Eli siis, kuinkas se pohjan suojalevy (alumiinia?) on kiinni tuon takimaisen
pakoputkenpöntön yläpuolella ? Ihmetelin liikkeelle lähdössä pientä resonoivaa ääntä ja äsken alle kurkistaessane huomasin että suojalevy on tipahtanut toisesta päästä ja ottaa pönttöön kiinni.
On sillä pellin rämmäleellä ainakin yksi funktio, sehän on lämpösuoja. Jos olet ruostesuojannut autosi pohjan pakoputken kohdalta ja suoja puuttuu, ei massan osalta ruostesuojauksen elinikä ole pitkä.
adenauer300 kirjoitti:On sillä pellin rämmäleellä ainakin yksi funktio, sehän on lämpösuoja. Jos olet ruostesuojannut autosi pohjan pakoputken kohdalta ja suoja puuttuu, ei massan osalta ruostesuojauksen elinikä ole pitkä.
eihän dieselin pönttö niin paljon lämpeä että olis mainittavaa haittaa?
epk kirjoitti:
eihän dieselin pönttö niin paljon lämpeä että olis mainittavaa haittaa?
Sehän riippuu ihan pedaalin asennosta
juu, ja mahdollisen turbon koosta ,
no joo, mitä tuo auto on ollut mulla, 4 vuotta vissiin , ei oo mitään haittaa ollut siitä että lämpölevy puuttuu, näin siis 200D:ssä. Massaukset hyvin pysyneet.
juu.. ei etes jäät sulanu takapöntöstä 200d aikoihin.. se siitä massojen kestävyydestä. =) ja onhan siellä kuitenki sellanen muutaman sentin hajurako..