Kkk
Re: 3.0 riisseli savuttaa tyjäkäynnillä. Om 642.
Paljon ajettu?
Ylivuototesti tai starilla pitä'isi katsoa korjauskerroin....muutenkin suutin vika polttaa nopeasti mäntään reiän..pitäisi tutkia nopeasti ja välttää ajoa.
Ylivuototesti tai starilla pitä'isi katsoa korjauskerroin....muutenkin suutin vika polttaa nopeasti mäntään reiän..pitäisi tutkia nopeasti ja välttää ajoa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 3.0 riisseli savuttaa tyjäkäynnillä. Om 642.
tossa selitti vähän lämpimänä mutta kylmänä se tehdään ja minuutti.
Tollaset kirkasletkut on jees..tarpeeksiåitkät ja kiinni nippuun konepeltiin...eronnäkee suoraan.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=58442" onclick="window.open(this.href);return false;
Tollaset kirkasletkut on jees..tarpeeksiåitkät ja kiinni nippuun konepeltiin...eronnäkee suoraan.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=58442" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 3.0 riisseli savuttaa tyjäkäynnillä. Om 642.
make005 kirjoitti:atlas kirjoitti:tossa selitti vähän lämpimänä mutta kylmänä se tehdään ja minuutti.
Tollaset kirkasletkut on jees..tarpeeksiåitkät ja kiinni nippuun konepeltiin...eronnäkee suoraan.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=58442" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvat ei näkynyt, mutta toteustustapa juurikin sellainen kun itsekin ajattelin olevan. Eli ei muutakuin kauppaan ja v*tusti kirkasta putkea. Osaakos vielä ketään heittää lonkalta tarvittavan putken sisähalkaisijaa. Tää on niin uus hankinta, etten ole vielä edes konemuovia ottanut pois
.
Sen kokoiset että sopivat siihen paluu letkujen kiinityksiin
tosin liika paluu vuoto ei sauhuttule kovinkaan usein tee
ja *:rista on yleensä jeepin kohdalla hyvin vähän iloa,
enemin imusarjan takkuilevat läpät, egr, ja jos käynti menee savutuksen aikaan rätisevän/kolisevan kuuloiseksi niin suutimen vuoto sylinteriin päin ja värin kuvailun perusteella suutin, ilmaa systeemissä, paineen säädin, määrän säädin
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 3.0 riisseli savuttaa tyjäkäynnillä. Om 642.
.
Suuttimen pohjatiiviste vuotaa.
Mäntävika.
Kannen tiiviste rikki sylinterien välistä.
Egr venttiili jumissa.
Suuttimen pohjatiiviste vuotaa.
Mäntävika.
Kannen tiiviste rikki sylinterien välistä.
Egr venttiili jumissa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5