Koodit seuraavanlaiset: p3090 ja p2513
Auttakaa

Railputki (korkeapaineputki) on se moottorin päällä oleva putki josta lähtee ohuet naftaputket joka sylinterin suuttimeen. Säädin pitää putkessa olevan polttoaineen paineen oikeana. Säädin sijaitsee railputken takapäässä ja tuossa V-koneessa taitaakin (?) olla kaksi railputkea.tonye kirjoitti: Mikä Railipaineen säädin on?
Hep, viides! Eli mulla kanssa sama homma eli moottori menee vikatilaan ja heittää koodia P2513 nollauksen ja pienen ajon jälkeen. Potilas siis S211 E280 CDI 4Matic -06 171 tkm ajettuna. Eli mitä kannattaa tehdä, vaihtaa pelkkä moottori vai purkaa myös koko imusarja ja poistaa läpät?Division kirjoitti:Joo ja tervetuloa vaan kerhoon tuon Imusarjan läppämoottorin kanssa. Taidat olla nyt 2 vko sisään foorumilla jo neljäs, kenellä tuo on juuri hajonnut. Turbon tiivisteistä tiputtelee öljyä sen päälle ja se hajoaa, eli tyyppivika näissä alkupään V6 Cdi-koneissa.
Eikös tuossa ranetuksessa ole riskinä että läpät jäävät johonkin asentoon jumiin ajasta ikuisuuteen? Eli kyllä ne pitäisi kaivaa esille suoristamista varten ja samalla vaivallahan sen moottorinkin vaihtaa oikeaan paikkaan.dealer kirjoitti:Helpoimmalla pääsee kun jatkaa johtoja ja nakkaa uuden moottorin lukkopeltiin ruuvilla kiinni
ripuu mikä mallia ja konekoff kirjoitti:Missä se läpän moottori sijaitsee on ehkä paras irotta moottori sitä läpästä ennen kuin on liian myöhäistä.
Jep, naapurifoorumilta löytyi hyvä kuva sun postaamana:CDI203 kirjoitti:ripuu mikä mallia ja konekoff kirjoitti:Missä se läpän moottori sijaitsee on ehkä paras irotta moottori sitä läpästä ennen kuin on liian myöhäistä.
v6 cdi koneesa siinä turbon imureijän ala