Ainakin Karraahan tässä olin jo toista vuotta asian tiimoilta kiusannut.
Mielestäni ko. autossa hinta ja kunto kohtasivat (niinhän ne aina omasta mielestä

Mitään korjaavia muutoksia ja hankintoja ei ole tarkoitus tehdä ennen tarkastajan käyntiä ja arviointia, sekä ohjeita. Nämä neuvot sain paikallisilta mobilisteilta. Eli tarkastajan määräyksestä tehdään tarvittavat korjaukset ennen varsinaista museoajoneuvotarkistusta.
Omasta mielestäni vanne/rengas setti vaihtoon, soitin vanhemmaksi ja tuskinpa viisi alppitorveakaan maskin takana saa ymmärrystä. Myös peltipaikka etulokari ja konehuoneen välissä varmaan uusittava, nythän siinä näkyy paikan saumat.
Tarkastajaa odotellessa, löytyi yksi huoltokohde: Sähköinen kattoluukku takertelee, varsinkin kiinni ajaessa. Jospa ekana koittaisi vaan rasvata, mutta minne sitä liukastetta kannattaa laittaa?
Alla olevassa linkissä kuva katosta:
http://www.sls-hh-shop.de/index.php/lan" onclick="window.open(this.href);return false; ... ml#cat_153
Edit: Enpähän ole kesää ja ajokelejä odottanutkaan vuosiin näin innokkaasti.
