Kaasun iskarin sijainti W124
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ma 20.12.2004 15:17
- Paikkakunta: Lempäälä
Kaasun iskarin sijainti W124
Saadakseni ajon tasaisemmaksi ostin autooni (200 D W124) kaasuvivuston iskarin, ja myivät KL:ssä kyllä sellaisen, joten kai se pellin alle jonnekin kuuluu, mutten tiedä mihin. Onko jokin vivuista irrotettava ja laitettava iskari tilalle, semmoiset kuulaan työnnettävät kupithan iskarin päissä on? Mihin kohtaan?
W203 200 CDI -02
W110 190 -64
W110 190 -64
-
- Mersumies
- Viestit: 596
- Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38
sen vanhan voi kammeta irti ihan hualetta, ei pitäs hajota mitään. jos se on kauheen kulahtanu, siitä voi ne kupit jäädä niihin palloihin kiinni, siis ne iskarin kupit, millä ne on kiinni.
uusi on aika hankala laittaa paikoilleen, kun kaikkia imusarjoja ja kaikkia muita rompetta on tiällä, mut kyllä sen sinne saa. laita eka yläpää kiinni (helpompi) sit laitat alapään kiinni sillain, et laitat sen kupin siihen pallon huulille ja koitat jollain kammeta, (esim meisselillä) sen paikoilleen. jos ei mee kampeemalla koita lyödä varovasti.

W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
-
- Mersumies
- Viestit: 596
- Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38
kiitokset hyvistä vinkeistä, näillä ohjeilla onnistuupi taas tuokin homma "huoletta"pera8x kirjoitti:sen vanhan voi kammeta irti ihan hualetta, ei pitäs hajota mitään. jos se on kauheen kulahtanu, siitä voi ne kupit jäädä niihin palloihin kiinni, siis ne iskarin kupit, millä ne on kiinni.uusi on aika hankala laittaa paikoilleen, kun kaikkia imusarjoja ja kaikkia muita rompetta on tiällä, mut kyllä sen sinne saa. laita eka yläpää kiinni (helpompi) sit laitat alapään kiinni sillain, et laitat sen kupin siihen pallon huulille ja koitat jollain kammeta, (esim meisselillä) sen paikoilleen. jos ei mee kampeemalla koita lyödä varovasti.

Sattumalta sama homma käynnissä; entinen iskari poissa ja uus ei mene ei sitten millään! Yhyy, ei edes helpompi ylempi. Olen yrittänyt painaa metallilastan kanssa niin paljon kun näpeistä lähtee ja rasvan kanssa ja ilman. Ei. Iskari on kyllä tehnyt parikymmentä kertaa lenkin koneen alasokkeloitten kautta takas ihmisten ilmoille.
On teillä veikkoset gynegologin taidot, mää päädyin luovuttamaan ja vien tutulle asentajalle jolla on jonkinsortin pajapihdit tuota hommaa varten..
On teillä veikkoset gynegologin taidot, mää päädyin luovuttamaan ja vien tutulle asentajalle jolla on jonkinsortin pajapihdit tuota hommaa varten..
Ite taistelin kans osan kanssa. Ylempi pää vittupihdeillä helposti puristamalla paikoilleen. Alempi huulille, meisseli syöttöpunpun vivun taa tueksi ja 24 millinen kiintoavain lohkosta tukea ottaen lenkkipäästä avaimella kiertämällä painoi alakupin paikoilleen. Sanoisin että oli aikas ikävä työ mutta kyllä muuttui autokin kivemmaksi ajaa