Vaihdoin tänään termostaatin w211 E320 CDI -03 ja vaihto meni suht. ok.
mutta auton käynnistämisen jälkeen syttyi moottorin varoitusvalo palamaan.Mulla oli polttoaineen syöttöletku irti jonkun aikaa.
Saakohan valon kuitattua pois jotenkin? : Vai tartteeko viedä taas kerran kuittaukseen Veholle.
w211 -03 vaihdoin termostaatin ja moottorivalo syttyi???????
Ilmaa tsydeemissä
Auto kuitenkin käynnistyy normaalisti ? Jos, niin virta 0-asennosta rauhalliseseen tahtiin päälle kolmasti ja starttaa sillä kolmannella ja anna käydä hetki ja valo sammuu.
E250 CDi W212
300E W124
230CE W124
280CE W123
Vaimolla:
A160CDI W168
Harrastepeleinä:
BMW Z3,
2 x Honda Accord Coupe MkI
2 x Honda Prelude mkII
Kupla 1300 museoituna
5 x Kupla 1303S,
2 x Kupla 1200 Jeans,
Mini 1000,
Taunus 1600L
+ muita projekteja...
300E W124
230CE W124
280CE W123
Vaimolla:
A160CDI W168
Harrastepeleinä:
BMW Z3,
2 x Honda Accord Coupe MkI
2 x Honda Prelude mkII
Kupla 1300 museoituna
5 x Kupla 1303S,
2 x Kupla 1200 Jeans,
Mini 1000,
Taunus 1600L
+ muita projekteja...
Re: Ilmaa tsydeemissä
Toimiikos tuo kikka muuten aina, jos moottorin merkkivalo syttyy?jiiM kirjoitti:virta 0-asennosta rauhalliseseen tahtiin päälle kolmasti ja starttaa sillä kolmannella ja anna käydä hetki ja valo sammuu.
Tarina jatkuu. Kosla toimii, mutta seuraavana päivänä ilmamassamittarin vaihdon jälkeen moottorin vikavalo taas syttyi. Ajelin pari päivää ja valo sammui taas, mutta tuli takaisin seuraavana päivänä. Ajeltu viikko, suurimman osan aikaa vikavalo palaa, mutta auto toimii. Kävin sitten eilen veholla (aikataulujen takia nopein ratkaisu) nollauttamassa vikamuistin (ilmamassa liian iso) ja valo sammui. No tänään se taas syttyi ! Eli jotan häikkää on edelleen: Motonetin ilmamassamittari susi ? Vika jossain muualla ?
Hannu
S211 E320 T CDI A -03
S211 E320 T CDI A -03