Sellaista kyselisin että missä hinnoissa kansiremppa mahtaa olla?
Autolla ajettu kohta 600tkm ja alkaa sinistä pöläytteleen

Ja vielä lähinnä sydäntä olisi Helsinki, Espoo ja lähimaaston hinnat!
Kiitos ja kumarrus vastauksista!!!
Kiitti vastauksesta!kardaani kirjoitti:Toissapäivänä joku kertoi, että kannentiivisteen vaihto kannenplaanauksella on 200-300 euroa. Tämä vain pohjana. Ei se kannentiiviste välttämättä ole vika-suuttimetkin voivat olla kuluneet. Hätä ei ole suuri jos öljyä ja vettä ei kulu ja auto käynnistyy hyvin ja toimii kaikinpuolin.
Mulla ois ehjä kone... 500€ ois hintapuolta...mrlarvanto kirjoitti:Kiitti vastauksesta!kardaani kirjoitti:Toissapäivänä joku kertoi, että kannentiivisteen vaihto kannenplaanauksella on 200-300 euroa. Tämä vain pohjana. Ei se kannentiiviste välttämättä ole vika-suuttimetkin voivat olla kuluneet. Hätä ei ole suuri jos öljyä ja vettä ei kulu ja auto käynnistyy hyvin ja toimii kaikinpuolin.
Öljyä ja vettä kyllä kuluu jonkinverran ja on sellane kitkerä haju kun avaa öljyn täyttö korkin. YÖÄK!
Yhes paikas sanottiin et 1200€ ois remppa. Hmmm....tuntuu vaan aika kalliilta.
Mulla vie nestettä aika rajusti,joten asiaa-alettiin selvittämään.Moottori pakopuolelta aivan kuiva, mutta pummpun puoli märkä,suurimaks osaks vettä hieman öljyä seassa.kardaani kirjoitti:Toissapäivänä joku kertoi, että kannentiivisteen vaihto kannenplaanauksella on 200-300 euroa. Tämä vain pohjana. Ei se kannentiiviste välttämättä ole vika-suuttimetkin voivat olla kuluneet. Hätä ei ole suuri jos öljyä ja vettä ei kulu ja auto käynnistyy hyvin ja toimii kaikinpuolin.
Ainakaan pysyvää apua sillä tuskin saa ko. ongelmaan....ftw kirjoitti:
Onko kellään kokemuksia tuosta paljon kestelua herättäneestä "ihmeaineesta".Itse ainakin toivonparasta
Niin auto on 124 200d
joo kansi irti, samalla voi todeta, että on palanu puhki siitä ekan vai vikan pytyn reunasta ja vuataa öljykanavasta suaraan sylinteriin. sit kansi koneistamoon plaanattavaks. sit vaan uus yläpääntiivistesarja, johon kuuluu kansipahvi. hinta on yhteensä jotain 200e, jos sitäkään. niin ja kansipultit kannattaa uusia. sit vaan kasaan. ja kaikki toimii hianosti, vaikka mitään uutta ei käytännössä oo vaihdettu.mrlarvanto kirjoitti:Ei toi Juben kone ois pahan hintanen........
Pistää miettiin mitähän tässä tekis
Mites Pera8x kannen varmaan käytit koneistamolla?
Joo mulla ei kyllä hermo kestäs alkaa tekee tollasta ja taito!
Mut se on hyvä et ei kaikilla ole peukalo keskellä kämmentä.......