w203 kuvia - vanteet ja madallus

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Avatar
doctrine
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Su 07.06.2009 13:26
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

w203 kuvia - vanteet ja madallus

Viesti Kirjoittaja doctrine »

Ajattelin pyytää teitä postaamaan kuvia teidän w203:sta, erityisesti jos on erikoisempaa vannetta ja madallettu. Laittakaa vanteen ja renkaan tuumakokoja myös infoksi ja mitä alustasarjaa autossa, että tietää itse katsella sitten oikean kokoisia. Oon ostamassa ekaa w203:sta ja haluaisin nähdä vähän että minkä kokoset vanteet näyttää vielä hyviltä ilman pelkoa että joka mukulakivestä osuu lokariin.. :)
http://www.autovelho.com/
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Tässä kolme linkkiä, jotka suosittelen lueskelemaan läpi:

Eka

Toka

Kolmas
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Avatar
timbeniiranen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Ma 09.02.2009 09:32
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: w203 kuvia - vanteet ja madallus

Viesti Kirjoittaja timbeniiranen »

Golf-kärry
w203 200cdi -03
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 974
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja joskami »

* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

http://s711.photobucket.com/albums/ww113/Jollevihannes/

Autossa eibachin -35mm alusta ja vanteet 8,8*18 et 35
Avatar
doctrine
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Su 07.06.2009 13:26
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doctrine »

joskami, kyllähän mä nuo kuvat jo löysin, halusin nimenomaan niitä speksejä niiden kuvien oheen että tiedän miltä mikäkin sitten näyttää :)

Oon katellut tällaista vähän hillitympää korisarjaa:
http://www.redhotstyling.co.uk/mercedes ... 5_215.html

ja tällaisia 17" vanteita:
http://www.vannetukku.fi/tendenza-p-4296.html

Eibachin alustasarja vaikuttaa hyvän kuuloiselta teidän puheiden perusteella, en halua ylijäykkää vaan sellaista rentoa menoa joka toimii myös mukulakivillä rikkomatta munuaisia :)

[edit]
Ei nuo 18" kyllä pahalta näytä, aika vähän kumia vaan tuossa vanteen ympärillä :P ehkä tuo mun 17" ajatus oli sitten ihan hyvä, kun tosiaan haluan sitä mukavuutta myös? =P
http://www.autovelho.com/
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Tuolta jotakin:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=73892

JA tuolta:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=73027


Tuo Brabus jousi ja 18" vanne toimii mun mielestä hyvin. Itsekkin halusin maltillisen madalluksen enkä kivirekeä. Eibach tekee Brabukselle jouset (näin kuulin) ja hintaa tuli 100€ kotiin toimitettuna.

Ebayssä oli myynissä (halpa hinta ainakin vielä) nyt myös carlsson jousia:

http://cgi.ebay.de/Mercedes-C-Klasse-w2 ... 1|294%3A50

http://cgi.ebay.de/Carlsson-Tieferlegun ... 1|294%3A50

http://cgi.ebay.de/Carlsson-Tieferlegun ... 1|294%3A50
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Osta 18, 17 mun mielestäni liika pieni tähän autoon... :D
Avatar
jameri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe 25.03.2005 23:14
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

Jolle kirjoitti:Osta 18, 17 mun mielestäni liika pieni tähän autoon... :D
Taikka sitten hiukan isompaa tosin ohjelmistossa on sitten kaarien rullautusta yms puhdetta mutta, Kyllä kannatti :-) kolmatta kesää hyvin pyörii

Taakse
285x25x20
Eteen
235x30x20

Loistavat ajaa ei yhtään liian kovat, ei vetele yms olin kyllä tähän todella hämmästynyt, odotin kivi rekeä, syy saattaa olla että olen aijemmin vaihdellut renkaita ns. vakioalustaan ja korkeintaan vaihtanut jouset en iskareita

Nyt kun autossa on valmiina sportti alusta niin meiniki on ihan toinen, hyvin toimii, SUOSITTELEN.

Siinpä sitä tuoretta tunnelma kuvaa

http://img433.imageshack.us/img433/9122/imgp4520cv4.jpg

http://img250.imageshack.us/img250/2946/imgp4524da7.jpg

http://img395.imageshack.us/img395/1329/imgp4536ad9.jpg

http://img462.imageshack.us/img462/1580/imgp4539yf1.jpg

http://img284.imageshack.us/img284/5804/imgp4540bm6.jpg

http://img251.imageshack.us/img251/2258/imgp4542uv8.jpg

http://img486.imageshack.us/img486/9923/imgp4545tr4.jpg
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Avatar
doctrine
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Su 07.06.2009 13:26
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doctrine »

Jolle kirjoitti:Autossa eibachin -35mm alusta ja vanteet 8,8*18 et 35
Mitenkäs Jolle, kuluttaako 35mm madallus vielä renkaita? Ootko säätäny kulmia?


Fiksua asiaa näissä linkeissä. Paljon juttua mitä ei tullut edes ajatelleeksi... Nyt kyllä mietityttää tuo madallus vielä enemmän... En mä mitään projektia oo itelleni kuitenkaan ostamassa vaan käyttöautoa :P
http://www.autovelho.com/
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Ei oo ainakaan toistaseks kuluttanu yhtään normaalia enempää... :D
Pyöräkulmia en oo käyny säädättämäs kun ei oo ollu mitään ongelmia--> auto on madalluksen jälkeen huomattavasti suuntavakaampi jne :)
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Ja tosta takarenkaiden kulumisesta sitten, taitaa eerola olla ainut jolla on ollu kyseista ongelmaa ? :?
Avatar
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1801
Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

Jolle kirjoitti:Ja tosta takarenkaiden kulumisesta sitten, taitaa eerola olla ainut jolla on ollu kyseista ongelmaa ? :?
Tuntuu niitä renkaita menevän täälläkin, mutta johtuu lähinnä omasta kaasujalasta ;)

Täytyy tähän vielä nostaa esille se että ne renkaathan voi aina kääntää vanteella toisin päin niin saa syötyä myös sen toisen reunan...

Turha sitä on miettiä että kuluuko renkaat epätasaisesti jos madaltaa, siihen on lääkkeet olemassa.

- epäkeskopuslat
- säätötangot
- renkaiden kääntö vanteilla
- epäkeskopultille vastakkeen hitsaaminen

Ylimääräisestä camberista on omasta mielestäni ainoastaan positiivisia vaikutuksia ajettavuuteen, joten hyväksyn sisäreunojen kulumisen.
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Avatar
doctrine
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Su 07.06.2009 13:26
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doctrine »

Jani Anttila kirjoitti:Tuntuu niitä renkaita menevän täälläkin
Minkälaista alustaratkaisua sulla on?
http://www.autovelho.com/
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

doctrine kirjoitti:
Jani Anttila kirjoitti:Tuntuu niitä renkaita menevän täälläkin
Minkälaista alustaratkaisua sulla on?
En JANI mallttanut olla laittmattamatta kuvaa tuosta sun autosta tähän ;)

Kuva
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Mikä alusta tossa ylläolevassa on? :P
Avatar
doctrine
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Su 07.06.2009 13:26
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doctrine »

Siskon mies, joka on henkeen ja vereeen automies, väitti kiven kovaan, että jos alustaa laskee niin kulmat pitäis säätää. Tuli mieleen, että kun täällä palstalla on höpisty niistä kumihärpäkkeistä siinä jousen päässä, että niitä olis eri paksuisia, niin muuttaako niiden vaihto kulmia? Meinaan kun teitä lukemalla nyt oon oppinut, että jos vaihtais siitä nelosesta (nelonen orkkis?) ykköseen, niin laskis noin 2cm, joka sekin olis kyllä parempi kuin maastoauto suurilla renkailla.

Vai onko aikuisten oikeasti tää Eibach ainoa järkevä ratkaisu, kun en halua tosiaan laskea sitä kuin tuon 2-3 cm. Orkkisiskarit vissiin kelpaa vielä, jää siis hyvin toimintavaraa vaikka Eibachin jouset sinne tyrkkäisikin? Menee muuten liian kalliiks tää säätö kun pitää ne vanteet ja renkaatkin hankkia :P Ajattelin tosin, että ajelen nyt tän kesän niillä mitä siinä tulee mukana ja vaihdan sitten talveksi näille vanteille jotkut talvikumit ja sitten seuraavaksi kesäksi pistän peliä kesäkuntoon, joten vähän on tosin aikaa säästää ja selvitellä asioita. -Tosin, ei sitä tiedä vaikka innostuisin tekemään kaiken tän jo tänä kesänä... =P
http://www.autovelho.com/
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Totta kai kulmat pitäis säätää madalluksen jälkeen mutta kun säätömahdollisuudet on vähän rajalliset niin ei saa säädettyä sitä mitä pitäis että sais pyörän samaan asentoon kun ennen :?
Avatar
jameri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe 25.03.2005 23:14
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

Haasteena madalluksessa se että kun ei ole automaattisesti säätyvää takapään korkeudensäätöä voi nakit ottaa kiinni jos takapaksi on täynnä vaikkapa olutta
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Avatar
doctrine
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Su 07.06.2009 13:26
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doctrine »

Noniin, nyt ollaan Saksassa majottauduttu hotelliin, huomenna heti aamusta autokappaan :P
Hyvin syyhyää jo sormet, kohta sitä pääsee testaamaan autobaanalle noin 600km matkan verran :)

Sitten taitaakin tulla paljon uusia kysymyksiä sen jälkeen millä kiusata teitä palstalaisia! ;)

Mites, muuttaako noiden kumijuttujen vaihto kulmia mistä tossa aikasemmin oli puhe?
http://www.autovelho.com/
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

doctrine kirjoitti:Noniin, nyt ollaan Saksassa majottauduttu hotelliin, huomenna heti aamusta autokappaan :P
Hyvin syyhyää jo sormet, kohta sitä pääsee testaamaan autobaanalle noin 600km matkan verran :)

Sitten taitaakin tulla paljon uusia kysymyksiä sen jälkeen millä kiusata teitä palstalaisia! ;)

Mites, muuttaako noiden kumijuttujen vaihto kulmia mistä tossa aikasemmin oli puhe?
Osta sieltä samala ne vanteet ja jouset. Ja mitä nyt kaikkea muutakin tulee mieleen! ;)
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Jolle kirjoitti:Ja tosta takarenkaiden kulumisesta sitten, taitaa eerola olla ainut jolla on ollu kyseista ongelmaa
Ei minullakaan enää kun maltoin nostaa autoni korkeutta hitusen. :idea: Silmämääräisesti sanoisin, että ensialkuun autoni oli vielä hitusen jäsen Jani Anttila:n nykyistä toteutustakin matalampi. Ja kun oli (lämmintä 40C varjossa ja) camberit vinkkelissä, leveänpuoleisen ja matalan takarenkaan sisäsivu kului parilla tankkausvälillä aivan sileäksi.
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Avatar
doctrine
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Su 07.06.2009 13:26
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doctrine »

simppa80 kirjoitti:Osta sieltä samala ne vanteet ja jouset.
Ei anna budjetti myöten, ku en tiedä vielä verolaskua... Muuten voisin vanteet vaikka ostaakin :P
http://www.autovelho.com/
Avatar
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1801
Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

doctrine kirjoitti: Mites, muuttaako noiden kumijuttujen vaihto kulmia mistä tossa aikasemmin oli puhe?
muuttaa, aivan kuten kaikki madaltaminen, mutta täytyy muistaa että samoihin arvoihin ne säädetään kumin paksuudesta riippumatta. Paremmin varustelluissa autoissa tulee paksummat kumit, jotta korkeus pysyy samana kuin karvalakkimalleissa. Navigaattorit, boset ja muut härpättimet kun painaa niin täytyy kumeilla kompensoida.

Tuolla minun korkeudella ei vielä ongelmaa pahemmin ole, mutta silti sisäreuna kuluu nopeammin. Aivan kaljuksi kun sisäreunan ajaa niin ulkoreunassakaan ei enään lain sallimaa ole jäljellä.

Tuossa aikaisemmin joku kyseli että mikä alusta minulla on, niin en valitettavasti tiedä kun en ole itse laittanut. Jouset ovat mustat ja merkintöjä ei löydy, joten olettaisin niiden olevan vakiot AMG jouset, mutta toisaalta autoni on matalampi kuin esimerkiksi Jamerin C32 sedani. Onkohan kilsat tehneet tehtävänsä... Voisi olla myös C55 jouset, ne on kaikista lyhimmät mitä 203:een on saanut. Samoin jouset on jollakin tapaa "pisteytetty" varusteiden mukaan, joten ihan hyvään korkeuteen auton voisi saada ihan vehonkin osilla, mutta hirveä tutkiminen ja opiskelu.

Kerran muuten kokeilin 3 kumin tilalle kakkosta ja tipahti about sentin, nyt tuolla on kolmonen paikallaan kun kakkosella oli liian matala keulaan nähden. Edellisellä 203:lla ajelin melkein kokonaisen kesän -70mm madalluksella ilman säätöä ja takanakkeja kului kuin leipää, etupää ei ollut moksiskaan.

Sitä renkaan liikerataa kun hiukan aikaa pähkäilee niin pian hoksaa että pieni madallus ei haittaa juuri mitään, mutta kun menee tietyn pisteen yli niin kulmat menee ihan holtittomiksi.

Reilusti vaan sinne jousikauppaan, ainahan voi nimittäin käyttää C32/C55 säätöarvoja joissa on muistaakseni hitunen enempi aurausta. Pieni lisä aurauksessa kompensoi madalluksen tuomaa sisäreunan kulumista, mutta ajettavuus voi olla toinen tarina...

Takapäässä muuten -2 aseteen camber on vielä ohjearvoissa ja se on jo melkoisen reilusti.

Näistä asioista kun on niin monta mielipidettä kuin puhujaakin niin ei auta kuin KOKEILLA!

Tulipahan vaahdottua...
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Tässä kun on ollu puhetta enempikin takarenkaiden kulumisesta niin miten auton madaltaminen käytännössä vaikuttaa auton ajo-ominaisuuksiin?

Oma auto ainakin muuttui huomattavasti rauhallisemmaksi ajaa jousien vaihdon jälkeen, tekeekö negatiivinen camper tämän vai mikä ihme?
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Jolle kirjoitti:Tässä kun on ollu puhetta enempikin takarenkaiden kulumisesta niin miten auton madaltaminen käytännössä vaikuttaa auton ajo-ominaisuuksiin?

Oma auto ainakin muuttui huomattavasti rauhallisemmaksi ajaa jousien vaihdon jälkeen, tekeekö negatiivinen camper tämän vai mikä ihme?
Munkin auto vaan parani ja jämäköityi kun jouset vaihdettiin matalempiin. :)
Takana kului viimekesänä renkaat hetkessä. Syyks selvis nytb jousien vaihdon yhteydessä että pyöränkulmat oli ihan päinä per*että takana nimenomaan.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
doctrine
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Su 07.06.2009 13:26
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doctrine »

On muuten aika äijää ajella baanalla 215km/h lasis kattoluukku auki ja kuunnella hyvää musiikkia samalla ku ohittelee bemareita ;D
- Nyt tuli sekin koettua :P

Pitää tosiaan ootella sitä verolaskua, että tiedän paljon tohon on laittaa. huollossakin pitää käyttää, määräaikaishuoltoa vaatis. Pitää pyytää samalla tarkastamaan koko auto ettei tuu yllätyksiä, tosin, tää siskon mies josta tais aikasemminkin olla puhe (vahinkotarkastaja) katto auton eikä nähny siinä mitään sanottavaa :)

Rakkautta ensi silmäyksellä! <3
http://www.autovelho.com/
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

doctrine kirjoitti:On muuten aika äijää ajella baanalla 215km/h lasis kattoluukku auki ja kuunnella hyvää musiikkia samalla ku ohittelee bemareita ;D
- Nyt tuli sekin koettua :P

Pitää tosiaan ootella sitä verolaskua, että tiedän paljon tohon on laittaa. huollossakin pitää käyttää, määräaikaishuoltoa vaatis. Pitää pyytää samalla tarkastamaan koko auto ettei tuu yllätyksiä, tosin, tää siskon mies josta tais aikasemminkin olla puhe (vahinkotarkastaja) katto auton eikä nähny siinä mitään sanottavaa :)

Rakkautta ensi silmäyksellä! <3
Laitahan kuvatusta siitä vehkeestä. Ja specsejä autosta. Oliko 220 vai mikä kyseesä?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
doctrine
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Su 07.06.2009 13:26
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doctrine »

Otin tänään Kaivopuistossa :)

Kuva

Kuva

Auto on C 180 Elegance, vuosimallia 2001 elikkäs se kahen litran vapaastihengittävä malli. Tehoa taisi olla 96kW tai jotain sinne päin. Mittarin mukaan 215km/h huiput, mutta eiköhän siinä oo se kymppi ainakin liikaa oikeaan vauhtiin. Taisi ottaa rajoittimeen lopuksi, isommilla renkailla sais siis vähän lisää (niin kuin sitä täällä pohjolassa tarvis johonkin) :P
http://www.autovelho.com/
Avatar
leikkanen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 79
Liittynyt: La 13.06.2009 14:06
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja leikkanen »

Herätelläänpä tätäkin palstaa!
Tuli tilattua hilpetööriä tonne alustaan!
Kuva

Ja tuolta näyttää!

Kuva
Kuva

Sorry, likainen auto

Eli edessä bilstein B8, takana original iskarit + Eibach jousisarja

Hyvää loppuvuotta ja vielä parempaa uuttavuotta! :D
Vastaa Viestiin