7 mm Elementit?
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 36
- Liittynyt: Ti 30.03.2004 14:36
- Paikkakunta: Muurame
7 mm Elementit?
Mistä turbotusprojektissa tarvittavien 7mm:n elementtien osanumerot tai mistä niitä voi hankkia? Tyyppi ulkomailla rakentaa 300TD-konetta ja olisi osia vailla.
300 TDT -92, 313CDI -00
__________
In my boat W124 / 200D (changed 2008, was W123 / 200D)
ex cars: 300 TDT -87, C250 Turbodiesel -97,250D -88 Aut., 250D -85, 240D -84 and many other brands.
__________
In my boat W124 / 200D (changed 2008, was W123 / 200D)
ex cars: 300 TDT -87, C250 Turbodiesel -97,250D -88 Aut., 250D -85, 240D -84 and many other brands.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 36
- Liittynyt: Ti 30.03.2004 14:36
- Paikkakunta: Muurame
Lisäkysymys
Onko tietoa 300TD:n öljypumpun tuotosta/paineesta? Suurinpiirtein edes kierrostilavuus? Pitääkö painetta rajoittaa, mikäli öljynpaine kehitettäisiin hieman eri tavalla?
Vielä kiinnostaisi öljypohjan hitsausominaisuudet esim TIG tekniikalla? Joku varmaan noita on ainakin korjaillut.
Modifikaatiolle voi tulla omaan käyttöön tarvetta, kun harkitsen vakavissani koneen vaihtoa kakkos autoon, eli Jeeppiin. Siinä hyrisee nyt bensa 4 litran rivikone, 300TD:tä tekis mieli. Etuakseli ja 300TD:n öljypohjan alapatti vaan sijaitsee samalla paikalla (patti pitäisi poistaa, ehkäpä rakentaa uusi patti MB:n öljypohjan takaosaan). Hommaan liittyy tietenkin muutakin "haastavaa", mutta haasteita ei pidä pelätä. (Lisätietoa Forumin englanninkielisestä osiosta, varmaan hakusanalla Jeep löytyy helposti.)
Vielä kiinnostaisi öljypohjan hitsausominaisuudet esim TIG tekniikalla? Joku varmaan noita on ainakin korjaillut.
Modifikaatiolle voi tulla omaan käyttöön tarvetta, kun harkitsen vakavissani koneen vaihtoa kakkos autoon, eli Jeeppiin. Siinä hyrisee nyt bensa 4 litran rivikone, 300TD:tä tekis mieli. Etuakseli ja 300TD:n öljypohjan alapatti vaan sijaitsee samalla paikalla (patti pitäisi poistaa, ehkäpä rakentaa uusi patti MB:n öljypohjan takaosaan). Hommaan liittyy tietenkin muutakin "haastavaa", mutta haasteita ei pidä pelätä. (Lisätietoa Forumin englanninkielisestä osiosta, varmaan hakusanalla Jeep löytyy helposti.)
300 TDT -92, 313CDI -00
__________
In my boat W124 / 200D (changed 2008, was W123 / 200D)
ex cars: 300 TDT -87, C250 Turbodiesel -97,250D -88 Aut., 250D -85, 240D -84 and many other brands.
__________
In my boat W124 / 200D (changed 2008, was W123 / 200D)
ex cars: 300 TDT -87, C250 Turbodiesel -97,250D -88 Aut., 250D -85, 240D -84 and many other brands.
Re: Lisäkysymys
Vielä kiinnostaisi öljypohjan hitsausominaisuudet esim TIG tekniikalla? Joku varmaan noita on ainakin korjaillut.[/quote]
Eikös tämä ole alumiininen pohja ?
Jos on niin AC/DC Tigllä onnistuu kunhan löydät oikean hitsarin ja langat...
-M-
Eikös tämä ole alumiininen pohja ?
Jos on niin AC/DC Tigllä onnistuu kunhan löydät oikean hitsarin ja langat...
-M-
eikö sun kannattais vaihtaa vapari kolmesatku öölipohja niin siin ei ole tota kyhmyä...
tai tehdä lappu siihen kyhmyn aukon tilalle... 


M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Re: 7 mm Elementit?
Multa muuten sitten löytyy ehjä 606 turbon öljypohja (sopii myös 603), jos tarvetta ilmenee..
w126 -86, 300 24v. turbodiesel