MB w123 280e öljynpaine
MB w123 280e öljynpaine
Mikä mahta olla syynä, että kylmänä koneessa pysyy öljynpaine tapissa, mutta kun lämpiää niin alkaa laskee? Tyhjäkäynnillä laskee aika alas, mutta pomppaa heti kun painaa kaasua.
http://www.minunauto.com/auto/13217
http://www.minunauto.com/auto/24871
http://www.minunauto.com/auto/24871
Eikös se öljyn ominaisuuksista johdu ja kaiketi moottorin kuluneisuudesta. Sinällään autosi toimii aivan oikein jos noin tekee, pääasia että tyhjäkäynnilläkin mittari nousee. Mihin asti se nousee?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5743
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
... ja öljylaadusta ja öljyn iästä ja lämmöstä ja sit koneen ominaisuuksista eli jos siellä on vaikka vaan anturi tarvikelaatua tai jo ikääntynyt, niin se voi näyttää enempi sinne päin. Mahdollisuuksia ontouhottaja kirjoitti:saattaa johtua myös öljy merkistäittellä gastrollia ja D-päällä paikallaan 2 baaria kone kiertää 700r/min

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5743
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
no, eipäs tullu tällänen mieleenAku P kirjoitti:... ja öljylaadusta ja öljyn iästä ja lämmöstä ja sit koneen ominaisuuksista eli jos siellä on vaikka vaan anturi tarvikelaatua tai jo ikääntynyt, niin se voi näyttää enempi sinne päin. Mahdollisuuksia ontouhottaja kirjoitti:saattaa johtua myös öljy merkistäittellä gastrollia ja D-päällä paikallaan 2 baaria kone kiertää 700r/min
Kunhan se ei ihan nollille tipu ja pysyy ajossa kolmosessa niin ei kai tuossa ihmeitä.


anturihan tekee sillai kun se alkaa olla iltapäivän puolella



mullon pelkkiä romuja vaan
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Eikös se ole suht normaalia että vanhemmissa ne paineet laskee?
Mulla on sellanen käsitys että jos ne pysyy lämpösenä tyhjäkäynnillä yli 0,5bar niin se on ok ja jos kaasua lisää niin jos pomppaa tappiin niin homma pelaa.
Tottakai se on merkki kulumisesta jos paineet on alhaiset.
Omassa paineet on tyhjäkäynillä lämpösenä n.1,5-2 kiloo ja ei ole haitannu.
Ex vehkeessä pahimmillaan alle 0,5 ja ei haitannu sekään.
Omassa on koneessa 10W:t ja eikös kesävehkeissä voi käyttää kireempiäkin öljyjä.
Mulla on sellanen käsitys että jos ne pysyy lämpösenä tyhjäkäynnillä yli 0,5bar niin se on ok ja jos kaasua lisää niin jos pomppaa tappiin niin homma pelaa.
Tottakai se on merkki kulumisesta jos paineet on alhaiset.
Omassa paineet on tyhjäkäynillä lämpösenä n.1,5-2 kiloo ja ei ole haitannu.
Ex vehkeessä pahimmillaan alle 0,5 ja ei haitannu sekään.
Omassa on koneessa 10W:t ja eikös kesävehkeissä voi käyttää kireempiäkin öljyjä.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter