En keksi mitään muuta selitystä kuin alkolukkojusi kirjoitti:Onko autossa ollut alkolukko . Sitähän voi saada rattituomiossa ajokiellon ehdollisena, jos on alkolukko.
S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä *korjattu*
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Vaihdoin 3 suuttimen johdot uusiin, ajoin kaikki mahdolliset testit starilla, auto sammuu yhä
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Ja Dräger johdot meni startille ja jos johdon katkaisi niin startti ei pyörittänyt. Kaikki lämmöt näkyi normaalistiLipsanen kirjoitti:Vaihdoin 3 suuttimen johdot uusiin, ajoin kaikki mahdolliset testit starilla, auto sammuu yhä
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5487
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Posta se ja liitä johdot kuten tehtaan jäljiltä mitä enemän on ylimääräisi purkeja sitä huonomin yleensä toimiiLipsanen kirjoitti:Ja Dräger johdot meni startille ja jos johdon katkaisi niin startti ei pyörittänyt. Kaikki lämmöt näkyi normaalistiLipsanen kirjoitti:Vaihdoin 3 suuttimen johdot uusiin, ajoin kaikki mahdolliset testit starilla, auto sammuu yhä
(ylensä se däger on startin heräten välissä eli pois se siitä välistä johtoineen ja kytkee johdot)
Johtojen vaihdon jälkeen
tuleeko sama koodi yhä siitä 3 suutimesta ?
Mökkillä
'
'
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Poistan jossain välissä Dräger piuhat, nyt motivaatio 0%. Tulee sama koodi vieläkinFinlandMerceds kirjoitti:Posta se ja liitä johdot kuten tehtaan jäljiltä mitä enemän on ylimääräisi purkeja sitä huonomin yleensä toimiiLipsanen kirjoitti:Ja Dräger johdot meni startille ja jos johdon katkaisi niin startti ei pyörittänyt. Kaikki lämmöt näkyi normaalistiLipsanen kirjoitti:Vaihdoin 3 suuttimen johdot uusiin, ajoin kaikki mahdolliset testit starilla, auto sammuu yhä
(ylensä se däger on startin heräten välissä eli pois se siitä välistä johtoineen ja kytkee johdot)
Johtojen vaihdon jälkeen
tuleeko sama koodi yhä siitä 3 suutimesta ?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5487
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Jos sen boxsin poisto linjoilta ja johtojen kytkentä alkuperäiseen mallin ei auta niinLipsanen kirjoitti:Poistan jossain välissä Dräger piuhat, nyt motivaatio 0%. Tulee sama koodi vieläkinFinlandMerceds kirjoitti:Posta se ja liitä johdot kuten tehtaan jäljiltä mitä enemän on ylimääräisi purkeja sitä huonomin yleensä toimiiLipsanen kirjoitti:Ja Dräger johdot meni startille ja jos johdon katkaisi niin startti ei pyörittänyt. Kaikki lämmöt näkyi normaalistiLipsanen kirjoitti:Vaihdoin 3 suuttimen johdot uusiin, ajoin kaikki mahdolliset testit starilla, auto sammuu yhä
(ylensä se däger on startin heräten välissä eli pois se siitä välistä johtoineen ja kytkee johdot)
Johtojen vaihdon jälkeen
tuleeko sama koodi yhä siitä 3 suutimesta ?
sitten vika on melko varmasti siellä ecusa,
(joskusecuun yhteydessä olevissa johdoissa oleva vialinen lisä boxsi on näkynyt niin että tulee outoja vika koodeja)
Mökkillä
'
'
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Tota CDI yksikköä itsekin epäilen nyt syylliseksi, drägeristä ei taida olla muuta jäljellä kuin noi 2 johtoaFinlandMerceds kirjoitti:Jos sen boxsin poisto linjoilta ja johtojen kytkentä alkuperäiseen mallin ei auta niinLipsanen kirjoitti:Poistan jossain välissä Dräger piuhat, nyt motivaatio 0%. Tulee sama koodi vieläkinFinlandMerceds kirjoitti:Posta se ja liitä johdot kuten tehtaan jäljiltä mitä enemän on ylimääräisi purkeja sitä huonomin yleensä toimiiLipsanen kirjoitti:Ja Dräger johdot meni startille ja jos johdon katkaisi niin startti ei pyörittänyt. Kaikki lämmöt näkyi normaalistiLipsanen kirjoitti:Vaihdoin 3 suuttimen johdot uusiin, ajoin kaikki mahdolliset testit starilla, auto sammuu yhä
(ylensä se däger on startin heräten välissä eli pois se siitä välistä johtoineen ja kytkee johdot)
Johtojen vaihdon jälkeen
tuleeko sama koodi yhä siitä 3 suutimesta ?
sitten vika on melko varmasti siellä ecusa,
(joskusecuun yhteydessä olevissa johdoissa oleva vialinen lisä boxsi on näkynyt niin että tulee outoja vika koodeja)
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Suutin ajuri / vahvistin on ecussa sisällä, on mahdollista että 3 sylinterin mosfet on tiensä päässä ja kun kuormituksella sitten virran pyynti on suuri niin se lämpenee liika ja sammuu.
Eli saattaa olla että ecu olisi mahdollisesti avattu joskus ja vika siitä lähtöisin.
Oletko katsonut ruiskutus määrää täydellä kaasulla mitä se on?
Tämä on sitten ihan vain spekulaatiota mitä on tullut vastaan joskus.
Eli saattaa olla että ecu olisi mahdollisesti avattu joskus ja vika siitä lähtöisin.
Oletko katsonut ruiskutus määrää täydellä kaasulla mitä se on?
Tämä on sitten ihan vain spekulaatiota mitä on tullut vastaan joskus.
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
En ole katsonut kun en tiedä miten tolla starilla sais tallennettua dataa mitä vois jälkeenpäin katsoa. Auto sammuu kuitenkin välittömästi kun kaasun painaa pohjaan niin hankala ajaessa itse katsellaMJPfin kirjoitti:Suutin ajuri / vahvistin on ecussa sisällä, on mahdollista että 3 sylinterin mosfet on tiensä päässä ja kun kuormituksella sitten virran pyynti on suuri niin se lämpenee liika ja sammuu.
Eli saattaa olla että ecu olisi mahdollisesti avattu joskus ja vika siitä lähtöisin.
Oletko katsonut ruiskutus määrää täydellä kaasulla mitä se on?
Tämä on sitten ihan vain spekulaatiota mitä on tullut vastaan joskus.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Tähän lämpötilaan taas counter, edellä sanotaan että helteillä kestää laputtaa lattiaan... toisaalta tuo että liikkeellelähdössä kestää pari vetoa, osoittaisi kuvailemasi lämpenemisoneglman suuntaan. Mutta taas että sammuu ihan paikoillaankin, silloin ei määrät mitään isoja ole.MJPfin kirjoitti:Suutin ajuri / vahvistin on ecussa sisällä, on mahdollista että 3 sylinterin mosfet on tiensä päässä ja kun kuormituksella sitten virran pyynti on suuri niin se lämpenee liika ja sammuu.
Eli saattaa olla että ecu olisi mahdollisesti avattu joskus ja vika siitä lähtöisin.
Oletko katsonut ruiskutus määrää täydellä kaasulla mitä se on?
Tämä on sitten ihan vain spekulaatiota mitä on tullut vastaan joskus.
Kivaa spekuloida kun ei oo oma ongelma...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5487
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Hommaa voi myös tutkia lämmittämällä/klmentämällä,MiHe kirjoitti:Tähän lämpötilaan taas counter, edellä sanotaan että helteillä kestää laputtaa lattiaan... toisaalta tuo että liikkeellelähdössä kestää pari vetoa, osoittaisi kuvailemasi lämpenemisoneglman suuntaan. Mutta taas että sammuu ihan paikoillaankin, silloin ei määrät mitään isoja ole.MJPfin kirjoitti:Suutin ajuri / vahvistin on ecussa sisällä, on mahdollista että 3 sylinterin mosfet on tiensä päässä ja kun kuormituksella sitten virran pyynti on suuri niin se lämpenee liika ja sammuu.
Eli saattaa olla että ecu olisi mahdollisesti avattu joskus ja vika siitä lähtöisin.
Oletko katsonut ruiskutus määrää täydellä kaasulla mitä se on?
Tämä on sitten ihan vain spekulaatiota mitä on tullut vastaan joskus.
Kivaa spekuloida kun ei oo oma ongelma...
semmoinenkin on mahdolista että sammua tupsahtaa vaan aina juuri 3syl kohdalla(jostain mekanisesta tai muusta valvonnan ulkopuolisesta syystä, mitäs muita koodeja siellä jotain esp?) ja
sitten systeemi tulkitsee sen johtuvan sen pytn suutimesta
Mökkillä
'
'
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
No paha se on etänä diagnosoida annetuilla tiedoilla. Star kiinni ja developerissa katsomaan dataa mitä sieltä saa irti. Mittaus arvoja saa useita, suuttimista lähtien. Syötön näkee suoraan ecun datasta, star on niin kivikautinen että ei tee logia mikä on ollut monella muulla valmistajalla jo standardi vuosikymmenen ajan. Toinen vaihtoehto on oskiloskooppi kiinni kahteen suutinlinjaan kolmonen ja joku toinen, häviääkö signaali yhdestä suuttimesta vai kaikista?
Katoaako eculta syöttöjännite? Mites lataus?
Spekulointia vaan mutta jos ideat ei kiinnosta niin ei ole pakko lukea.
Välillä vaan auttaa se toisen näkökulma asiaan ja huomaa että jotakin jäi itseltä tarkistamatta.
Katoaako eculta syöttöjännite? Mites lataus?
Spekulointia vaan mutta jos ideat ei kiinnosta niin ei ole pakko lukea.
Välillä vaan auttaa se toisen näkökulma asiaan ja huomaa että jotakin jäi itseltä tarkistamatta.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5487
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Kaveri painamaan kaasua ja itse katsoo näyttöä sormi valmina stop napullalaLipsanen kirjoitti:En ole katsonut kun en tiedä miten tolla starilla sais tallennettua dataa mitä vois jälkeenpäin katsoa. Auto sammuu kuitenkin välittömästi kun kaasun painaa pohjaan niin hankala ajaessa itse katsellaMJPfin kirjoitti:Suutin ajuri / vahvistin on ecussa sisällä, on mahdollista että 3 sylinterin mosfet on tiensä päässä ja kun kuormituksella sitten virran pyynti on suuri niin se lämpenee liika ja sammuu.
Eli saattaa olla että ecu olisi mahdollisesti avattu joskus ja vika siitä lähtöisin.
Oletko katsonut ruiskutus määrää täydellä kaasulla mitä se on?
Tämä on sitten ihan vain spekulaatiota mitä on tullut vastaan joskus.
Mökkillä
'
'
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Kestää siis pari vetoa vain sen jälkeen kun suuttimia irroiteltu, tai kun käytin sen cr pumpun irti. Muuten sammuu poikkeuksetta ainaMiHe kirjoitti:Tähän lämpötilaan taas counter, edellä sanotaan että helteillä kestää laputtaa lattiaan... toisaalta tuo että liikkeellelähdössä kestää pari vetoa, osoittaisi kuvailemasi lämpenemisoneglman suuntaan. Mutta taas että sammuu ihan paikoillaankin, silloin ei määrät mitään isoja ole.MJPfin kirjoitti:Suutin ajuri / vahvistin on ecussa sisällä, on mahdollista että 3 sylinterin mosfet on tiensä päässä ja kun kuormituksella sitten virran pyynti on suuri niin se lämpenee liika ja sammuu.
Eli saattaa olla että ecu olisi mahdollisesti avattu joskus ja vika siitä lähtöisin.
Oletko katsonut ruiskutus määrää täydellä kaasulla mitä se on?
Tämä on sitten ihan vain spekulaatiota mitä on tullut vastaan joskus.
Kivaa spekuloida kun ei oo oma ongelma...
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Antaa toisinaan myös ESP vian sammumisen jälkeen, ohjeeksi tarkasta akkuohjainlaite, myös flektistä ja jäähdytysnesteestä välillä herja sammumisen jälkeenFinlandMerceds kirjoitti:Hommaa voi myös tutkia lämmittämällä/klmentämällä,MiHe kirjoitti:Tähän lämpötilaan taas counter, edellä sanotaan että helteillä kestää laputtaa lattiaan... toisaalta tuo että liikkeellelähdössä kestää pari vetoa, osoittaisi kuvailemasi lämpenemisoneglman suuntaan. Mutta taas että sammuu ihan paikoillaankin, silloin ei määrät mitään isoja ole.MJPfin kirjoitti:Suutin ajuri / vahvistin on ecussa sisällä, on mahdollista että 3 sylinterin mosfet on tiensä päässä ja kun kuormituksella sitten virran pyynti on suuri niin se lämpenee liika ja sammuu.
Eli saattaa olla että ecu olisi mahdollisesti avattu joskus ja vika siitä lähtöisin.
Oletko katsonut ruiskutus määrää täydellä kaasulla mitä se on?
Tämä on sitten ihan vain spekulaatiota mitä on tullut vastaan joskus.
Kivaa spekuloida kun ei oo oma ongelma...
semmoinenkin on mahdolista että sammua tupsahtaa vaan aina juuri 3syl kohdalla(jostain mekanisesta tai muusta valvonnan ulkopuolisesta syystä, mitäs muita koodeja siellä jotain esp?) ja
sitten systeemi tulkitsee sen johtuvan sen pytn suutimesta
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Maadoitukset kunnossa? Jos häviää maa niin varmaan tulee vikoja ja hälyjä kun virta ei kulje.
Jos sammuu joka kerta niin star kiinni ja katsomaan mitä linjasta putoaa pois, kyykkääkö ecu kokonaan kun sammuu, eli häviääkö starin näkymästä myös.
Jos sammuu joka kerta niin star kiinni ja katsomaan mitä linjasta putoaa pois, kyykkääkö ecu kokonaan kun sammuu, eli häviääkö starin näkymästä myös.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5487
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Sopisi hyvinkin vikaan varsinkin jos moottorin kumit huonot että heilahtaa ja huono liitos/johto menttä kosketuksenMJPfin kirjoitti:Maadoitukset kunnossa? Jos häviää maa niin varmaan tulee vikoja ja hälyjä kun virta ei kulje.
Jos sammuu joka kerta niin star kiinni ja katsomaan mitä linjasta putoaa pois, kyykkääkö ecu kokonaan kun sammuu, eli häviääkö starin näkymästä myös.
Mökkillä
'
'
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Pitää tarkistaa toi maadoitus, missä moottorin maadoitus mahtaa sijaita?MJPfin kirjoitti:Maadoitukset kunnossa? Jos häviää maa niin varmaan tulee vikoja ja hälyjä kun virta ei kulje.
Jos sammuu joka kerta niin star kiinni ja katsomaan mitä linjasta putoaa pois, kyykkääkö ecu kokonaan kun sammuu, eli häviääkö starin näkymästä myös.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Laatikon kyljessä kuskin puolella öljypohjan reunassa.
Tehostinpumpun takana on m8 kierre vapaana ja runkoaisan päällä on vapaa maadoituspiste, siihen laitoin itselle uuden johdon kun omassa oli maadoitus ongelmaa.
Tehostinpumpun takana on m8 kierre vapaana ja runkoaisan päällä on vapaa maadoituspiste, siihen laitoin itselle uuden johdon kun omassa oli maadoitus ongelmaa.
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Toi maadoitus ongelma tuntuis mahdolliselta, koska talvella kun liukkaalla kestää huoletta täyskaasua kunhan ei ole pitoa
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
ah- siis pakkasella ei vetänyt vikaan... no sitten se ruickuohjauksen elktroniikkavikakin kuulostaa mahdolliselta... kylmäsprayn kanssa pihaan kaasuttelemaan?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Nimenomaan pakkasella sammuu ja kelillä kuin kelillä, mutta ei koskaan paikallaan kaasutellenMiHe kirjoitti:ah- siis pakkasella ei vetänyt vikaan... no sitten se ruickuohjauksen elktroniikkavikakin kuulostaa mahdolliselta... kylmäsprayn kanssa pihaan kaasuttelemaan?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Eli pitoja kun on niin sammuu, alkaa kuulostamaan johtosarja vialta ja hajonneelta vasemman puoleiselta moottorin kumilta. Koitappa paikallaan jarrua vasten vaihde päällä katsoa paljonko moottori kampeaa ylös. Joko itse katsot tai kaveri mut veikkaan että sammuu myös paikallaan vaihde silmässä.
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Eilen yritin paikallaan jarrua vasten saada sammumaan, ei onnistunut. Lähdin ajamaan ja usemman täyskaasu vedon jälkeenkään ei sammunut. Liekö kelin lämpenemisellä vaikutusta. Maadoitukset vielä tarkistamatta mutta jos tänään ehtis
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5487
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Tuo sopis polttoaineen riittämätömyyteen ajatuksella kun ilma lämpenee niin ahtoilma läpenee ja syötöjä vähenetäänLipsanen kirjoitti:Eilen yritin paikallaan jarrua vasten saada sammumaan, ei onnistunut. Lähdin ajamaan ja usemman täyskaasu vedon jälkeenkään ei sammunut. Liekö kelin lämpenemisellä vaikutusta. Maadoitukset vielä tarkistamatta mutta jos tänään ehtis
lämpötiloja olikin kai jo tarkisteltu tuolla aiemmin ja kaikki tais olla linjassa
niin siteen joku paine vuoto kylmemillä ilmoilla pumpussa suutimissa linjassa
vastusta enemän sen 3syl suutimen piirissä
koita jäähdytmällä tutkia
Mökkillä
'
'
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Koitettu toista cr pumppua, sammuu vieläkin
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Mites toi ECUn vaihto, jos samat numerosarjat niin senkun vaan vaihtaa uuden tilalle vai tarviiko starilla jotakin tehdä?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Ajonesto on ecussa, ei ihan tavan starillakaan pysty....
wiimax.fi
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
ecun kanssa tarvi virtalukon (avaimet) ja eikös tää tarvinnu vielä TCUnkin samasta autosta jos aikoo suoraan swapata?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Jahas, unohdetaan se ECUn vaihto toistaiseksi. Nyt ei ole itsellä enää ideoita mitä vaihtaa tai kokeilla seuraavaksi
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen