- kylmänä auto toimi hyvin, käyntilämmöt saavutettuaan -> moottorihäiriö valo, LIMP -mode, kierroksia 3000 rpm max eli kokolailla vetelä kulkija.
- kiinan OBD -lukija antoi seuraavia koodeja P0243, P0244, P0245 (mitä milloinkin...)
- Star -kylkeen kiinni -> Tarkasta rakenneosa Y77/1 ja ohjeet tietenkin: tarkasta jännitteensaanti, maadoitus, virtakatkos
Vika löytyi turbon actuaattorista (Hella/Garrett 6NW 008 412). Koko actuaattoria en ottanut irti, vaan pelkän elektroniikka osan (musta kansi) -> pelti klipseillä kiinni actuaattorin rungossa.
Piirilevyssä kiinni yhteensä 9 kpl hyttysen jalanpaksuisia johtoja, suojattuna ilmeisesti jonniinmoisella sinkki-pinnoitteella.
Irroitin kaikki nämä ohuet johdot, hioin sinkit pois (varovasti) kaiverruskynällä. Sinkki pinnoitteen alta löytyy kuparipinta, johon "normi" -juotos kiinnittyy. Nyt on "hyttysen jalat" korvattu hieman paksummilla johdoilla ->
Auto pelaa jälleen normaalisti, ei limp-moodia.
