450SEL 6,9 Nettiautossa

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

450SEL 6,9 Nettiautossa

Viesti Kirjoittaja PM »

Klik klik...

Ai kun tuosta saisi komian harrasteauton. 8)
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Tarjous

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Olen tekemässä asiallista tarjousta tuosta pelistä 8) . Katsotaan, ehdinkö saada kaupat lukkoon ja pelin alle miitiiin mennessä. Jos en, niin tyydyn saapumaan Waxenbergerillä :shock: .

PS. Nuo vanteet haluan kylläkin alkuperäisiksi.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14193
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Tarjous

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Jukka N. kirjoitti: PS. Nuo vanteet haluan kylläkin alkuperäisiksi.
Joo - minunkaan silmääni ei nuo kromatut 8-reiät oikein istu. Muistaakseni kyseinen peli oli myös KePössä, pyyntiä jotain 25 tuhannen tienoilla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Kaikkea sitä

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Mistähän muuten tuo kuva on napattu? Tallissä näyttää olevan muitakin muikeita namuja, onko ehken MB-entisöintiin erikoistuneen firman "varasto" vaiko jonkun tosiharrastajan "kesäautotalli" :shock:
6,9:n selän takana pilkistävä W111 näyttäisi myös olevan timmiksi laitettu. Olisikohan se kaupan (jos on coupe), kuvasta ei saa ihan selvää. Voisi ottaa samantien molemmat, niin saisi paljousalennusta - jos ei määrästä, niin kauppasummasta ainakin :lol:
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Tuo näyttää ihan siltä yhdeltä hallilta Saksassa mikä oli täynnä klassikkomersuja myytäväksi...Pasi M. ehkä tietää paikan tarkemmin?
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14193
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Minusta loossi näyttää Suomen M-B Klubin klubitallilta. :?:
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Timo L. kirjoitti:Minusta loossi näyttää Suomen M-B Klubin klubitallilta. :?:
No sehän se.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Selvästi kuvat MB-Klubin tallilta. Komea peli, ja jos ilmajousitus järjestelmä on vielä toimiva ja järjestelmän kondessio vesi on poistettu vuosittan on peli hyvä. Edessä oleva on muuten 300d adenauer n. vm.57-60.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14193
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

adenauer300 kirjoitti:, ja jos ilmajousitus järjestelmä on vielä toimiva ja järjestelmän kondessio vesi on poistettu vuosittan on peli hyvä.
Autossahan ei ole ilmajousitusta, vaan hydropneumaattinen jousitus Citikoiden tapaan.

Lieneeköhän tuo Karelin auto uustuontia?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Tommi M
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 208
Liittynyt: La 05.04.2003 15:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tommi M »

Petri M. kirjoitti:Tuo näyttää ihan siltä yhdeltä hallilta Saksassa mikä oli täynnä klassikkomersuja myytäväksi...Pasi M. ehkä tietää paikan tarkemmin?

Meinaatko tätä: http://home.mobile.de/Oldtimerhalle
Jos Ford Motor Company on Ford-ihmisille FoMoCo, niin onko Honda Motor Company sitten honda-ihmisille HoMoCo?


W201
ex-W123 240td (Parts for sale)
HD
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14193
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Tommi M kirjoitti:
Meinaatko tätä: http://home.mobile.de/Oldtimerhalle
Uuuuhhh... tuli kyllä sellainen fiilis nähdessäni nuo kymmenet 280 SLC:t ja 350 SEL:t, että "tulkaa isin luo...." :lol:
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Toi Saksan halli oli kyllä aikamoinen (positiivinen) järkytys. Saas nähdä ehtiikö "syssymmällä" paikan päälle ihmettelemään... :shock:

Heh, tosiaan klubitallista kuva. Ulkosallahan tätä Karelin aarretta on saanut ihastella mm. kaivopuistossa... Ilmeisesti Kakko keskittyy nyt niin paljon 123 230 TE projektiin että menee 69 myyntiin... :D

Terveisiä Karel jos lueskelet tätä foorumia, Beckerin säätönuppeja ei ole vielä löytynyt... :(
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Timo L.

Olet ihan oikeasssa tuon mainitsemani " ilmajousituksen kanssa".
Siinä todellakin on hydropneumaattinen jousitus, joka on todella vaikea ja
kallis pitää kunnossa mikäli sitä ei ole hoidettu oikein ( jos auto on seisonut pitkään ja kondessiovettä ei ole poistettu) . Ko automallin yksi kalleimmista varusteista kunnostaa, mikäli hajoaa.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14193
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Aivan totta. Tietääkseni Citikan vastaavaan systeemiin osat eivät juurikaan ole kalliita ja Mersun systeemi ei pääpiirteisesti poikkea siitä, mutta kun ajatellaan valmistusmääriä... johan käy hintaa löytymään.

Joko W186:ssä oli ilmajousitus saatavilla? W109:ssähän oli.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Timo L. kirjoitti: Uuuuhhh... tuli kyllä sellainen fiilis nähdessäni nuo kymmenet 280 SLC:t ja 350 SEL:t, että "tulkaa isin luo...." :lol:
Jep, sormethan siinä syhyävät kuin entisen piian... sanonko mikä... heinäriehan jälkeen. Jokaiselle jotakin siellä oli. Kun tuolla "Vanhushallissa" näin virtuaalisestikin kierteli, niin entistä vahvemmin on muodostunut kanta, että köyhtymiskierteen loputtua tai edes hieman hellitettyä :shock: tuleva harrasteauto tulee olemaan sarjaa 108/109 tai sitten W111 -osastoa coupena. Kyllä W108 on Mersuista Mersuimman näköinen ja oloinen. Varsinkin keulavärkistä katsasteluna. Punkt.

PS. Paljonkohan kunnollinen tullimies määräisi veroa tuollaiselle esim. 5000€ Saksassa maksaneelle 108:lle? Vertailukohtaa taitaa olla kinkkinen hakea, tai onhan noita täälläkin kaupan joitain, joskus. Vai onko tämä 30%museovero jo voimassa eli vanhuksesta menisi käytännössä enemmän veroa kuin 90-lukuisesta :x
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Tommi M kirjoitti: Meinaatko tätä: http://home.mobile.de/Oldtimerhalle
Jep juurikin tuota :)
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Ja W108:han on juuri se, mistä eräässäkin uuno-leffassa käytettin ilmaisua "kahten satan tuhannen mersu..."
Klassikkokohtaus, indeed.

Mahtavaa muuten. Tuota harmaata lukuunottamatta kaikki nuo W111:t eli "heckflosset" oli räjähtäneempiä kuin omani... :P
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Timo L. kysyi

"Joko W186:ssä oli ilmajousitus saatavilla? W109:ssähän oli."

Itselläni on vm.52 w186 eli ensimmäisiä valmistttuja ( ekat tehtiin v-51), ja
siinä jousitus on hoidettu perinteisillä kierrejousilla, mutta on siinä hienoutena
sähköinen perän kallistuksen (ei siis pelkästään korkeuden ) säätö, jolla vinolla tiellä ajettaessa saadaan säädettyä auto suoraan, ette nahkapenkeiltä luisteta sivusuunnassa.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14193
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

adenauer300 kirjoitti:Timo L. kysyi

"Joko W186:ssä oli ilmajousitus saatavilla? W109:ssähän oli."

Itselläni on vm.52 w186 eli ensimmäisiä valmistttuja ( ekat tehtiin v-51), ja
siinä jousitus on hoidettu perinteisillä kierrejousilla, mutta on siinä hienoutena
sähköinen perän kallistuksen (ei siis pelkästään korkeuden ) säätö, jolla vinolla tiellä ajettaessa saadaan säädettyä auto suoraan, ette nahkapenkeiltä luisteta sivusuunnassa.
Huhhuh, aikas mahtavaa! :shock: "Ja kaikki tämä ja paljon muuta jo vuonna 1952."

Millä tavalla tuo kallistus on toteutettu?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vastaa Viestiin