Ittelläni oli aikanaan omassa ässässä samanlaista vikaa, erittäin pitkää starttia ja heikosti lähti käyntii. Vika paikantui omassa tapauksessa määränjakajan siihen männän tiivisteeseen mikä laahaa sen kaasuläpän rullan päällä. Tiiviste ei muutamaa euroa enempää maksanut ja korjasit ongelman, hävitti polttoaineen paineet ruiskusta itelläni.
Asia on suht helppo tarkistaa jos sulla on painemittarit mitkä saa ruiskuun tai kun painat sen kaasuläpän ilmanputsarin alta alas ja kaasuläpän auki niin näät jos imusarjassa on bensaa pohjalla.
Toinen mikä itselläni välillä vaikeutti käynnistystä oli se alipaine venttiili mikä on siinä kuskin etuvilkun kohdilla josta menee letkut sinne säiliöön, kaasuläppään ja imusarjaan muistaakseni.
Jookoo kirjoitti:Ittelläni oli aikanaan omassa ässässä samanlaista vikaa, erittäin pitkää starttia ja heikosti lähti käyntii. Vika paikantui omassa tapauksessa määränjakajan siihen männän tiivisteeseen mikä laahaa sen kaasuläpän rullan päällä. Tiiviste ei muutamaa euroa enempää maksanut ja korjasit ongelman, hävitti polttoaineen paineet ruiskusta itelläni.
Asia on suht helppo tarkistaa jos sulla on painemittarit mitkä saa ruiskuun tai kun painat sen kaasuläpän ilmanputsarin alta alas ja kaasuläpän auki niin näät jos imusarjassa on bensaa pohjalla.
Toinen mikä itselläni välillä vaikeutti käynnistystä oli se alipaine venttiili mikä on siinä kuskin etuvilkun kohdilla josta menee letkut sinne säiliöön, kaasuläppään ja imusarjaan muistaakseni.
Kiitos neuvoista mutta tämä romu lähti juur käyntiin. Eihän ilmanputsarin kannella,siinä olevalla huohottimella? ja sillä yhellä pienellä alipaineputkella ole mitään tekemistä sen kanssa ettei auto lähde tulille? Vaihdoin virranjakajan kannen kun sain KL:stä nyt reklamoituani uuden ja koitin startata "uudella" sytytysboksilla(putsarin kansi irti tässä kohtaa) - teki saman ettei puhunu mitään..
Sitte laitoin putsarinkannen kiinni kun meinasin jo lyödä hanskat naulaan ja vanhan sytytysboksin kiinni niin lähti samantien? Eli onko toi uus boksi sitten valmiiksi rikki vai voiko toi kansi nyt liittyä jotenkin
Kävin heittämässä lenkin koneen lämpimäks ja kokeilin vielä uudestaan startata niin lähti hienosti.
Ei itelläni ainakaan se huohotin ja se muistaakseni bensan paineenalentimelle menevä alipaineletku mistä taidat puhua, ikinä vaikuttannut käynnistämiseen tai koneen käymiseen mitenkään vaikka eivät olleet kiinni.
Jookoo kirjoitti:Ei itelläni ainakaan se huohotin ja se muistaakseni bensan paineenalentimelle menevä alipaineletku mistä taidat puhua, ikinä vaikuttannut käynnistämiseen tai koneen käymiseen mitenkään vaikka eivät olleet kiinni.
Tjoo-o.. "good working condition" on suomeksi "rikki" sitten ebayssa
Jookoo kirjoitti:Ei itelläni ainakaan se huohotin ja se muistaakseni bensan paineenalentimelle menevä alipaineletku mistä taidat puhua, ikinä vaikuttannut käynnistämiseen tai koneen käymiseen mitenkään vaikka eivät olleet kiinni.
Tjoo-o.. "good working condition" on suomeksi "rikki" sitten ebayssa
Kai maksoit paypallilla ? reklamaatiota vaan peliin, moni myyjä hoitaa ne mallikkaasti, kiinalaisten kanssa joskus on ollut ongelmia kun tavara ei saavu.
Kun tulee tarpeeksi valituksia niin sulkevat tilinsä, ehtivät kääriä muutaman euron kun kaikki ei muista valittaa
Tämä on taas jännä juttu kun auto toimi tähän asti ja eilen ajeltiin parituntia ja auto kävi kuin kello ja nyt kun piti lähteä kauppaan niin sahaa jälleen vaan eikä sano mitään
hmm.. nyt äsken kokeilin niin tarvi kääntää avainta 0,5s ja tärähti tulille niinku ei mitään.. piti ajaa auto halliin äkkiä että ois parempi tutkia jossain kohtaa niin sammahti oven eteen kun laitoin D:lle... uudestaan 3-4x sahausta ja lähti taas.
virrat kun kääntää päälle toisiks viimeseen asentoon niin kierrosmittari heijaa eestaas? Eikös tämä nyt liittyny siihen kampiakselin asentoanturiin jos näin tekee?
Taisi olla maadotusongelmaa sytytysboksissa.. Pari pulttia poikki joten vedin itseporautuvilla ruuveilla kiinni niin ainakin pysyy aloillaan. Toivotaan että vika oli siinä.