Mitäs muiden vitot kuluttaa? Tai kaippa ne vie kaiken mitä tankkiin laittaa...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kyllä se näissä asioissa pakkaa olemaan niin, että ne osat viedään vaikka maailman tappiin, kunhan sieltä löytyy sellainenvelho, jotta laittaa osat kuntoon ja kestäviksi. Kalliiksi se tulee useampaankin kertaan rakentaminen. Maakuntamatkailu kannattaa ottaa ihan lomailun kannalta.vanttom kirjoitti:Munamäelle on hiukan turhan paljon matkaa, mutta kaippa se on sinne mentävä, jonsei tästä kylästä osaamista löydy...
Ihan samaa mieltä, kyllä tuo minunkin "110" lähtee ihan eritavalla mitä nuo vaihtoautohallin 111 autotHarmilor kirjoitti:Parin pivän kokemuksella osaan sanoa että toi 110 lähtee ihan eri lailla kun nää uudet 111.
No onneksi siinä on takuuHarmilor kirjoitti:Vaihekepin D asennossa keppi heiluu sivusuuntaan
...kröh, ja minä kun ajattelin, jotta tuommosesta saisi kivan lelun varttimailille. Mihinkäs ne on se ESP poistokytkimen unohtanut, onhan semmonen ollut henkilöautoissa. No aika kuluu ja joku keksii miten tuo lastutetaan semmoiseksi, että saa takarenkaat suttaamaan.Harmilor kirjoitti:Toisin sanoen voi sladit unohtaa kun tuota ESP:tä ei saa edes pois päältä.
Emmää muuten mistään mitään tiedä mutta toi MB Workshop only putkilo ainakin on automaatin öljyn mittatikun reikäHarmilor kirjoitti:Yritetäämpä laittaa joku kuva tähän linkkinä.
Koko mylly
Sähköpääkeskus
Mutka pilkistää
Ekat ruosteet
Koneen oikea puoli
samma här
Ilotikku
Pelkkä paikkaHarmilor kirjoitti:Aina oppii uutta. Onko sen kortsun takana tikku vai pelkkä paikka sille?
Eli ihan heti ei itse tikkua ainakaan tähän talouteen tule..Sponsorin hinnasto kirjoitti: 11577 automaattivaihteiston mittatikku SÄHKÖLAATIKKO
Hinta: 67,00 EUR
Mikäli puhut rivipumppukoneesta, tai no sama mistä puhut kun asia ei muutu niin se 5200 rpm on jonkin sortin teoreettinen maksimikierrosluku esimerkiksi moottorijarrutuksia varten. Vakio rivipumppu alkaa rajoittamaan syöttöä 3800 rpm kohdalla ja 4800 kohdalle sen ei edes pitäisi kiertää edes kytkin ja kaasu pohjassa.vanttom kirjoitti:Bucheli antaa melkoisia lukemia, eli max 5200r/min... mulla loppuu veto karvan alle 4000r/min, ja kiertää korkeintaan 4300 r/min... onkohan säädöt tosiaankin pielessä?
Äkkiä ruuvaamaan!!!Punisher69 kirjoitti:Ajoin tässä taannoin etelä-karjalasta pääkaupunkiseudulle ja takas.
Tuli ajettua "hieman" reippaasti ja porvoosta helsinkiin moottoritietä, Mika Häkkistä lainaten, "Flat out".
En saanu menemään yli 10l / 100km.
Ei ole pumppua ruuvattu ja muutenkin alkuperäisessä kunnossa oleva 110D.