300 D -86(W124) keskuslukko reistailee..:(

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
rado
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 129
Liittynyt: Su 29.02.2004 20:08

300 D -86(W124) keskuslukko reistailee..:(

Viesti Kirjoittaja rado »

Tervehdys kaikille foorumin käyttäjille! Olen uusi jäsen mutta tuttu muilla foorumeilla ;).

Ostin tuollaisen suomi-mesen ja nyt keskuslukitus ei pelitä kuin satunnaisesti.
Pumppu(siis se mikä on takapenkin alla) vaihdettu mutta tulos aivan samanlainen(toimii kun muistaa).

Onko koelaudassa jotain relelttä yms. joka vaikuttaa keskulukituksen toimintaan?

Takajakkaran alla oleva yksikkö ei saa virtaa ja siksi se on "hiljaa" aina kun yrittää ovesta käännellä lukkoja auki.

Jos joku tietäisi neuvoja niin ottaisin ne kiitoksella vastaan..
rado
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 129
Liittynyt: Su 29.02.2004 20:08

Viesti Kirjoittaja rado »

Kukaan ei uskalla neuvoa mitään =(
Avatar
Jani
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1358
Liittynyt: Pe 04.04.2003 23:57
Paikkakunta: Karvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani »

No sulakkeiden pyörittelyllä/vaihdolla varmaan kannattais lähtee liikkeelle.
Toimiiko repsikan ovesta tai takaluukusta?
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
rado
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 129
Liittynyt: Su 29.02.2004 20:08

Viesti Kirjoittaja rado »

kaimani ei toimi kummastakaan lukosta paremmin..

Sulakkeitakin pyöritelty.

Mikä sulake keskulukolle? C?
Perttu K
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1036
Liittynyt: Su 07.12.2003 22:31
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perttu K »

Tämä ei sitten ole varsinaisesti tietoa, kun en ole keskuslukkoa suuremmin joutunut rassailemaan. Se systeemi on ilmeisesti samanlainen kuin w126:ssa. Sen pumpun pitäisi saada virtaa koko ajan. Pumpusa on paine/alipainekytkin, joka päättelee paineesta, onko luko kiinni vai auki, ts. tarpeeksi kun niin iso paine on saavutettu, että varmasti joka lukko on toiminut, se sammuttaa pumpun. Jos tätä kytkintä käsin käyttämällä, pitäisi pumpun käynistyä. w126, jossa lukko ei vielä toiminut takaluukusta, oli kuskin ovesa koskettimet, jotka kytkivät pumpulle menevät johdot joko paineen tai alipaineen mukaisesti. Kun painekytkin oli sitten tätä vastaavassa asennossa, niin pumppu sammui.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13610
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Vastaa Viestiin