200 D turbotus projekti

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
riisselimersu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 09.05.2005 14:10
Paikkakunta: karijoki

200 D turbotus projekti

Viesti Kirjoittaja riisselimersu »

lykkäsin 200 d:hen turbon (garrett t25) vakio pumpulla ja syöttöö 2 kierrosta...mutta mistähän johtuu että sen jälkeen kierrokset ei meinaa laskea kun antaa vähä jenkaa? tyhjäkäynti on sääretty ja kierrokset kyllä tippuu normaaliin hetken päästä mutta ei heti kun päästää kaasun. paskamainen vaihdella vaihteita ku kone jää huutamaan...elikkäs onko muilla ollu tällästä ongelmaa??????
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: mersun turbotus projekti

Viesti Kirjoittaja veskola »

Tuota kierrosten ylösjääntiä on raportoitu ja korjattu ehkäpä kymmeniä kertoja täällä forumilla, se siis on seurausta juuri tuosta syötön lisäyksestä. Haulla löytyy tietoa miten sitä voi yrittää säätää paremmaksi ja kun säätö ei lopulta enää auta on aika siirtyä käyttämään dieselpumppupajan palveluja.

Ruiskutuspumpun säätäminen

Pumpun säätö
Viimeksi muokannut veskola, La 03.06.2006 10:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Jos haluaa turbotuksesta tosissaan iloa, pumppu ammattimiehelle :!:
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Ja pumpulla on joku todennäköisesti käynyt ennenkin,ei ihan 2 kierroksesta pitäisi tuota tehdä...
riisselimersu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Ma 09.05.2005 14:10
Paikkakunta: karijoki

Viesti Kirjoittaja riisselimersu »

joo olihan toi mersu jo vähä pirteempi ku vakio kun ton koneen hommasin...pitää kai kääntää syöttöö viä takas ja viedä pumppu säädettäväksi. viikonlopun jälkeen on kuvia- www.clutchburners.com
Vastaa Viestiin