Om617 ja OM617 Risteytys
Om617 ja OM617 Risteytys
No niin hyvät herrat. ajukopassa alkoi sellainen ajatus kiemurrella jotta kun on vanhanmallin OM617 josta joku on saanu kannen hajalle ja sitten on uudemman mallinen roottomi josta alakerta renklaa jajossa on ne pienet pikahehkut ja vanhassa saa hehkuttaa niitä M24;sia useita minuutteja, niin laittais siitä uudemmasta kannen siihen vanhempaan lohkoon. Tarvike liikkeestä kävin kannen tiivistettä kysymässä ja kuuletti olevan samallainen. jotta onnistuiskohan tuo
Mitäpä ootta mielipuolta.

OM615-83
OM616-80
OM617-83 ja -78 automaatilla ja ilmastoinnilla
OM616-80
OM617-83 ja -78 automaatilla ja ilmastoinnilla
Kuinka mulla olis hatara mustikuva että uudemman kannen esikammiot ottaa kiinni vanhan mallin mäntiin. Tai päinvastoin. Eli ne pyöreäpäiset kammiot kilkkaa tasapäisten kammioiden kanssa käytettyihin mäntiin.
Ja std. mäntiä ei voi vaihtaa keskenään kun porauksissa on pieni ero?
Kuten sanottu, en ole asiasta varma, on sen verran kulunut aikaa kun noiden kanssa olen pelannut, mutta kannattaa tarkistaa ennen kun vetää kannen kiinni ja tuhlaa tiivisteen. Oikaiskaa viisaammat jos muistan väärin.
JariN
Ja std. mäntiä ei voi vaihtaa keskenään kun porauksissa on pieni ero?
Kuten sanottu, en ole asiasta varma, on sen verran kulunut aikaa kun noiden kanssa olen pelannut, mutta kannattaa tarkistaa ennen kun vetää kannen kiinni ja tuhlaa tiivisteen. Oikaiskaa viisaammat jos muistan väärin.
JariN
..
Mäntiä ei voi vaihtaa keskenään, on eroa porauksissa.
Mulla on yhdessä -82 240D:ssä isoilla hehkuilla oleva kansi, alakerta pitäisi kuulemma olla taas uudempaa mallia, mutta tiedä sitten..
Kannattaa tosiaan tutkia ennen kuin tarjoaa uutta kannentiivistettä väliin.
Mulla on yhdessä -82 240D:ssä isoilla hehkuilla oleva kansi, alakerta pitäisi kuulemma olla taas uudempaa mallia, mutta tiedä sitten..
Kannattaa tosiaan tutkia ennen kuin tarjoaa uutta kannentiivistettä väliin.
w115,123,124,126,210 yms.
Re: ..
Juu, eli jos muistan oikein vanha kansi tasapäisillä esikammioilla käy uudemman alakerran kanssa mutta uudempi kansi pyöreäpäisillä esikammioilla kilkkaa vanhanmallisten mäntien kanssa. Tossa kysymyksessähän oli ymmärtääkseni kyseessä uudempi kansi ja vanhempi alakerta.jarski kirjoitti:
JariN
-
- Vakiokalustoa
- Viesti:
Vaatii etukammion mutteriavaimen ja liukulekan jossa sama kierre ku suuttimen rungossa. Ps. ota hehkut ensin pois, ni lähtee paremmin (tuli joskus kokeiltua nuorena poikana lankahehkujen kansShemeikka kirjoitti:Damn, minkähänlainen operaatio tuo kammioiden vaihto lienee, pystyykö koti konstein vaihtaan ilman että särkee koko kantta.![]()

Kato nyt kuitenkin ensiksi onko siellä ne uudemmat tähtipää männät vai vanhemmat kuoppapää männät. Jos on porattu voi olla kummat vaan ja tietysti ne kannen esikammoiden päät. Voihan nekin olla vaihdetut.Shemeikka kirjoitti:Damn, minkähänlainen operaatio tuo kammioiden vaihto lienee, pystyykö koti konstein vaihtaan ilman että särkee koko kantta.![]()