Joo ei voi muuta sanoasimoks kirjoitti:Jonkunlainen sairaus se tämäkinMitäs suunnitteilla kyseiselle autolle?
Uudet lokarit eteen saan mukaan ja vasemman puolen ovetSharedoc kirjoitti:Nyt ei sitten muuta kuin etsiä vielä osienluovuttaja tälle tehoväykylle.
Joo kyllä ne 211 on paremmat. Mutta kun olen sekopää niin tulee ostettua tämmösiäBehemoth kirjoitti:Suhteellisen pehmeältä näyttää. Minä luovutin näitten Väyrysten kanssa ja siirryin 211 korisiin. On huomattavasti lievempiä mätäongelmia tullut vastaan.
pasi84 kirjoitti:Noniin pikkusen tullut touhuttuaKäyntiongelmat ratkesi eilen, bensapumppu oli hajonut, nyt ei lähtenyt ollenkaan käyntiin. Kokeilin toisella pumpulla ja nyt käy hyvin. Latausvalo sammuu kun saa kierroksia lisää joten laturin hiilet/regulaattori menee vaihtoon, uusi tilattu. Oiskohan tuosta samasta johtuvaa että abs/esp valot palaa myös?
Sitten katon miten teen auton kanssa että meneekö myyntiin varaosa autona vai korjaanko.. tylsää vaan että alusta on niin ruosteinen, etulattiat ja raamipalkki on pahasti ruostuneet ja helmat myös. Ainut mikä puhuu puoleen että laittaa kuntoon on tuo v8Siitä tosin ainakin 2 venttiilinostattajaa (onko oikea sana?) pitää ääntä, olen lukenut tuosta ja vaikuttaa olevan tyyppivikaa koska öljyputket noille ovat muovia ja hajoavat. En ole kyllä vielä katsonut että onko tilanne tämä myös tässäkin koneessa. Käy muuten ihan hyvin ja vastaa kaasuun rivakasti
Näin se onsimoks kirjoitti:Jeesus tuo etulokari..Vain väykyssä mahdollista.
Hei mitäs nyt tapahtu… eikös tämä ole Suomalaisten foorumi?Behemoth kirjoitti:pasi84 kirjoitti:Noniin pikkusen tullut touhuttuaKäyntiongelmat ratkesi eilen, bensapumppu oli hajonut, nyt ei lähtenyt ollenkaan käyntiin. Kokeilin toisella pumpulla ja nyt käy hyvin. Latausvalo sammuu kun saa kierroksia lisää joten laturin hiilet/regulaattori menee vaihtoon, uusi tilattu. Oiskohan tuosta samasta johtuvaa että abs/esp valot palaa myös?
Sitten katon miten teen auton kanssa että meneekö myyntiin varaosa autona vai korjaanko.. tylsää vaan että alusta on niin ruosteinen, etulattiat ja raamipalkki on pahasti ruostuneet ja helmat myös. Ainut mikä puhuu puoleen että laittaa kuntoon on tuo v8Siitä tosin ainakin 2 venttiilinostattajaa (onko oikea sana?) pitää ääntä, olen lukenut tuosta ja vaikuttaa olevan tyyppivikaa koska öljyputket noille ovat muovia ja hajoavat. En ole kyllä vielä katsonut että onko tilanne tämä myös tässäkin koneessa. Käy muuten ihan hyvin ja vastaa kaasuun rivakasti
Joskus kannattaa vaan antaa periksi ja myydä osina tai paaliin. Tuli muutama vuosi sitten ostettua muutamalla satasella 290tdt, joka oli päälle päin kuin karkki. Sitten alko selviään vauriot: oli täysin mätä joka paikasta pohjasta. Piti luovuttaa ja myin kokonaisena "osina" pois ja siirryin eteenpäin.
Helpommalla tietenkin pääsis mutta eihän se ole sama asiaTaski kirjoitti:Joo-o, eikö näitä saa japseista taskurahoilla ihan kunnon kopalla? Helpommalla pääsisi kun toisi valmiiksi hyväkoppaisen.
Joo on seissyt hiekalla osan ajasta, joka ei ole yhtään sen parempi kuin nurmikolla seisominen..simoks kirjoitti:Kuvista päätellen seissyt jossain nurmikolla siitä 2013 lähtien, ei ollut aikoinaan oma 850tkm ajettu väykky edes lähellekkään noin paha pohjasta/helmoista
Hei. No tuskin on sun entinen koska on Ruotsiauto tämä ja Ruotsissa asuntoni20 kirjoitti:Tämähän on kuin olisi minun entisestä autosta kirjoitettu juttu. Väriä ja moottorin nakutusta myöten aivan sama kun minulla 2011-2014 niin katsoinkin että oletko ostanut minun entisen autonItse ostin omani avk:lta keulasta kolaroituna ja kun sen laittoi ensimmäise kerran käymään niin pettymys oli suuri kun kone naputti. No, tuli sillä silti ajettua 24tkm kun silloin olisi juurikin noiden öljyputkien uusiminen maksanut 500€+työt niin ajelin kiltisti nakutuksen kanssa kun muuten pelitti kone.
Tuo ruoste on jotain sanoinkuvaamatonta tässä. Omaani muistaakseni joutui laittamaan yhden paikan. Omassani oli kääntäkulmantunnistin viallinen, joka sytytti mittariston joulukuuseksi. Merkkiliikkeessäkin sitä koitettiin aluksi vain ohjelmistopäivityksellä korjata. Se toimi sen jälkeen jopa 80km kun taas kaikki viat päällä. Mutta tsemppiä korjaukseen. Voin sanoa että w210 420 ja w220 430 ässän omistaneena saa hymyn korviin asti kun oot liikennevaloissa ekana ja v8:lla jätät sen viereisen riisikipon katselemaan sun perävaloja![]()
![]()
P.S. Varaudu vierailemaan tankilla usein, nämä ei litroja säästele
Se ois muille ehkä vaihtoehto mutta mulle ei.Sharedoc kirjoitti:Tekniikan siirto parempaan koppaan?
Romulaan meni.. löyty nyrkin kokoisia reikiä raamipalkeista..julB kirjoitti:Mitäs tälle projektille kuuluu?
en ottanut..Sharedoc kirjoitti:Otitko tekniikan talteen?