huolto näytön nollaus w210
huolto näytön nollaus w210
-97 290td en haulla löytänyt mitään.eli tietääkö joku miten sais nollattua näytön kun herjaa jo että on menty vähän yli jo.vai käynkö vain veholla "hörppään" kahvit ja lykkään euroja pöytään.muistaisin hämärästi että tohon oli joku tyyliin avaa ovi käännä virrat päälle paina "R" pitkään yms.?
näin helppo se tosiaan oli. Auton käydessä sitä ei pysy nollaamaan, mutta kun kääntää 2-asentoon ja heti alkaa painaa sitä R:ää, niin sitten se kysyy, että nollataanko. En vielä nollannut, kun on kilometrjä jäljellä. Mutta hyvä tietää, että voi itse nollata. Ei mene Vehon nollausmaksua.
Onsituisko noin?
Onsituisko noin?
290 TurboDiesel, sedan -96 ex
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
en tiedä mikä tota autoa v.....a mutta en ole vieläkään kyllä millään noilla tai muilla ohjeilla onnistunut nollaamaan tota näyttöä ja nyt se mun puolesta saa näyttää ihan mitä haluaa ei enää jaksa temppuilla.eihän se onneks näytä sitä kun hetken ku laittaa virrat päälle.tarvii sit joskus tulevaisuudessa ajella vaikka veholle.kiitoksia.
- turpomersu
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: To 08.06.2006 11:27
- Paikkakunta: Espoo
Alfamer W210 korjausopas kertoo;
Huoltoväliosoitinta nollatessasi kytke ensi sytytysvirta päälle eli siis käännä virta-avain kakkosasentoon ja paina sen jälkeen välittömästi neljän sekunnin kuluessa välimatkamittarin nollauspainiketta nopeasti kaksi kertaa peräkkäin. Kännä nyt virta-avain, kymmenen sekunnin kuluessa takaisin ykkösasentoon, Pidä seuraavaksi nollauspainiketta painettuna ja käännä samalla virta-avain uudelleen kakkosasentoon.
Näyttöruudulle tulee nyt seuraavaan huoltoon jäljellä oleva matka. odota kunnes järjestelmä antaa äänimerkin- tämä kestää noin kymmenen sekuntia - ja vapauta sitten nollauskatkaisin. katkaise sytytysvirta. Huoltoväliosoitin on nyt nollattu.
testattu on. Tämä toimii ainakin W210 290 turbodieselissä. Jos jokin menee vikaan, ota avain välillä pois ja aloita alusta.
Huoltoväliosoitinta nollatessasi kytke ensi sytytysvirta päälle eli siis käännä virta-avain kakkosasentoon ja paina sen jälkeen välittömästi neljän sekunnin kuluessa välimatkamittarin nollauspainiketta nopeasti kaksi kertaa peräkkäin. Kännä nyt virta-avain, kymmenen sekunnin kuluessa takaisin ykkösasentoon, Pidä seuraavaksi nollauspainiketta painettuna ja käännä samalla virta-avain uudelleen kakkosasentoon.
Näyttöruudulle tulee nyt seuraavaan huoltoon jäljellä oleva matka. odota kunnes järjestelmä antaa äänimerkin- tämä kestää noin kymmenen sekuntia - ja vapauta sitten nollauskatkaisin. katkaise sytytysvirta. Huoltoväliosoitin on nyt nollattu.
testattu on. Tämä toimii ainakin W210 290 turbodieselissä. Jos jokin menee vikaan, ota avain välillä pois ja aloita alusta.
Eeerolan kirjoittama jutu sieltä http://www.kotikone.fi/eerola/auto/diy/ ... index.html sanoi saman. (tosin aksentilla)felmit kirjoitti:http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=31949&
Ja Eerola asuu siellä Pirkanmaalla

autodidakti
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Ihmettelen muuten tota silmät pyöreänä, että miksi ei osteta sitä parin kympin opasta, jos on laitettu parikymmentä tonnia autoon...turpomersu kirjoitti:Alfamer W210 korjausopas kertoo....
Ei tee siinä hinnassa se enää mitään, että pikkurahan laittaa huolto-oppaaseen...

* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kumastuttaa pientä kulkijaaAri66 kirjoitti:Ihmettelen muuten tota silmät pyöreänä, että miksi ei osteta sitä parin kympin opasta, jos on laitettu parikymmentä tonnia autoon...
Ei tee siinä hinnassa se enää mitään, että pikkurahan laittaa huolto-oppaaseen...

MB S210 320 cdi Avantgarde 2001
MB 500SL 1991
MB CE 230 sportiline 1991
Honda XX Super Blackbird
MB 500SL 1991
MB CE 230 sportiline 1991
Honda XX Super Blackbird
Omistajan käsikirja
Aivan tarpeetonta törsäystä, proseduuri on selostettu myös auton mukana tulleessa omistajan käsikirjassa.Ari66 kirjoitti:Ihmettelen muuten tota silmät pyöreänä, että miksi ei osteta sitä parin kympin opasta, jos on laitettu parikymmentä tonnia autoon...
S320L -97