Tuli tänään auottua toi egr venttiili imusarjan päästä.
Näppäsin muutaman kuvan kuinka tukkoon paikat voi mennä.
Itse venttiili pääpirulainen.
Imusarja Egr puolelta.
Tuli samalla puhdistettua paikat ja eliminoitua koko EGR pois tominnasta.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
joo, toi kierrätys systeemi on vanhemmissakin mersuissa, ei pelkästään cdi:n olgelma. ite otin ainakin pois käytöstä koko härvelin. ei ainakaan näyttäny siltä, että siitä ois jotain hyötyäkin, ku imusarja ihan mustan sörsselin peitossa.
Kuka antaisi yksinkertaisen ja selkeän ohjeen siitä miten CDI:n EGR voidaan ottaa turvallisesti pois päältä, eli ettei mene tietokoneet, vaihdelaatikko yms. sekaisin.
Kirjoittelua on ollut aika paljon, mutta viime hetken hyvät neuvot - otetaan kiitollisuudella vastaan.
ex. W124 250D -85
ex. W124 200D -92
ex. W210 220D -96
ex. W202 220D STW -96
ex. W202 C200CDI -98
ex. W202 C200CDI -99
ex. W202 C200CDI A STW -01
ex. W211 E200CDI A -08
ex. W204 C200 CDI A -08
ex. W212 E200 CDI A -12
ex. W212 E200 CDI A -13
ex. W212 E200 CDI A -15
ex. W205 C200 CDI A STW (2,1) -16
ex. W205 C200 CDI A STW (2.1) -17
ex. W213 E200 CDI A Pro Premium-17
ex. W213 E200 CDI A Business -18
ex. W213 E200 CDI A Pro STW -18
ex. W247 B180 D Limited Edition -19
ex. W213 E200D Avantgarde Business .19
ex. W213 E200D Edition One Avantgarde -19
X247 GLB 2.0 D A Business -21
Tdi:stäni on poistettu egr. Aluksi meni tämän tästä hätäkäytölle. Nykykyään hätäkäytölle meno on harventunut. Viimeksi meni suojatilaan alku syksystä, niin että olen jo unohtanut ton ongelman.
Jospa tietokone on kyllästynyt ja todennut kuskin niin kovapäiseksi, ettei viitsi enää kiusata.
Olipa pahan näköinen imusarja. Tehon lisäys puhdistuksen jälkeen saatta olla kymmenissä hevosvoimissa
Onko kulku parantunut?
Viimeksi muokannut TIMO T T, Ma 19.12.2005 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olipa pahan näköinen imusarja. Tehon lisäys puhdistuksen jälkeen saatta olla kymmenissä hevosvoimissa
Onko kulku parantunut?[/quote]
Jotain pientä piristystä ehkä tuli lisää.
On ennen puhdistustakin ollut tosi pirteä kulkuinen 200 cdi:si.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin