
Vanha syyläri, laturi, jne. ei käy?
Entäs tuo vanha nelilovinen laatikko, ei taida siitäkään apua olla?
Jarruissa eroja (katsastukseen)?
Pitäisikö hommata ns. koko tekniikka muutokseen?
Kyselen varmaan tyhmiä, mutta vastatkaa viisaita

Hehkurelettä ei tarvitse välttämättä vaihtaa. Yksi normaali rele reilulla virrankestolla ja siihen heräte jostain toisesta hehkutulpasta mahdollistaa nelipyttysen hehkureleen käyttämisen myös vitoskoneessaSamuli H kirjoitti:Äkkiseltään mietittynä muutokset mitä tuohon tarvii:
Hehkurele 5-sylinterisestä
Etukallistuksenvakaaja (200sen vakaaja ottaa 250sen koneeseen kiinni)
Etujouset (riippuu katsastajasta)
Samoilla opeilla tein viime syksynä 200D-250D koneen vaihdon perää en vaihtanut. Koneen korvat on samat. laatikkoa ja kardaania ei tarvi muutella.Samuli H kirjoitti:Syyläri + laturi + muut apulaitteet käy 200sesta. Myös laatikko käy 250n perään, mutta lisääntyneen väännön takia voisi perävälitystä vaihtaa harvempaan. Jarrut on samat molemmissa.
Pakoputkikin käy suoraan 4-pyttyisestä 5-pyttyiseen.
Äkkiseltään mietittynä muutokset mitä tuohon tarvii:
Hehkurele 5-sylinterisestä
Etukallistuksenvakaaja (200sen vakaaja ottaa 250sen koneeseen kiinni)
Etujouset (riippuu katsastajasta)
mites tuo releenvaihto tapahtuu kun projekti kesken eikä releen liittimet sovi?ML65 kirjoitti:Samoilla opeilla tein viime syksynä 200D-250D koneen vaihdon perää en vaihtanut. Koneen korvat on samat. laatikkoa ja kardaania ei tarvi muutella.Samuli H kirjoitti:Syyläri + laturi + muut apulaitteet käy 200sesta. Myös laatikko käy 250n perään, mutta lisääntyneen väännön takia voisi perävälitystä vaihtaa harvempaan. Jarrut on samat molemmissa.
Pakoputkikin käy suoraan 4-pyttyisestä 5-pyttyiseen.
Äkkiseltään mietittynä muutokset mitä tuohon tarvii:
Hehkurele 5-sylinterisestä
Etukallistuksenvakaaja (200sen vakaaja ottaa 250sen koneeseen kiinni)
Etujouset (riippuu katsastajasta)