Onko kansiremontissa jotain ylitsepääsemätöntä, mitä ei normaaleilla työkaluilla pystyisi tekemään?
Jonkunlaisen ohjeen sain paikalliselta varaosakauppiaalta ajoituksen kohdalleen laittamisesta. Meneekö näin?
Kampiakselin siivapyörä merkkiin 20* kokeilemalla onko ylimmäinen ketju paikallaan nokkaakselit niin että pakonokan nokkapyörän "kolo" nokan jyrkimmän kohdan mukaisesti ja nokkapyörän läpi saa jonkunlaiset "tapit?" nokat lukitaan tapeilla ja nitä ei ilmeisesti saa väärin...? ketjun kiristys on aikalailla epäselvä miten kireällä sen kuuluu olla.
Ja onko nokkapyörän lukitustapit minkälaiset
Kaikki apu tervetullutta. Uskon että foorumilta löytyy moisen homman tehneitä..
Kiitos vastauksista jo etukäteen. Ja pahoittelut vaikealukuisesta tekstistä.
