Viritetyn C-Mersun maahantuonti

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3004
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viritetyn C-Mersun maahantuonti

Viesti Kirjoittaja eerola »

Olen tuonut vuosien kuluessa maahan joitakin autoja, jollaisia löytyy suoraan virallisen maahantuojan hinnastoista. Mitäköhän tapahtuisi käytännössä, jos laittaisin C-Mersuuni CM32K-viritykset ennen muuttamista takaisin Suomeen? (Ihan spekulatiivinen kysymys... -Sen verran hinnakas lisäke tuo on :wink: )


-T
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Mielenkiintoinen mylly.. 8)

Asiasta en sen enenpää tiedä..mutta veikkaan että Suomeen tuonnin kohdalla ongelmia aiheuttaisi EU-byrokratia..ja EU-säädökset/hyväksynnät.

Jostakin euroopasta hankittuna ja asennettuna homma luultavasti hoituisi huomattavasti helpommin kuin USAsta tuotuna.

Tämä oli siis ihan vain villiä veikkausta..mutta ei ehkä kovin kaukana totuudesta..tai sitten on hyvinkin kaukana.. :?
Avatar
Juhana
Valvoja
Valvoja
Viestit: 200
Liittynyt: Ma 07.07.2003 10:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Ei muuten serkkupojalta lainkaan älyttömämpi ajatus :wink: . Nääs oishan se hienoa että ehdittäis sit yhdessä Suomenkin teillä...

Mitä tuollainen setti kustantaa siellä? Lähdetään kai siitä liikkeelle että turbo tuohon mun CE:hen noin 40% tehonlisäyksellä on 7t EUR tienoolla... että "haenpa tässä uuden duplikaatin Saksasta tai viritän tämänhetkistä" :shock:

t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

EU-alueelta tuotuna ei ongelma, jos alkuperäisessä rekisteriotteessa on alkuperäiset teho ja tilavuus, sekä pakokaasuarvot ( ei tarvitse olla yleensä edes vastaavuus todistusta, jos ko autoja on jo suomen rekkisterissä ), sekä koneen malli nro täsmää alkuperäisen numeron kanssa.
Mikäli teho tai tilavuus tieto tai mootorin malli on erilainen kuin vakiossa on hieman työläämpi saada auto rekisteröityä ( voivat vaatia miltei mitä vaan) .
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Vastaa Viestiin