Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13627
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja karra »

Nozki kirjoitti: Ti 10.06.2025 22:43 Vähän asian ohi, niin toimiiko toi Reiserechner jotenkin luotettavasti, tai toisin sanoen, osaako se laskea täsmällisesti kulutuksia ja matkaa, jonka pääsee vielä jäljellä olevalla polttoaineella jne.?
Minulla SECissä jostain syystä paloi bensavalo koko ajan, vaikka irrottaa koko anturin irti sieltä tankista, ja pistokkeen. Otin merkkilampun pois. Siksi vissiin reissuräknääjä ei laske mitään mikä liittyy kulutukseen taikka jäljelläolevaan ajomatkaan tms. Juha_M117:lla oli taas toinen vika joka sotki jotain. Eli en ole kuullut keneltäään miten toimii.
Nozki kirjoitti: Ti 10.06.2025 22:43

Itse olen aina tykännyt, että tuon ajan Mersuissa se pilaa mittariston, kun kierrosukumittari päätyy väärälle puolelle tuollaisena minikokoisena, eikä sen Rechnerin näyttö ole millään tavalla kaunis eikä mittariston kokonaisuuteen istuva. Makuasioita tietty.
Juuri näin :thumbup:
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
tyko h
Mersumies
Mersumies
Viestit: 511
Liittynyt: Ke 10.03.2004 13:02

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja tyko h »

Samaa mieltä reissunäkrääjästä, mutta tuohon Karran viittaamaan katsastustietoon:
mummum...mutua mutta vahvaa nyt on että tosi monessa leimasetän paperissa on lisääntynyt teksti: ruostevaurioitunut palkki.

Onkohan niillä jokin kampanja menossa? Onko tragikom käynyt kovistelmassa leima(tätiä)setiä ja uhkaa oikeuksien viemisellä jollei rupea tippumaan suomesta nämä pintaruosteiset suolan syömät tötteröt... omia ainakin kolme nyt hyljätty moisen muotoseikan takia.
terveisin nimimerkki kemppiliiman sivelijä
W903
V126
W203
zukka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 820
Liittynyt: To 25.04.2019 22:55
Paikkakunta: Tuusula

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja zukka »

Kumpi nyt olikaan arvokkaampi, ykkös vai kakkoskoppainen w124?
Eikö nuo helpoiten erottanut kylkilistojen korkeudesta?
Juha_M117
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1094
Liittynyt: La 31.10.2009 16:56
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja Juha_M117 »

zukka kirjoitti: Pe 13.06.2025 22:23 Kumpi nyt olikaan arvokkaampi, ykkös vai kakkoskoppainen w124?
Ei niillä mielestäni niin suurta hintaeroa ole, että se olisi selvästi havaittavissa ohi autoyksilöiden erojen ja eri myyjien hinnoittelulogiikan.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18094
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Viesti Kirjoittaja dealer »

124 on saanut tilattua niin paljon erilaisia varusteita ja moottorivaihtoehtojakin on niin laajasti, että arvo määräytyy enemmän niiden mukaan.

Oma mielipiteeni on se, että muovihelmainen on arvokkaampi, jos auto muuten samanlainen. Henkilökohtaisesti pidän muovihelmaista paljon paremman näköisenä. Silloin kun näitä käyttöautoiksi valittiin, paras oli viimeisimmät n. v.1992 ennen E-sarjaa.
wiimax.fi
Vastaa Viestiin