W201 2.5D -88 ml. 548 tkm
Ruiskutuspumppu pitää ajoittain perkeleellistä ronksotusta. Pittääkö huolestua? Auto kyllä kulkee hyvin, ei savuta jne. Joskus taas ei kuulu mitään ylimääräistä. Mikä siellä pumpussa sen äänen saa aikaan?
Kylmäkäynnistyksessä on usein sellaista vaivaa että aluksi ravistaa ihan kuin ei kävisi kaikilla pytyillä. Kun antaa hiukan kaasua, käynti tasoittuu ja sen jälkeen ei enää ravista tyhjäkäynnilläkään. Lieköhän jotain yhteyttä tuohon pumpun rouskutukseen?
Pumppu ronksottaa
pittää huolestua!! itselläni oli edellisessä puolikkaassa sama homma, takimmainen laakeri pumpusta loppu. kannattaa vaihtaa ajoissa ennenkuin syö laakeripesän koneistuskuntoon. remontti maksoi 3-vuotta sitten osineen 250€! tosin itse irroitin ja asensin pumpun paikoilleen. tätä vaivaa tuntui esiintyvän ainoastaan viisisylinterisessä.
Olen nähnyt pari nelipyttysen pumppua, joissa nokan laakerit hajonneet. Toisesta haulit oli tullu valun läpi ulkoilmaan...tinksi kirjoitti:pittää huolestua!! itselläni oli edellisessä puolikkaassa sama homma, takimmainen laakeri pumpusta loppu. kannattaa vaihtaa ajoissa ennenkuin syö laakeripesän koneistuskuntoon. remontti maksoi 3-vuotta sitten osineen 250€! tosin itse irroitin ja asensin pumpun paikoilleen. tätä vaivaa tuntui esiintyvän ainoastaan viisisylinterisessä.