
Kokeet osoittivat, että takapenkkiläisten lämpöjä ohjataan repsikan säätöpyörästä. Näinkö sen pitäisi toimia, vai johtuuko ilmiö tuosta vielä viallisesta säätöyksikön paneelista? Toisaalta juttu on looginen, jos oletetaan että matkustaja(t) ovat useimmin vain takapenkillä. Tuolloin takapenkkiläiset voivat "lämmitellä" kuskin mieltymyksistä riippumatta. Ehken taas joku mersumainen "hienous"???
Toisekseen tuli eräällä nettisaitilla vastaan, notta palautteen mukaan alkusarjan W140-malleissa asiakastyytyväisyys on ollut alle 50%. Mitään syytä tuohon napinaan ei mainittu, mutta todettiin tyytyväisyyden kohonneen 80% lukemiin mallivuoden 93/94 jälkeen (vuosiluvut voivat heittää +- 1). Mistähän tuo on voinut johtua, mitä on korjattu tai faceliftattu) Auton perisyntiin (ei tosin omasta mielestäni) eli turhaan suureen kokoon ja painoon tuo ei voi liittyä, sillä pikkukohennuksin ei tuollaista perustavaa laatua olevaa rakenneasiaa paikata

Tuli lukaistua vähän vanhempaa TM/TM-kantaa ja siinä sivussa myös hinnastoja. Aika ovelee jo tuolloin, että Mersun keski(E)mallistossa jo 92 oli hinnat alkaen -malli 200D. Yleensä paikka on ollut perinteisesti bensakoneisella. Hintaerokin oli peräti 25.000 silloista markkaa nakuttimen hyväksi. W201-osastolla halvin oli taas bensaversio, hintaero 15.000 mummoa. Mistäpä moinen eroavaisuus näiden kesken. Varusteet vai tehtaan sisäinen politiikka?

Tarjalle on sitten tarjottu uutta virkapirssiä, tiesi aamuradio kertoa. Tarjous on tullut Bemarilta ja Mersulta. Mersu olisi S600L panssaroituna, kiihtyvyys 4,8 sek. ja tehoja 500 hv. Hinta ilman veroja 440.000€ . Näinköhän panssaroitu Lang lähtee noihin lukemiin edes 500 hv koneella, vai onko toimittaja lukaissut teknisiä tietoja väärältä riviltä.... no ei kai se kevlar nykyään paljoa paina, liekö noissa ylimääräistä terästä lainkaan.
Tämmöistä horinaa
