Pitäisi siis tehdä operaatiot seuraavassa järjestyksessä:
- varaosa-autosta 240D kone ja tehostettu ohjaussimpukka sekä ohjausakseli pois
- kohteesta 200D kone ja tehostamaton simpukka + ohjausakseli pois
- simpukka ja ohjausakseli kohteeseen
- 240D-kone kohteeseen
- (ja puhallin kiinni kohteeseen...

Pohdiskelin tuossa, että
- tarviiko laatikon kannakkeisiin koskea kummassakaan autossa missään vaiheessa vai sujahtaako kone pois ja takaisin sutjakasti? (syylarit otetaan pois)
- kytkimen keskittäminen; saako levyn keskitettyä ja asetelman kiristettyä niin tarkasti koneen ollessa irrallaan, ettei tarvitse voimistella asetelman pultteja kiinni auton alta pienestä raosta..?
- voiko ohjaustehostimen pumppu jne olla kiinni operaation ajan?
- muuta tavanomaisesta poikkkeavaa huomioon otettavaa..?
Vihjeistä kiitollisena; nimim. "työkalut tuntuvat kätösessä kylmiltä, etenkin talvella"