S210 CDI sähköinen lisälämmitin
S210 CDI sähköinen lisälämmitin
Kärry on siis vm-03 eli viimeisiä 210 korisia. Sähköinen lisälämmitin, joka lämmittää jäähdytysnestettä taitaa olla sökö. Ei mitään muutosta lämpenemisnopeuteen, riippumatta palaako tuhkakupissa olevassa kytkimessä valo vai ei.
Voiko tuota jotenkin korjata, vai onko helpoin ja toimivin ratkaisu ebay, tälläinen osu silmiin, http://cgi.ebay.de/Mercedes-W210-S210-Z ... 11005r6626
Jos ymmärsin oikein, tuon saa siis 80 euroa + 29.9 postikulut suomeen?
Voiko tuota jotenkin korjata, vai onko helpoin ja toimivin ratkaisu ebay, tälläinen osu silmiin, http://cgi.ebay.de/Mercedes-W210-S210-Z ... 11005r6626
Jos ymmärsin oikein, tuon saa siis 80 euroa + 29.9 postikulut suomeen?
Re: S210 CDI sähköinen lisälämmitin
220cdi kirjoitti:Kärry on siis vm-03 eli viimeisiä 210 korisia. Sähköinen lisälämmitin, joka lämmittää jäähdytysnestettä taitaa olla sökö. Ei mitään muutosta lämpenemisnopeuteen, riippumatta palaako tuhkakupissa olevassa kytkimessä valo vai ei.
Voiko tuota jotenkin korjata, vai onko helpoin ja toimivin ratkaisu ebay, tälläinen osu silmiin, http://cgi.ebay.de/Mercedes-W210-S210-Z ... 11005r6626
Jos ymmärsin oikein, tuon saa siis 80 euroa + 29.9 postikulut suomeen?

Mulla on tonnäköinen härveli oikealla puolella koneessa. Auto on 210 vm 2000.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: S210 CDI sähköinen lisälämmitin
Toimiiko toi sähkölämmitin tuhkakupissa olevasta nappulastatempera kirjoitti:220cdi kirjoitti:Kärry on siis vm-03 eli viimeisiä 210 korisia. Sähköinen lisälämmitin, joka lämmittää jäähdytysnestettä taitaa olla sökö. Ei mitään muutosta lämpenemisnopeuteen, riippumatta palaako tuhkakupissa olevassa kytkimessä valo vai ei.
Voiko tuota jotenkin korjata, vai onko helpoin ja toimivin ratkaisu ebay, tälläinen osu silmiin, http://cgi.ebay.de/Mercedes-W210-S210-Z ... 11005r6626
Jos ymmärsin oikein, tuon saa siis 80 euroa + 29.9 postikulut suomeen?Kyllä. Sähän voit suomentaa Googlessa ton ilmoituksen.
Mulla on tonnäköinen härveli oikealla puolella koneessa. Auto on 210 vm 2000.

(webaston nappula

kuva sähkölämpäristä
Siis kyllähän se facelift 210:ssä se sähköinen lisälämmitin menee päälle ja pois siitä tuhkakupin katkaisijasta (ihan ohjekirjan mukaisesti, sekä saksankielisen että suomenkielisen).
Tuo sähkölämmitin kun lämmittää vettä niin ei sillä yhtä välitöntä vaikutusta ole kuin 211:n lämmittimellä mutta vertailukelpoisissa oloissa pitäisi ero huomata (jos lämmitin on kunnossa).
Tuo sähkölämmitin kun lämmittää vettä niin ei sillä yhtä välitöntä vaikutusta ole kuin 211:n lämmittimellä mutta vertailukelpoisissa oloissa pitäisi ero huomata (jos lämmitin on kunnossa).
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma 03.11.2008 20:49
- Paikkakunta: Oulu
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Hyvä oli varmistusDBFI kirjoitti:Siis kyllähän se facelift 210:ssä se sähköinen lisälämmitin menee päälle ja pois siitä tuhkakupin katkaisijasta (ihan ohjekirjan mukaisesti, sekä saksankielisen että suomenkielisen).
Tuo sähkölämmitin kun lämmittää vettä niin ei sillä yhtä välitöntä vaikutusta ole kuin 211:n lämmittimellä mutta vertailukelpoisissa oloissa pitäisi ero huomata (jos lämmitin on kunnossa).
Mites nopeasti muilla lämpiää 210, jos lämmitin on kunnossa?DBFI kirjoitti:Tuo sähkölämmitin kun lämmittää vettä niin ei sillä yhtä välitöntä vaikutusta ole kuin 211:n lämmittimellä mutta vertailukelpoisissa oloissa pitäisi ero huomata (jos lämmitin on kunnossa).
Oma lämpiää yhtä nopeasti riippumatta siitä kauanko on käynyt tyhjäkäyntiä pihassa ennen ajoonlähtöä. Esim roikassa ensin ja sit käyntiin vaikka 20min pihassa, tai suoraan roikasta ajoon. Kestää noin 10km, että lämmöt on noin 60 astetta (ilma -15). Ajosta ensin 3km kaupunkia ja sit 7km maantietä. 80 astetta saavutetaan ulkolämpötilasta riippuen 20-30 km ajon jälkeen.
Kaverin autossa siitä tuhkakupin napista saa polttoainelämmittimen päälle tai pois. Se jos toimii niin kyllä lämpenee nopeasti.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)