W202 C280 lambda anturista
W202 C280 lambda anturista
Eli käytin tos mittauksessa niin lambda anturi taitaa olla entinen.Tyhjäkäynnillä ok mut kierroksilla meni reippaasti yli mutta muuten päästöt olivat kunnossa.Onko noissa tarvike antureissa sitä liitintä ja monellako johdolla se pitää olla että toimii????
Mercedes benz C280 vm1996 elegance
Re: W202 C280 lambda anturista
laita nyt ne päästätiedot tähän näytille, niin näkee vähän niistäkin, että mikä siellä mättää
ettei vain olis katti rikki... eikä pakoputkessakaan tarvitse suurta reikää olla (2 mm reikä jo riittää), kun jo vähäpäästöinen pomppaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: W202 C280 lambda anturista
Jo kerkesin sen lapun hävittää.Mut muuten kaikki päästöt oli alle sallittujen paitsi toi lambda arvo yli 2000rpm.Sen arvo oli jotain 1.125 luokkaa,tyhjäkäynnillä 1.027
Mercedes benz C280 vm1996 elegance
Re: W202 C280 lambda anturista
eli käy muka pirun laihalla ja silti muut arvot kohdallaanaraC280 kirjoitti:Jo kerkesin sen lapun hävittää.Mut muuten kaikki päästöt oli alle sallittujen paitsi toi lambda arvo yli 2000rpm.Sen arvo oli jotain 1.125 luokkaa,tyhjäkäynnillä 1.027
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: W202 C280 lambda anturista
Tossa vähän noita arvoja
CO (%
Tyhjäkäynti 0.3
2000rpm 0.2
HC (ppm)
Tyhjäkäynti 45
2000rpm 40
Lambda
Tyhjäkäynti 1.027
2000rpm 1.125
O2 oli muistaakseni 1
CO (%
Tyhjäkäynti 0.3
2000rpm 0.2
HC (ppm)
Tyhjäkäynti 45
2000rpm 40
Lambda
Tyhjäkäynti 1.027
2000rpm 1.125
O2 oli muistaakseni 1
Mercedes benz C280 vm1996 elegance
Re: W202 C280 lambda anturista
ihan vastaavilta arvoilta näytti, mitä siinä sierrassa, missä tapeltiin vuotavan pakoputken kanssa... rikkinäisellä lambdalla ei CO ja HC pysy kurissaaraC280 kirjoitti:Tossa vähän noita arvoja
CO (%
Tyhjäkäynti 0.3
2000rpm 0.2
HC (ppm)
Tyhjäkäynti 45
2000rpm 40
Lambda
Tyhjäkäynti 1.027
2000rpm 1.125
O2 oli muistaakseni 1
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."



