onko mahdoton tehtävä vaihtaa itse kyseinen laakeri autonosturii paikka löytyy että pääsee kunnolla alle työskentelemään ja käykö tuo vaihtaminen tukivarren ollessa paikoillaan jollain erikoistyökalulla??

Jos työ on yhtään samanlainen kuin 124:ssä (todennäköisesti on), niin en lähtisi itse vaihtamaan. Asiansa osaavalla korjaamolla vaihto kestää noin tunnin, kun on kaikki tarpeelliset ulosvetäjät ja muut rensselit. Itsellä vaihdettiin tosin ilman ulosvetäjää, mutta asentajalla oli rohkeutta, jota minulla ei olisi ollut. Käytössä oli mm. "erikoistyökaluina" tarpeeksi tukeva juntta ja iso leka ja vielä isompi lekajuhah kirjoitti:Huomenta !
onko mahdoton tehtävä vaihtaa itse kyseinen laakeri autonosturii paikka löytyy että pääsee kunnolla alle työskentelemään ja käykö tuo vaihtaminen tukivarren ollessa paikoillaan jollain erikoistyökalulla??
Lähetä ihmeessä.rey529 kirjoitti: Jos jotain kiinnostaa, niin voin lähettää kuvan siitä työkalusta. Mielellään ihan
yleiselle foorumille. Siltä varalta jos joku hirveässä hätätilassa haluaa
tehdä omansa, niin ei tarvise ihan scratchista lähteä suunnittelemaan.
rey529
Juuh, tuurnalla teräviä pisteitä muutamat sinne seinämälle ja hyvää liimaa. On pelannut jo viisi vuotta.juhah kirjoitti:Huomenta !
Vein tänä aamuna auton Ruuskaselle tuusulaan laakerin vaihtoon ja kustannusarvio oli 120- e laakereineen päivineen. Ruuskanen kertoili että täytyy toivoa ettei ole pesä pyörinyt väljäksi niin ettei joudu uusimaan sitä kaikkineen päivineen. Kiitos muuten taas tosi hyvistä neuvoista kyllä tämä foorumi on ollut minulle kullan arvoinen kun itse ei kumminkaan ymmärrä vielä 123 korjauksta läheskään kaikkea.