Olen tuonut vuosien kuluessa maahan joitakin autoja, jollaisia löytyy suoraan virallisen maahantuojan hinnastoista. Mitäköhän tapahtuisi käytännössä, jos laittaisin C-Mersuuni CM32K-viritykset ennen muuttamista takaisin Suomeen? (Ihan spekulatiivinen kysymys... -Sen verran hinnakas lisäke tuo on )
Ei muuten serkkupojalta lainkaan älyttömämpi ajatus . Nääs oishan se hienoa että ehdittäis sit yhdessä Suomenkin teillä...
Mitä tuollainen setti kustantaa siellä? Lähdetään kai siitä liikkeelle että turbo tuohon mun CE:hen noin 40% tehonlisäyksellä on 7t EUR tienoolla... että "haenpa tässä uuden duplikaatin Saksasta tai viritän tämänhetkistä"
t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
EU-alueelta tuotuna ei ongelma, jos alkuperäisessä rekisteriotteessa on alkuperäiset teho ja tilavuus, sekä pakokaasuarvot ( ei tarvitse olla yleensä edes vastaavuus todistusta, jos ko autoja on jo suomen rekkisterissä ), sekä koneen malli nro täsmää alkuperäisen numeron kanssa.
Mikäli teho tai tilavuus tieto tai mootorin malli on erilainen kuin vakiossa on hieman työläämpi saada auto rekisteröityä ( voivat vaatia miltei mitä vaan) .