Mistä saa kannentiivisteen om 606 moottoriin
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 52
- Liittynyt: Su 29.03.2009 11:08
- Paikkakunta: Joensuu
Mistä saa kannentiivisteen om 606 moottoriin
miten voi olla mahollista että ei ole enää missään kannen tiivisteitä saatavilla om606 moottoriin. koko itäinen suomi on kaluttu läpi ja jokainen varaosa liike sanoo ei oota tai ei tunne koko tuotetta. olisiko kellään jäänyt ylimääräistä tai mahollisesti vinkkiä otetaan vastaan jos ois paikkaa missä ois kaupan.
Hartikaiselle vaan niin varmasti löytyy. Itse en noin kriittisessä osassa luottaisi mihinkään tarvikkeeseen, jos ei todella ole jokin heavy-duty-special vahva malli.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 52
- Liittynyt: Su 29.03.2009 11:08
- Paikkakunta: Joensuu
hartikaisella ei ole mutta saksasta voivat tilata 300 euron hintaan
Mutta onneksi pienen puristelun jälkeen paikallinen diesel korjamo sai tilattua tiivisteen 80 euron hintaan ja on 3-kerroksinen victori, eli ongelma ratkaistu..
Ihmetyttää vain kovin mersun osien huono saatavuus pohjois-karjalan alueella, jokainen nippeli on tilaus kamaa tai ei oota tarjotaan.

Mutta onneksi pienen puristelun jälkeen paikallinen diesel korjamo sai tilattua tiivisteen 80 euron hintaan ja on 3-kerroksinen victori, eli ongelma ratkaistu..
Ihmetyttää vain kovin mersun osien huono saatavuus pohjois-karjalan alueella, jokainen nippeli on tilaus kamaa tai ei oota tarjotaan.

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 52
- Liittynyt: Su 29.03.2009 11:08
- Paikkakunta: Joensuu
Siis mitä vuttua 300 €, mihin tämä maailma oikein on mennytP.Pietarinen kirjoitti:hartikaisella ei ole mutta saksasta voivat tilata 300 euron hintaan![]()
Mutta onneksi pienen puristelun jälkeen paikallinen diesel korjamo sai tilattua tiivisteen 80 euron hintaan ja on 3-kerroksinen victori, eli ongelma ratkaistu..
Ihmetyttää vain kovin mersun osien huono saatavuus pohjois-karjalan alueella, jokainen nippeli on tilaus kamaa tai ei oota tarjotaan.



Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 52
- Liittynyt: Su 29.03.2009 11:08
- Paikkakunta: Joensuu
Välillä tuntuu että ne hinnat arvotaan, tulee eräskin tapaus mieleen tosin siitä on jo hieman aikaa, siis markka aikaan menin hakemaan vanhaan kuorma autoon (kontio sisu) termaria ja myyjä ilmotti että nahoilleen laskettu tiukka hinta on 900 mk ! eikä ole paljoa kummempi lättyrä kuin esim, om 603 motissa
silloin tuli kysyttyä myyjältä että yritätät sie vitsailla vai miten tuo voi olla mahollista...
silloin tuli kysyttyä myyjältä että yritätät sie vitsailla vai miten tuo voi olla mahollista...
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
No mun mielestä just siihen, eihän se peltitiiviste sieltä kait mihinkään hajoa vaikka ei liimaisi.laineracing kirjoitti:pysyis liemet omilla osastoillaan vaan paremmin?
Ei hajonnut mun kuparitiivistekkään mutta ei se kyllä toiminutkaan kun ei se eristänyt palotilaa, öljykanavia ja vesikanavia toisistaan.
Ikäväähän se on käyttöautossa kun on ajettu paljon kilometreja ja koneen kylki öljynpeitossa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 92
- Liittynyt: Su 28.05.2006 17:45
tuo peltinen 606 tiiviste tulossa itselläkin 603:seen ja porasin tarvittavat reiät entisen 603 tiivisteen mukaan.
muutama reikä ei ole entisessä tiivisteessä kuin muistaakseni 6mm iso ja kannen ja lohkon puolesta se reikä voisi olla vähän isompikin.no porasin varmuuden vuoksi samankokoiseksi kuin entisessäkin mutta mietin oisko tuosta ollu haittaa porata ne hieman isommiksi,vai onko ne insinöörit joskus laskeneet ne reiät niin tarkkaan että nesteen kierto kärsii jos joku menee niitä omin päin suurentelemaan
muutama reikä ei ole entisessä tiivisteessä kuin muistaakseni 6mm iso ja kannen ja lohkon puolesta se reikä voisi olla vähän isompikin.no porasin varmuuden vuoksi samankokoiseksi kuin entisessäkin mutta mietin oisko tuosta ollu haittaa porata ne hieman isommiksi,vai onko ne insinöörit joskus laskeneet ne reiät niin tarkkaan että nesteen kierto kärsii jos joku menee niitä omin päin suurentelemaan

124 300d st