Mauri H. kirjoitti:
Höh, kunhan pääset ajamaan TEHOKASTA dieseliä niin se benukoneinen saa lähteä ilman haikeata mieltä
Vähän OT:
Ihan Maurin kiusaksi laitan tän tänne.
Lauantaina oltiin menossa anoppilaan. Edessä ajeli W124 89-92 300TDT ja sen edessä joku ooppeli.
Kun sain 300TDT:n kiinni. Se kimpaantui ja ampaisi ooppelista ohi. Mustaa pukkasi ja arvatenkin kaasu oli pohjassa. ..No minä tietenkin perään. Jatkettiin jatkettiin etenemistä 120km/h...Seuraava auto tuli eteen. Mersukuski vilkaisi taustapeiliin ja jälleen farkku ampaisi matkaan nokipilven saattelemana. Minä perässä, tällä kertaa kick-downilla, eli kolmosella.... mutta jouduinkin hölläämääm siinä ooppelin riinnalla, kun tuli farkku peräedellä vastaan..Mustaa savua kyllä tunki ja 150km/h asti sitä kiusasin, kunnes pudotin vauhdin 120km/h. Pian farkku jo kääntyi edestä pois, eli se oli ohitellut turhaan, ihan vaan minulle näyttääkseen, kuinka turbo kulkee

..Ainakin minä luulin niin.
Pakko sanoa, että tuo turbon suorituskyky oli lievä pettymys ja samalla pieni ilontuoja... Tuli väistämättä Mauri mieleen, koska autokin oli priukulleen samanvärinen
Lisähuomatus:
Meidän autossa oli koko perhe kyydissä ja peräkontti myös täynnä.
Farkussa ei näkynyt muitakun kuski, kontissakaan ei näkynyt mitään.v
Semmosta...