

Mitäs muita tälläsiä "ihan tavallisia konsteja" on lisätä tehoja?
Entäpä, tietäisikö kukaan täältä suht läheltä "etelä-pohojanmaata" sellaista mersuliikettä/korjaamoa/spesialistia, joka osaisi tarkistaa meseni polttoainesyöttöjärjestelmän/venttiilit, kun tosiaan olen vaihtanut äskettäin "uuden" n. 190tkm ajetun koneen, ja se on ollut melko kauan ajamattomana "hyllyssä". Säädökset ovat käsittääkseni tehtaan jäljiltä...Mulla on vähän sellainen tuntuma, että se antaa hiukkasen liikaa polttoainetta(kovempi kulutus..jne) ja siksi osaltaan vie myös tehoja...
Onkohan tosiaan mitään tehtävissä "liian" reilunlaiselle kulutukselle ja hiukkasen liian vähäisille tehoille, kun jo kuitenkin ennaltakin tiedän, että MB 300 CE 24v omaa jo itsessään janoisen koneen..
Sitten vielä tärkeä kysymys: paljonko on tällaisessä orkkisversiossa maksimivääntö, ja millä kierrosluvulla suunnilleen; kun paras teho 162kw tulee ainakin papereitten mukaan/ja tuleekin valitettavasti vasta kierrosluvulla 6400 kr...No, mersuhan alkaa "lentää" vastaa 4000:n jälkeen, eli max. vääntökin uskoakseni jossakin niillä main..