No se luulo oli sitte sitä peruja.Pitää melkein vaihtaa vaparin
nokka tuohon pikkuveljen manne rojektiin jota pitäs yrittää
käydä asemalle tänään tai huomenna tarjoamassa jo toisen
kerran.
____________________
W126 OM606 holset mynä
W123td veronkierto
W123 200d ikiliikkuja(eipä liikkukkaan..)
W123 hautausmaa/varaosalaani/paskaa/kaikkee pitää olla
OFF hilux
"ratkaisu on vain hetki jolloin väsyt ajattelemiseen"
Hmm... yleensä kai turboissa venttiilit ovat pitkään ristiin auki, jota
pakoventtiilit jäähtyisivät. Vaparissa tähän ei ole tarvetta ja ajoitukset
ovat erilaiset.
Onko se nyt tosiaan niin, että OM 603:ssa on sama nokka-akseli
turbossa ja vaparissa? Täytynee tarkistaa.
Venäläisten varustesivu antoi saman varaosanumeron 6030500701 molemmille, joten kai se on sitten sama.
Ja jos hiotutatte niitä akseleita, niin varmistakaa ettei ota mäntään kiinni. Mulla otti hiotulla nokalla imuventtiilit mäntiin, en huomannut muuten kuin kansi oli pois ja männissä venttiilin kohdat kiilteli. Nokantekijä epäili moottorijarrutuksessa ottaneen kiinni. Tyhjäkäynnillä ei huomannut mitään.
Ja kaikki imu venttiilit piti silti.