


Eipä tuommosta vaikuta alkaa alle jumppaamaan, yksi vastaava on itselläkin tallin nurkassa mutta ZF tai cdi laatikko on ainoat mitä kannattaa ajatella laittavansa...ion` kirjoitti:Täältä löytys 300d perästä oleva 126 alkunen 5v laatikko pitkällä akselilla. Tämä siis kestävämpi mitä 124 alkunen... Oli hetken itsellä ajossa ennen getrakkia ja on äänetön ja kunnossaTuntuu kestävän kohtuullisesti rääkkiä kunhan ei rusauttele
Laittele vaikka yv mikäli kiinnostais
tuo on just sellainen sopiva miten vanhan pappamersun pitää kulkea.Eetyzk kirjoitti:Laita 722.6:n ja GPS toiminen analooginen mittari.
Vaikka tämmönen
Serkkupojalla on kestäny ny 3 kesää om606:en perässä. (485hp/720nm) _vahvistamaton_ 722.6:n joka on 300dt väykyn perästä.
Mä ja velipoika tehtiin siihen aftermarketti ohjaus.
Vähä huono viteo laatikon testuusta.
Jaa voiko itse päättää koska löysää kytkimen ja vaihtaa vaihdetta?Eetyzk kirjoitti:Yllättävän kiva ajaa ku on aikalailla manuaalin tuntunen.Jube kirjoitti:Kun ei vieläkään mehumaijaa
vielä ku kytkinpolkimen ohjelmoit siihen että saa antaa pommia ja pääsee ykkösellä miettimättä liikkeelle niin kaikki hyvinDixon kirjoitti:Yhellä jampalla on rifterissä vastaavalla lailla ohjattu tomaatti. Kelepaa luisutella ko veto ei katkia ollenkaa.
OT: Onko tällaista laatikkoa ja ohjausta kokeiltu varttimaililla ja millaisin tuloksin?Eetyzk kirjoitti:Laita 722.6:n ja GPS toiminen analooginen mittari.
Vaikka tämmönen
Serkkupojalla on kestäny ny 3 kesää om606:en perässä. (485hp/720nm) _vahvistamaton_ 722.6:n joka on 300dt väykyn perästä.
Mä ja velipoika tehtiin siihen aftermarketti ohjaus.
Vähä huono viteo laatikon testuusta.
Hinta olisi ok, mutta pikkusen herättää epäilyksiä!jukkis. kirjoitti:http://m.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1927316
EI ne "kolot" on sitä varten että polttoaine suihkutetaa siihen ettei se mene sylinterinseinämille ja sieltä kulu voiteleva öljykerros pois.. samalla saa pelattua puristusten kanssa. myös polttoaine sijoittuu tasasesti.masa201 kirjoitti:Eiköhän ne kolot mikkä on siinä männässä ole sen takia ettei venttiili ota mukiin ykk? Eikä niitten kairauksessa kylläkään pitäs olla mitään ongelmaa jos isompaa venttiiliä laitetaan.
Jos ymmärtäsit miten moottori toimii, et puhuis pöhlöjäimafinland kirjoitti:EI ne "kolot" on sitä varten että polttoaine suihkutetaa siihen ettei se mene sylinterinseinämille ja sieltä kulu voiteleva öljykerros pois.. samalla saa pelattua puristusten kanssa. myös polttoaine sijoittuu tasasesti.masa201 kirjoitti:Eiköhän ne kolot mikkä on siinä männässä ole sen takia ettei venttiili ota mukiin ykk? Eikä niitten kairauksessa kylläkään pitäs olla mitään ongelmaa jos isompaa venttiiliä laitetaan.Eikä tosiaankaa ykk kohassa pitäs mitkään venttiilit napata mihinkään kiinni kun eikös niitten pitäs kuitenkin kiinni olla
![]()
sori lainasin jostai ajalta ennen jeesusta mutta oli pakkopuuttua
Jos ymmärtäsit miten moottori toimii, et puhuis pöhlöjäjeemu kirjoitti:imafinland kirjoitti:EI ne "kolot" on sitä varten että polttoaine suihkutetaa siihen ettei se mene sylinterinseinämille ja sieltä kulu voiteleva öljykerros pois.. samalla saa pelattua puristusten kanssa. myös polttoaine sijoittuu tasasesti.masa201 kirjoitti:Eiköhän ne kolot mikkä on siinä männässä ole sen takia ettei venttiili ota mukiin ykk? Eikä niitten kairauksessa kylläkään pitäs olla mitään ongelmaa jos isompaa venttiiliä laitetaan.Eikä tosiaankaa ykk kohassa pitäs mitkään venttiilit napata mihinkään kiinni kun eikös niitten pitäs kuitenkin kiinni olla
![]()
sori lainasin jostai ajalta ennen jeesusta mutta oli pakkopuuttua
Ei pahalla mutta tässä topicissa ei aleta keksimään pyörää uusiksimasa201 kirjoitti:Kirjastosta loytyy noihin perusjuttuihin opukset jos kiinnostaa enempi perehtyä