w126 m103 ei lähde käymään
-
touhottaja
- Mersumaanikko

- Viestit: 5747
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: w126 m103 ei lähde käymään
eipä taija tuolla kannella hörähtää
käytä vaan siinä ihan tavallista NGK:tulppia 
mullon pelkkiä romuja vaan
Re: w126 m103 ei lähde käymään
Tavan tulpat on kiinni kyllä nyt.touhottaja kirjoitti:eipä taija tuolla kannella hörähtääkäytä vaan siinä ihan tavallista NGK:tulppia
W210 E320cdi
Re: w126 m103 ei lähde käymään
Ittelläni oli aikanaan omassa ässässä samanlaista vikaa, erittäin pitkää starttia ja heikosti lähti käyntii. Vika paikantui omassa tapauksessa määränjakajan siihen männän tiivisteeseen mikä laahaa sen kaasuläpän rullan päällä. Tiiviste ei muutamaa euroa enempää maksanut ja korjasit ongelman, hävitti polttoaineen paineet ruiskusta itelläni.
Asia on suht helppo tarkistaa jos sulla on painemittarit mitkä saa ruiskuun tai kun painat sen kaasuläpän ilmanputsarin alta alas ja kaasuläpän auki niin näät jos imusarjassa on bensaa pohjalla.
Toinen mikä itselläni välillä vaikeutti käynnistystä oli se alipaine venttiili mikä on siinä kuskin etuvilkun kohdilla josta menee letkut sinne säiliöön, kaasuläppään ja imusarjaan muistaakseni.
Asia on suht helppo tarkistaa jos sulla on painemittarit mitkä saa ruiskuun tai kun painat sen kaasuläpän ilmanputsarin alta alas ja kaasuläpän auki niin näät jos imusarjassa on bensaa pohjalla.
Toinen mikä itselläni välillä vaikeutti käynnistystä oli se alipaine venttiili mikä on siinä kuskin etuvilkun kohdilla josta menee letkut sinne säiliöön, kaasuläppään ja imusarjaan muistaakseni.
Re: w126 m103 ei lähde käymään
Kiitos neuvoista mutta tämä romu lähti juur käyntiin. Eihän ilmanputsarin kannella,siinä olevalla huohottimella? ja sillä yhellä pienellä alipaineputkella ole mitään tekemistä sen kanssa ettei auto lähde tulille? Vaihdoin virranjakajan kannen kun sain KL:stä nyt reklamoituani uuden ja koitin startata "uudella" sytytysboksilla(putsarin kansi irti tässä kohtaa) - teki saman ettei puhunu mitään..Jookoo kirjoitti:Ittelläni oli aikanaan omassa ässässä samanlaista vikaa, erittäin pitkää starttia ja heikosti lähti käyntii. Vika paikantui omassa tapauksessa määränjakajan siihen männän tiivisteeseen mikä laahaa sen kaasuläpän rullan päällä. Tiiviste ei muutamaa euroa enempää maksanut ja korjasit ongelman, hävitti polttoaineen paineet ruiskusta itelläni.
Asia on suht helppo tarkistaa jos sulla on painemittarit mitkä saa ruiskuun tai kun painat sen kaasuläpän ilmanputsarin alta alas ja kaasuläpän auki niin näät jos imusarjassa on bensaa pohjalla.
Toinen mikä itselläni välillä vaikeutti käynnistystä oli se alipaine venttiili mikä on siinä kuskin etuvilkun kohdilla josta menee letkut sinne säiliöön, kaasuläppään ja imusarjaan muistaakseni.
Sitte laitoin putsarinkannen kiinni kun meinasin jo lyödä hanskat naulaan ja vanhan sytytysboksin kiinni niin lähti samantien? Eli onko toi uus boksi sitten valmiiksi rikki vai voiko toi kansi nyt liittyä jotenkin
Kävin heittämässä lenkin koneen lämpimäks ja kokeilin vielä uudestaan startata niin lähti hienosti.
W210 E320cdi
Re: w126 m103 ei lähde käymään
Ei itelläni ainakaan se huohotin ja se muistaakseni bensan paineenalentimelle menevä alipaineletku mistä taidat puhua, ikinä vaikuttannut käynnistämiseen tai koneen käymiseen mitenkään vaikka eivät olleet kiinni.
Re: w126 m103 ei lähde käymään
Tjoo-o.. "good working condition" on suomeksi "rikki" sitten ebayssaJookoo kirjoitti:Ei itelläni ainakaan se huohotin ja se muistaakseni bensan paineenalentimelle menevä alipaineletku mistä taidat puhua, ikinä vaikuttannut käynnistämiseen tai koneen käymiseen mitenkään vaikka eivät olleet kiinni.
W210 E320cdi
Re: w126 m103 ei lähde käymään
simoks kirjoitti:Tjoo-o.. "good working condition" on suomeksi "rikki" sitten ebayssaJookoo kirjoitti:Ei itelläni ainakaan se huohotin ja se muistaakseni bensan paineenalentimelle menevä alipaineletku mistä taidat puhua, ikinä vaikuttannut käynnistämiseen tai koneen käymiseen mitenkään vaikka eivät olleet kiinni.
Kai maksoit paypallilla ? reklamaatiota vaan peliin, moni myyjä hoitaa ne mallikkaasti, kiinalaisten kanssa joskus on ollut ongelmia kun tavara ei saavu.
Kun tulee tarpeeksi valituksia niin sulkevat tilinsä, ehtivät kääriä muutaman euron kun kaikki ei muista valittaa
S205 2020 C300de
exS205 2016 C300h,
exS204 2012 C220cdi
exW204 2008 C200cdi
exS203 2004 C200cdi
exS205 2016 C300h,
exS204 2012 C220cdi
exW204 2008 C200cdi
exS203 2004 C200cdi
Re: w126 m103 ei lähde käymään(toimii)
Tämä on taas jännä juttu kun auto toimi tähän asti ja eilen ajeltiin parituntia ja auto kävi kuin kello ja nyt kun piti lähteä kauppaan niin sahaa jälleen vaan eikä sano mitään 
W210 E320cdi
Re: w126 m103 ei lähde käymään(no ei toimi)
hmm.. nyt äsken kokeilin niin tarvi kääntää avainta 0,5s ja tärähti tulille niinku ei mitään.. piti ajaa auto halliin äkkiä että ois parempi tutkia jossain kohtaa niin sammahti oven eteen kun laitoin D:lle... uudestaan 3-4x sahausta ja lähti taas.
virrat kun kääntää päälle toisiks viimeseen asentoon niin kierrosmittari heijaa eestaas? Eikös tämä nyt liittyny siihen kampiakselin asentoanturiin jos näin tekee?
virrat kun kääntää päälle toisiks viimeseen asentoon niin kierrosmittari heijaa eestaas? Eikös tämä nyt liittyny siihen kampiakselin asentoanturiin jos näin tekee?
W210 E320cdi
Re: w126 m103 ei lähde käymään(no ei toimi)
Taisi olla maadotusongelmaa sytytysboksissa.. Pari pulttia poikki joten vedin itseporautuvilla ruuveilla kiinni niin ainakin pysyy aloillaan. Toivotaan että vika oli siinä.
W210 E320cdi



