Onko hyöty .. kannattavuutta...

No hui, siis tukkia hukkaportille menevän letkun -> Ahtopaine kasvaa rajoittamattomasti -> pakopaine kasvaa ja ilman cooleria olevan koneen tuloilman lämpötila kasvaa aivan liikaa.Riku kirjoitti:Ono kokemuksia.. 300 DT:stä vakio sellainen... kalvorasiasta menevä musta letku turbolle.. onko se nyt hukkaportinletku....irti kalvon päästä ja tukkia...kuulema ahdot kasvais tuolla menetelmällä...
Onko hyöty .. kannattavuutta...
kohdassa #4 varmaan jo laatikko sutii ja sitäkin pääsee säätämään.veskola kirjoitti: Dieselin viritys:
#1: Lisää syöttöä
#2 Alkoi tulla mustaa, lisää ahtopainetta harkiten
#3 Lisää cooler jollei sitä jo ollut, tämä suositellaan kohdan #2 sijaan
#4 Ahdin kävi pieneksi, hanki isompi
#5 Muokkaa pumppua
Euroopan malleissa on metalli... Mulla on ameriikan malleja... niissä kumiletku...Rässi66 kirjoitti:Jep, juuri näin kun päälliköt tuossa yllä listas.
Itse vääntelin lisää ahtamatonta syöttöä siitä ALDAn päältä ja huomattavasti paremmin kulkee. Suosittelen, mutta maltilla. Hakusana: syöttöpumpuista
Nyt ei sitten mitään muuta ennenkuin saan coolerin...
(Ehkä 3" rosteriputki sentään)
Minulla turbon ja portin välinen letku on metalliputki, eikä musta kumiletku?
Joo joo, emmää mitään ole säätänyt, ai niin on laatikoita ja laatikoita, mut juu, kantsii sitä koneen ulkopuoltakin hieman jossain kohtaa pohtia eli pakoputkistoa, ilman saantia, kytkintä/automaattia.nokileka kirjoitti:kohdassa #4 varmaan jo laatikko sutii ja sitäkin pääsee säätämään.
No hankala sanoo.. ei taho päästä näkeen ajon aikana...Mika.T kirjoitti:jos kokeilet niin älä päästä ahtoja mielellään yli 1.5kilon. Sekin vain lyhyt aikaisesti. ei kannata vasiten hajottaa hyvää konetta. Savuttaako auto kiihdyttäessä? Jos ei niin ei kannata nostaa ahtoja.