minä olisin myymässä omaani:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=20133
tyypillisimpiä ruostumiskohtia ovat tietenkin tunkinreiät, koristelistojen alta,
ovien alapellit ja ilmeisesti myös takaluukuun rekisterikilven alusen reunat ruostuu..
mun käsityksen mukaan alustassa ei periaatteessa kyseisessä mallissa ole mitään todella heikkoa kohtaa kunhan muistaa vaihtaa pulsia ja niveliä silloin kun niiden aika on. Eli takakelkan pulsat ja lähinnä alapallonivelet edestä.
Nokkaketjuhan kestää kun kerran on ketju ja löystyyhän se, mutta siitä pääsee kun vaihtaa uudet palikat niin kestää taas. Nokka-akselista ei mitään hajua, kait se on ihan laatutavaraa kun ei kukaan ole haukkunut niitä. Ja nokka-akselin kuluminen kai suurimmaksi osaksi johtuu joissakin moottorityypeistä voitelun puutteesta.
Moottorista vielä sen verran että foorumilla ollaan puhuttu että kansipahvin 1 ja 2 pytyn välinen öljykanava olisi heikohko mutta oireiden ilmetessä ei ole mikään maailmanlopun asia vaihtaa sekään. Hydrauliset venttiilin nostimet ovat myös kulutustavaraa mutta halpa ja helppo korjata.
Katso tuo mun myynti-ilmoitus ja jos kiinnostaa niin ota yhteytta
-risto
Edit: lokarin kaarethan ruostuu myös