w 201/190 D 2,5 vm 92
w 201/190 D 2,5 vm 92
Mahtaisko joku tietää mistä johtuu räminä pienel pintakaasul ja kun antaa kierroksia ni tietyl kierros alueella rämisee??? Kaikkea mahd on kiritty ja pakokaasu takaisin kierrätys järj vivun holkit vaihdettu.. voisko olla vika flektissä ku on toiminnaltaan viskokytkin mallia ja hihnan kiristäjän iskari myös mahdettu?!
Re: w 201/190 D 2,5 vm 92
voisin lyödä vetoa et se on se hihnankiristimen keinuvipu laakeri menny sieltä niin pienil tai tietyl kierros alueel pitää outoa ääntä näet sen kyl kun kierrätät kone huoneesta ja katsot kun se rupeaa tärisemään sit voit joillan meisselillä vaikka painaa sitä niin ääni loppuu.
kl:stä saa pelkkää lakeria siihen
ja tietty melkein jokapaikasta saa koko keinuvipua
kl:stä saa pelkkää lakeria siihen
ja tietty melkein jokapaikasta saa koko keinuvipua

Star lukua
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 11
- Liittynyt: To 21.10.2010 16:59
- Paikkakunta: kaupunki keskipohjanmaalla
Re: w 201/190 D 2,5 vm 92
Itselläni saman tyyppinen ongelma 230E joka rämisee pintakaasulla aina ja toisinaan myös tyhjäkäynnillä (loota D:llä) tyhjäkäynnin räminä loppuu kun tökkää tomaatin P asentoon . Voiko olla tuo hihnankiristimen keinuvipu laakeri vai missä vika?. Tuon pintakaasun räminän kassa vois vielä elää mutta tyhjäkäynnillä räminä syö miestä
Re: w 201/190 D 2,5 vm 92
Mulla 2 räminän lähdettä oli. Ilmanottosuojamuovi lämppärille eli roskamuovi rämisi tuulilasipyyhkimen vieressä olevaan tukeen ja toinen oli moottorin ilmakotelon jatkeena kurttuputken päässä oleva etulyhdyn vieressä ilmanoton suulake. Otin pois molemmat ! Suulake ja kurttuputki ilmanputsarille. Hieman nousee imuilman äänet, mutta tehoja paremmin.
Mielessä porata lisää reikiä ilmanputsarin alapuolelle, et hengittää paremmin. Muista vaihtaa putsari ainakin kerta vuoteen. Riippuu tietenkin km-määristä. Katsastuksesa mulla oli päästöt 2,78 ja putsarin vaihdon jälkeen 1,37. Unohtui vaihtaa viime syksynä. Syöttö pumpun päältä 1 kierros vastapäivään alkuasetuksesta.
Mielessä porata lisää reikiä ilmanputsarin alapuolelle, et hengittää paremmin. Muista vaihtaa putsari ainakin kerta vuoteen. Riippuu tietenkin km-määristä. Katsastuksesa mulla oli päästöt 2,78 ja putsarin vaihdon jälkeen 1,37. Unohtui vaihtaa viime syksynä. Syöttö pumpun päältä 1 kierros vastapäivään alkuasetuksesta.
W201, 2,5 D, vm91