nykii kostealla

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Petri A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: Ke 22.10.2003 11:42
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

nykii kostealla

Viesti Kirjoittaja Petri A »

iltaa

osaisko kukaan kertoa mikä vikana kun kuivalla ja pakkasella käy kuin enkeli (tai ainakin melkein) tuo w124 230 bentziinipeli. mutta auta armias kun kosteeta. hetken ajat ja pysähdyt valoihin niin nykien lähtee lliikkeele tai ryytyy kokonaan. käyntiin vaikeasti ja kierroksia ei anna ollenkaan, röpeltää vaan. Kiintelällä 2lla liikkeella ilman kaasua ja siitä sitten milli kerrallaan perstuntmalla lisää pensaa ja sitten kun vauhtia yli 40 niin ongelma tuntuu häviävän. ja seuraavissa valoissa taas sama homma kunnes ajettu noin 20 km niin tuntuu häviävän.

VAikuttaakko tulpanjohdot??, tulpat, mitenkä tuo puola / sytytysjärjestelmä.

Neuvoista kiittäen
t. petri
Avatar
M.K
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2252
Liittynyt: Su 01.02.2004 13:41
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja M.K »

iltaa..

Tarkista virranjakajan kannen+pyörijän kunto ja puhtaus. :wink:
Onko kansi halki, hapettumaa pinnoissa tai vain paikallisesti tiivistynyttä aamusumua :shock: kannen alla.
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Avatar
santtu79
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: To 20.10.2005 17:07

Viesti Kirjoittaja santtu79 »

joo kuulostais siltä et virranjakajan kansi olis valmis. ei o kallis tohon ja pyöriä kannattaa tietysti samalla vaihtaa.
Avatar
Sami.M
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 424
Liittynyt: Su 18.09.2005 23:06
Paikkakunta: Ulvila / Pori

Viesti Kirjoittaja Sami.M »

mulla oli täs 190 2.0 vikan johot... oli semmoset motonetin 40€ johot... mut kun osti kunnon alkuperäset ni alko toimii... oli muuten aika disko ne motonetin johot pimees
VW Golf Variant TDi -97 ++90hv++
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/]MB 190E 2.0 -87 (kuvat)[/url]
[url=http://kotisivu.dnainternet.fi/bluebeas/Merssu/Miitti%2016-10-05%20Pori/]Porin miitti 16.10.05[/url]
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1329
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ari »

Virranjakajan kansi olisi minunkin veikkaus ja eka vaihtokohde,ei maksa paljon...vaikka ei nyt sitten vika siinä olisikaan.Noi johtohommelit on eri asia:sikakalliit, en lähtisi heti ostamaan.Itselläni on Bilteman johdot toimineet niinkuin kuuluukin.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
quizzkid
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: Pe 17.06.2005 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja quizzkid »

Yhdyn edellisiin, tuo virranjakajan kannen ja pyörijän vaihto auttoi minulla kyseiseen vaivaan tuossa W201 2.3:ssa
-jukka
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
Avatar
naftale_n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 892
Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Teillä vissiin ollu noi laitteet ruiskulla mutta ette etes halua nähä, saatikka kuulla kun meikäläinen lyö suvikeleillä ton kaasarikattilan käyntiin :lol: :lol:
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Harppa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 29.10.2003 18:07

Joo tuttua...

Viesti Kirjoittaja Harppa »

Virranjakajahan se siellä + pyörijä.
Itte vaihdoin vuosi sitten, toimi 7kk ja nyt taas uudestaan...

En tunne 200 bensaa mutta omassa 300:ssa 24:ssa pitäisi tarkistaa nokkaakselin tiivistykset, jos falskaa öljyä jakajaan niin johan tupsuttaa...
Vastaa Viestiin