Olen ajautunut tilanteeseen, jossa joudun kuljettamaan ISOA pitkäkarvaista koiraa w638;n kontissa. Joskus pitkähköjä matkoja.
Tavaratila on vaneroitu ja lämpötila nousee näin "kesäkuumalla" koiralle tuskallisen kuumaksi.
Onko olemassa ihan virallista tuuletus-räppänää, jonka saisi katolle puhaltamaan ajoviimaa kontiin? Tai onko kukaan viritellyt muunlaisia "räppänöitä" konttia viilentämään?
Viton kontissa kuumaa...
- Punisher69
- Vakiokalustoa
- Viesti:
Viton kontissa kuumaa...
Vito 110D
Tunturi Maxi
GasGas TX270
Honda CRF450R
"....HuH-HuH, olipas tiukka tilanne" -Kristian Voutilainen-
Tunturi Maxi
GasGas TX270
Honda CRF450R
"....HuH-HuH, olipas tiukka tilanne" -Kristian Voutilainen-
Mä olen suunnitellut Sprintteriini avattavan kattoluukun (as vaunun) asentamista. Aateltiin mamman kanssa tehdä lapin reissu pakulla. On tilaa yöpyä kontissa , mutta ilman vaihto täytyy järjestää ton luukun ja jonkun ritilän avulla. Luukku auttaa myös koiran kans liukumista. Täytyy kysellä mitä kustantaa.
Laitoin aikoinaan Chevy Vaniin sellaisen aurinkokennolla toimivan ilmanvaihtoventtiilin. Piti tavarilan suhteellisen hyvin viileänä, kuumallakin kelillä. Vanissa oli kylläkin villat seinissä ja katossa joten peltipintaan hehkuttava aurinko ei lämmittänyt suoraan. Vene-osastoilla Motonetissä ja Biltemassa sekä venetarvikeliikkeissä hintaa noin 30 euroa. Toimi minulla ainakin vuoden, pyöri aika pienelläkin luximäärällä.