Olen tekemässä asiallista tarjousta tuosta pelistä . Katsotaan, ehdinkö saada kaupat lukkoon ja pelin alle miitiiin mennessä. Jos en, niin tyydyn saapumaan Waxenbergerillä .
Jukka N. kirjoitti:
PS. Nuo vanteet haluan kylläkin alkuperäisiksi.
Joo - minunkaan silmääni ei nuo kromatut 8-reiät oikein istu. Muistaakseni kyseinen peli oli myös KePössä, pyyntiä jotain 25 tuhannen tienoilla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mistähän muuten tuo kuva on napattu? Tallissä näyttää olevan muitakin muikeita namuja, onko ehken MB-entisöintiin erikoistuneen firman "varasto" vaiko jonkun tosiharrastajan "kesäautotalli"
6,9:n selän takana pilkistävä W111 näyttäisi myös olevan timmiksi laitettu. Olisikohan se kaupan (jos on coupe), kuvasta ei saa ihan selvää. Voisi ottaa samantien molemmat, niin saisi paljousalennusta - jos ei määrästä, niin kauppasummasta ainakin
Minusta loossi näyttää Suomen M-B Klubin klubitallilta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Selvästi kuvat MB-Klubin tallilta. Komea peli, ja jos ilmajousitus järjestelmä on vielä toimiva ja järjestelmän kondessio vesi on poistettu vuosittan on peli hyvä. Edessä oleva on muuten 300d adenauer n. vm.57-60.
adenauer300 kirjoitti:, ja jos ilmajousitus järjestelmä on vielä toimiva ja järjestelmän kondessio vesi on poistettu vuosittan on peli hyvä.
Autossahan ei ole ilmajousitusta, vaan hydropneumaattinen jousitus Citikoiden tapaan.
Lieneeköhän tuo Karelin auto uustuontia?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Petri M. kirjoitti:Tuo näyttää ihan siltä yhdeltä hallilta Saksassa mikä oli täynnä klassikkomersuja myytäväksi...Pasi M. ehkä tietää paikan tarkemmin?
Uuuuhhh... tuli kyllä sellainen fiilis nähdessäni nuo kymmenet 280 SLC:t ja 350 SEL:t, että "tulkaa isin luo...."
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Toi Saksan halli oli kyllä aikamoinen (positiivinen) järkytys. Saas nähdä ehtiikö "syssymmällä" paikan päälle ihmettelemään...
Heh, tosiaan klubitallista kuva. Ulkosallahan tätä Karelin aarretta on saanut ihastella mm. kaivopuistossa... Ilmeisesti Kakko keskittyy nyt niin paljon 123 230 TE projektiin että menee 69 myyntiin...
Terveisiä Karel jos lueskelet tätä foorumia, Beckerin säätönuppeja ei ole vielä löytynyt...
Olet ihan oikeasssa tuon mainitsemani " ilmajousituksen kanssa".
Siinä todellakin on hydropneumaattinen jousitus, joka on todella vaikea ja
kallis pitää kunnossa mikäli sitä ei ole hoidettu oikein ( jos auto on seisonut pitkään ja kondessiovettä ei ole poistettu) . Ko automallin yksi kalleimmista varusteista kunnostaa, mikäli hajoaa.
Aivan totta. Tietääkseni Citikan vastaavaan systeemiin osat eivät juurikaan ole kalliita ja Mersun systeemi ei pääpiirteisesti poikkea siitä, mutta kun ajatellaan valmistusmääriä... johan käy hintaa löytymään.
Joko W186:ssä oli ilmajousitus saatavilla? W109:ssähän oli.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti: Uuuuhhh... tuli kyllä sellainen fiilis nähdessäni nuo kymmenet 280 SLC:t ja 350 SEL:t, että "tulkaa isin luo...."
Jep, sormethan siinä syhyävät kuin entisen piian... sanonko mikä... heinäriehan jälkeen. Jokaiselle jotakin siellä oli. Kun tuolla "Vanhushallissa" näin virtuaalisestikin kierteli, niin entistä vahvemmin on muodostunut kanta, että köyhtymiskierteen loputtua tai edes hieman hellitettyä tuleva harrasteauto tulee olemaan sarjaa 108/109 tai sitten W111 -osastoa coupena. Kyllä W108 on Mersuista Mersuimman näköinen ja oloinen. Varsinkin keulavärkistä katsasteluna. Punkt.
PS. Paljonkohan kunnollinen tullimies määräisi veroa tuollaiselle esim. 5000€ Saksassa maksaneelle 108:lle? Vertailukohtaa taitaa olla kinkkinen hakea, tai onhan noita täälläkin kaupan joitain, joskus. Vai onko tämä 30%museovero jo voimassa eli vanhuksesta menisi käytännössä enemmän veroa kuin 90-lukuisesta
"Joko W186:ssä oli ilmajousitus saatavilla? W109:ssähän oli."
Itselläni on vm.52 w186 eli ensimmäisiä valmistttuja ( ekat tehtiin v-51), ja
siinä jousitus on hoidettu perinteisillä kierrejousilla, mutta on siinä hienoutena
sähköinen perän kallistuksen (ei siis pelkästään korkeuden ) säätö, jolla vinolla tiellä ajettaessa saadaan säädettyä auto suoraan, ette nahkapenkeiltä luisteta sivusuunnassa.
"Joko W186:ssä oli ilmajousitus saatavilla? W109:ssähän oli."
Itselläni on vm.52 w186 eli ensimmäisiä valmistttuja ( ekat tehtiin v-51), ja
siinä jousitus on hoidettu perinteisillä kierrejousilla, mutta on siinä hienoutena
sähköinen perän kallistuksen (ei siis pelkästään korkeuden ) säätö, jolla vinolla tiellä ajettaessa saadaan säädettyä auto suoraan, ette nahkapenkeiltä luisteta sivusuunnassa.
Huhhuh, aikas mahtavaa! "Ja kaikki tämä ja paljon muuta jo vuonna 1952."
Millä tavalla tuo kallistus on toteutettu?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi