Alppilan autohuolto
Alppilan autohuolto
Täytyy kyllä sanoa että vaikka vain kerran olen autoani tuolla käyttänyt niin tuolla vaikutti olevan kyllä tosi osaavaa henkilökuntaa. Eilen vein auton ja tänään hain pois ja simsalabim, auto on nyt parhaimmassa kunnossa aikoihin... (mukaanlukien 3 aiempaa käyntiä toisella korjaamolla. ja jonotusaika huoltoon oli alle viikon!) Ja kertoivat vielä kunnolla missä vika oli ollut ja mitä autoon on tehty. (olivat korjanneet edellisen korjaamon tekemiä virheitä/puutteita). Kenties jostain saisi halvemmalla, mutta kyllä sitä mielellään hyvästä työstä maksaa. Kaiken lisäksi vielä yllätyin kuinka hyvää asiakaspalvelua paikassa oli... (ikää on itsellä reilu parikymppiä niin monessa paikassa sen huomaa kuinka nuoret saa huonompaa palvelua kuin iäkkäämmät henkilöt). Ei voi muuta kun nostaa ison peukalon pystyyn tuolle lafkalle. 

Hyundai i30 cw -08 1.6crdi
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
Re: Alppilan autohuolto
Jep samat kokemukset putiikista. vaikka kyllä ilmastoinnin korjaus maksokin, mutta vielä vuoden päästä kehtas viedä korjattavaksi kun säätövaierit pompanneet pois. Toisen kerran kun 1,5v päästä korjauksesta korjasivat ilmaseks mutta kertoivat missä vika ja näyttivät miten korjata itse, takuu loppu. Kumma juttu koska juuri nuo osat olivat vielä alkuperäisiä.sundiz kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa että vaikka vain kerran olen autoani tuolla käyttänyt niin tuolla vaikutti olevan kyllä tosi osaavaa henkilökuntaa. Eilen vein auton ja tänään hain pois ja simsalabim, auto on nyt parhaimmassa kunnossa aikoihin... (mukaanlukien 3 aiempaa käyntiä toisella korjaamolla. ja jonotusaika huoltoon oli alle viikon!) Ja kertoivat vielä kunnolla missä vika oli ollut ja mitä autoon on tehty. (olivat korjanneet edellisen korjaamon tekemiä virheitä/puutteita). Kenties jostain saisi halvemmalla, mutta kyllä sitä mielellään hyvästä työstä maksaa. Kaiken lisäksi vielä yllätyin kuinka hyvää asiakaspalvelua paikassa oli... (ikää on itsellä reilu parikymppiä niin monessa paikassa sen huomaa kuinka nuoret saa huonompaa palvelua kuin iäkkäämmät henkilöt). Ei voi muuta kun nostaa ison peukalon pystyyn tuolle lafkalle.

t-.petri
- IsoE
- Mersumies
- Viesti:
No 10v. sitten se oli vielä hyvä paikka mutta nyt en voi moista paikasta enää sanoa. Erittäin negatiivisia kokemuksia
.
- Laskuttivat tekemättömästä työstä. Mitään ei saatu kuntoon. Vikakoodien luku 80€
.
- Ostattivat/vaihtoivat 700€:lla osia eikä auto tullut kuntoon silläkään.
- Kehoitti vielä ostamaan yli 3000€:lla lisää osia, mutta eipä auttanut nekään.
- Eivät tunne auton tekniikkaa eikä erota toimivaa moottoria viallisesta.
- Takuuta eivät tunne.
- Olettavat perättömiä asioita.
- Eivät vastaa soittopyyntöihin.
- 4vko:n jonot huoltoon jo 2krt.
- Autoon tuli naarmuja sekä osia oli rikottu huolimattomuuttaan.
Vaihtelevat nykyään vain osia, mutta eivät kyllä korjaa mitään. Kokonaisuudessaan siis ihan hyvä paikka

- Laskuttivat tekemättömästä työstä. Mitään ei saatu kuntoon. Vikakoodien luku 80€

- Ostattivat/vaihtoivat 700€:lla osia eikä auto tullut kuntoon silläkään.
- Kehoitti vielä ostamaan yli 3000€:lla lisää osia, mutta eipä auttanut nekään.
- Eivät tunne auton tekniikkaa eikä erota toimivaa moottoria viallisesta.
- Takuuta eivät tunne.
- Olettavat perättömiä asioita.
- Eivät vastaa soittopyyntöihin.
- 4vko:n jonot huoltoon jo 2krt.
- Autoon tuli naarmuja sekä osia oli rikottu huolimattomuuttaan.
Vaihtelevat nykyään vain osia, mutta eivät kyllä korjaa mitään. Kokonaisuudessaan siis ihan hyvä paikka

Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Pelkkää positiivista sanottavaa. Hinnat hieman Vehoa alemmat ja tuntuu olevan osaavaa henkilökuntaa.
Esim. Kävisin tuossa pari päivää sitten pikahuollossa kun oli molemmat etuparkkipolttimot palaneet. Kysyivät laitetaanko halogeenit (8€) vai hehkut (50c). Hehkut tietty, oli vastaukseni. Kaveri totesi, että pitää hioa polttimosta nasta pois. Teki sen ja asensi paikalleen. Tuli laskun paikka - kaveri totesi, että katsotaan sitten seuraavalla kerralla.
Tuolla asenteella on kiva viedä uudestaankin.
Esim. Kävisin tuossa pari päivää sitten pikahuollossa kun oli molemmat etuparkkipolttimot palaneet. Kysyivät laitetaanko halogeenit (8€) vai hehkut (50c). Hehkut tietty, oli vastaukseni. Kaveri totesi, että pitää hioa polttimosta nasta pois. Teki sen ja asensi paikalleen. Tuli laskun paikka - kaveri totesi, että katsotaan sitten seuraavalla kerralla.
Tuolla asenteella on kiva viedä uudestaankin.
- gulfstream
- Vakiokalustoa
Valitettavasti myös minulla on erittäin huonoja kokemuksia Alppilan Autohuollosta enkä todellakaan suosittele kyseistä paikkaa. Tuolla hieman juttua siitä http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=53826.Tarmo kirjoitti:Kahta autoa aikanaan käyttänyt tuolla käyntihäiriöiden takia, kumpaankaan ei tullut tolkkua. Sittemmin olen käyttänyt Mersuja Rollen Tähtihuollossa, ja KL-autossa.
Hyvää ja erittäin asiantuntevaa palvelua olen saanut myös Auto-harrasteessa.
Sama homma täällä, laskutetaan olemattomasta, eikä lupauksia pidetä. En vie autoani enää sinne.chilli kirjoitti:Valitettavasti myös minulla on erittäin huonoja kokemuksia Alppilan Autohuollosta enkä todellakaan suosittele kyseistä paikkaa. Tuolla hieman juttua siitä http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=53826.Tarmo kirjoitti:Kahta autoa aikanaan käyttänyt tuolla käyntihäiriöiden takia, kumpaankaan ei tullut tolkkua. Sittemmin olen käyttänyt Mersuja Rollen Tähtihuollossa, ja KL-autossa.
Hyvää ja erittäin asiantuntevaa palvelua olen saanut myös Auto-harrasteessa.