
W123 Kolinaa takapäästä..
W123 Kolinaa takapäästä..
Eli kummallista kolinaa alkanut kuulua peräpäästä.. Liekköhän iskari sanonut itsensä irti? Ja kuuluu siis varsinkin töyssyissä. Tosin kontissakin on kaiken maailman romua.. senkin voisi ensimmäiseksi tyhjentää
Mutta tuskin sieltä kontista kolina lähtee..

W124 300D autom. -86
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Iskari, yläpää tai alapää on hyvä arvaus.
Pukille ja tarkistus.
Pukille ja tarkistus.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 110
- Liittynyt: Ke 10.12.2003 20:09
Itse etsiskelin kolinan aiheuttajaa aikasta kauan, ennenkuin syyksi paljastui takatukivarren ulompi hela. Oli siis väljä. Takarenkaasta kun ottaa riuskalla otteella kiinni ja koettaa kääntää sivusuunnassa edestakaisin, väljällä puslalla varustettu takatukivarsi saa pyörän heilumaan.
Kolinaa saattaa tulla myös taka-apurungon etupään helojen väljyydestä johtuen.
Kannattaa alottaa niistä iskareista ja siirtyä sitte pikkuhiljaa niihin vähän kalliimpiin osanvaihtoihin.
Kolinaa saattaa tulla myös taka-apurungon etupään helojen väljyydestä johtuen.
Kannattaa alottaa niistä iskareista ja siirtyä sitte pikkuhiljaa niihin vähän kalliimpiin osanvaihtoihin.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ti 11.05.2004 13:17
Lähtihän nuo melko helposti. Poraamalla poies suurimmat jämät, sitten vasaralla ja pienellä metallitapilla naputellen pienemmät jäänteet. Uudet kierteet kehiin ja ávot.
Sinänsähän nuo on melko ilkeitä, mutta faijan duunipaikan autokerholla tuollainenkin homma hoituu suht helposti. Metallialan firma kun on, niin työkaluja löytyy aika laajalti sieltä.
Sinänsähän nuo on melko ilkeitä, mutta faijan duunipaikan autokerholla tuollainenkin homma hoituu suht helposti. Metallialan firma kun on, niin työkaluja löytyy aika laajalti sieltä.
W124 300D autom. -86