
Ovet ruosteessa eemelistä...
Ovet ruosteessa eemelistä...
Joo, nyt se kuppaantuminen sitten alko munkin autossa. Joka ...keleen ovenkahvan alta pukkaa kuprua. Ja katolla myös
Ajatti ihan kaljan hakuun kyllä. Vieläköhän sais puskettua -00 väykyn takuu laittoon? Jumaliste, kyllä ottaa hattuun. Nyt kun muihin korjauksiin upotettu tuhansia ja koppa senkun mätii...

Nykyiset:
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
Re: Ovet ruosteessa eemelistä...
Niin... eiks se 8 vuotta nyt ole tuo 100% tehdaskorvauksen ikäraja? Ei kysymällä mitän häviä, mutta kiirua pukkaa.jussi77 kirjoitti:Joo, nyt se kuppaantuminen sitten alko munkin autossa. Joka ...keleen ovenkahvan alta pukkaa kuprua. Ja katolla myösAjatti ihan kaljan hakuun kyllä. Vieläköhän sais puskettua -00 väykyn takuu laittoon? Jumaliste, kyllä ottaa hattuun. Nyt kun muihin korjauksiin upotettu tuhansia ja koppa senkun mätii...
OT: kiikutin maanantaina juuri oman -01:n korjattavaksi, kulemma kaikkien ovien tiivisteiden alta, sekä kylkilistojen alta löytyi kipeetä...
W219 320CDI -07
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ei mikään? Väyrysen täydellinen uudelleenmaalaus maksaa Veholla 4000-5000 € riippuen ruostevaurioiden laajuudesta. Ja tämä on fakta, just kysyin muutama viikko sitten huvikseen tulevaisuuden varalleVoihanrontti kirjoitti:Chili kirjoitti:Maalaus maksaa "yksityisellä" 3.000 euroa. Veholla se maksaa 10.000 euroa, josta tehdas maksaa 70%.
Elämä on.ettätuota mikä maalaus veholla maksaa veholla nuin paljon

Ihan haistapas.an hommaa koko takuu käsittelyt. Oma resu kävi syys talvesta "meikattavana" takuuseen. Lopputulos: kuskin ovi ihan eri hopea vaikka muuten maalattiin kylkeä omaankin piikkiin ja oli puhetta että jos saatais samaan väriin ku maalais tuon viimesenkin palasen. Siihen jäi lisäksi ruosteet alanurkkaan. Pari kolme kuukautta niin korjattu takaovi kuplii jo pahemmin kuin ennen korjausta
. Lisäksi leikattujen karmien ansiosta tiivisteet on liimattu päin persettä paikalleen. En kummemmin viitsi mainostaa tämän seudun takuu korjareita!
Seuraavaksi auto tehdään AMMATTI MAALAREILLA ja käytetään luotin värejä



Seuraavaksi auto tehdään AMMATTI MAALAREILLA ja käytetään luotin värejä

Joku mersupurkaamo??
Metallivärit on nykyään vesiohenteisia mutta normaalit värit tehdään vielä kovilla ohenteilla.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 488
- Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
- Paikkakunta: oulu
Nyt on väykky haettu Treen Veholta... puoltoista viikkoo kesti. Hyvin on ainakin tiivisteet liimailtu ja uudet listat ikkunan vierustoihin laiteltu. Pikaisella katsomisella yksi maalauksen valumajälki näkyy kuskin oven kahvamontun alareunassa, muuten en havainnut pikakierrossa ihmeempiä. Tarttee katella kun saa kunnolla ITSE pestyä (pesivät kyllä tuolla, mutta niin paljon jäi pesun valumia listojen alta ettei joka paikkaa pysty tarkistamaan). Ja jumalattomaan pölyyn jättivät auton sisältä! Ovien ikkunanvierustat ovat oikein kunnon mönjässä, keksikonsoli yms.vain muutoin tasaisen pölyn peitossa (ollut varmaan ilman ovia hallissa). Nyt vain kaikki sormet ristissä odottaa ja toivoa että paikkaukset pitää...
W219 320CDI -07
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
Äkkiä sitten huomenna viet sen takaisin sinne ja käsket tehdä ja maksaa sisäpesun! Ei tuommonen peli vetele meilläkään maalaamolla. Kyllä vehot ja muut maalauttajat aina maksattaneet meillä sisäpesun, jos jätetty likaiseksi. Pututaskut näemmä sitten itse jättävät siivoomatta. KaikenlaastaMiHe kirjoitti:Nyt on väykky haettu Treen Veholta... puoltoista viikkoo kesti. Hyvin on ainakin tiivisteet liimailtu ja uudet listat ikkunan vierustoihin laiteltu. Pikaisella katsomisella yksi maalauksen valumajälki näkyy kuskin oven kahvamontun alareunassa, muuten en havainnut pikakierrossa ihmeempiä. Tarttee katella kun saa kunnolla ITSE pestyä (pesivät kyllä tuolla, mutta niin paljon jäi pesun valumia listojen alta ettei joka paikkaa pysty tarkistamaan). Ja jumalattomaan pölyyn jättivät auton sisältä! Ovien ikkunanvierustat ovat oikein kunnon mönjässä, keksikonsoli yms.vain muutoin tasaisen pölyn peitossa (ollut varmaan ilman ovia hallissa). Nyt vain kaikki sormet ristissä odottaa ja toivoa että paikkaukset pitää...

Think Locally, Fuck Globally
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: La 08.12.2007 15:00
Re: Ovet ruosteessa eemelistä...
Voihan sitä aina kysyä. Sitä sanotaan tuonikäisessä tehtaan "goodwill" takuuksi. Yleensä ainakin väyrysessä ovien sisäkarmeissa olevat ruosteet kuuluu siihen. Esim. lokareissa ja katossa olevat ruosteet on taas eri asia ja niihin vaikuttaa auton iän lisäksi ajokilometrit. Merkkiliikkeessä niistä tehdään raportti ja lähetetään eteenpäin. Jos on yli 300tkm. ajettu auto niin luultavasti bumerangi tulee. Ps.kokemusta.jussi77 kirjoitti:Joo, nyt se kuppaantuminen sitten alko munkin autossa. Joka ...keleen ovenkahvan alta pukkaa kuprua. Ja katolla myösAjatti ihan kaljan hakuun kyllä. Vieläköhän sais puskettua -00 väykyn takuu laittoon? Jumaliste, kyllä ottaa hattuun. Nyt kun muihin korjauksiin upotettu tuhansia ja koppa senkun mätii...
Pate
No niin, aiheesta kyselin tree:n veholta. Auto on siellä jo kertaalleen tutkittu ja taas kukkii tosiaan. Sanoivat et tuo auto syyniin, kun käyttöön otto on 11/2000. Saa nähdä paljonko joutuu pulittaan vai meneekö "takuuseen". Ajokilometrit tässä yksilössä 247tkm.
Nykyiset:
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76
S210 270cdi A -00
Exät:
S123 240D -79
W124 300E -90
S124 250TD -91
S124 230TE -89
W123 220D -76