nojuu.. pittää lähtee kahtomaan että lähtiskö tuo vielä käyntiin.. perkele ku on isä joka on ollut osallisena mersun auton ostossa niin ämpyttää vaan että "siellä on kaasarissa vettä niin sen takia poksuttelee" eikä usko ollenkaan että sytkäpuolella olisi mitään yms.
jos sytytys on metsässä ja seokset perseellään, voiko silloin mitään rikkoutua? että voin laukoa silkkoja faktoja isä ukolle, ettei tuo ole enään mikään lada..
noo.. oli vika missä oli. käyntiin se sieltä pusikosta lähti. kettu että oli työmää tulla kottiin, kun eivät ole vaivautuneet auraamaan talvella noita ja nyt on +3 astetta niin sielläkun on 20 senttiä sohjoa niin kahdesti piti penkasta työntää pois
en tiedä.. tällähetkellä ei ole edes rahaa pajalle viedä, eikä saa sponssausta ukoltakaan kun "siinä ei ole mitään vikaa"
en jaksa.. taitaa tulla kahen viikon tauko autolla ajamiseen ja ootella että sohjot sulaa ja tuo paska ruostuu pihalle hiekaksi..
ketuttaa kyllä tosissaan......................................... eikun tienaamaan että pääsee taas työntämään rahat tuohon paskakasaan. kettu kohta olisin näillä rahoilla saanu jo cossun
Masentaakseni tai piristääkseni voin kertoa että mulla on nafta väyrysen kanssa
tehty jo lähes kaikki temput juuri samanlaisen vian takia. Rahaa palanu jo pitkälti toista tonnia mutta vika edelleen vaivaa. Ei taida päästä eroon edes rahalla.
Lähes kaikki mekaanin puoli on jo avattu ja tarkistettu.
Alkaa syömään kans miestä oikeen rotan lailla.
Tähti edessä rauhoittaa mieltä
W124 300D Turbo Ex
S210 300TDT Ex
S204 220cdi
W211 220cdi
capriceman kirjoitti:Virranjakajan kansi + pyörijä>>tarkista niiden kunto.
Luin koko ketjun nopeasti läpi ja totesin, että ei ne pojat kuuntele asiantuntijan sanoja.
Tehdään vaikka millasia säätöjä ja aiheutetaan autoon lisää ongelmia kun vika on varmasti juuri tuossa Capricemanin vinkissä. Itsellä on ollut eräällä reissulla sama ongelma ja kun pääsin perille niin soitin eräälle Vehon kurulle ja hän vahvisti, että epäilykseni olivat oikeita.
Siis virranjakajan kannen kontaktit ei saa olla vihreän hapettuman peitossa ( on lasiin verrattava eriste ) vaan ne on puhdistettava kirkkaiksi ja tulpanjohdot pitää tarkistaa tulpanhatun ja johdon välisestä liitoksesta. Hatun resistanssi on 1k ohmi, jos on ääreton on vastus poikki.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
tota no jos mää sitte hiveltelisin virranjakajan sen kopan ne "nutikat" jotka on siellä kannessa ja pyörijän samalla. onko siellä sitten muuta mitä pittää tarkistaa?
ohjaus tehostin. onko vaikea vaihtaa? entä kuinka kallis? eilen kun ajoin, iski sama vika taas. alkoi nykiä ja meinasi tukehtua --> sammua. nytkiminen on varsin yleistä KÄÄNTÄESSÄ! voiko ohjaus tehostin jarruttaa sitten niin paljon, että koneeseen kohdistuu kova vääntö ja jokin automatiikka syöttää lisää ruokaa ettei pääse sammumaan?
Migself kirjoitti:ohjaus tehostin. onko vaikea vaihtaa? entä kuinka kallis? eilen kun ajoin, iski sama vika taas. alkoi nykiä ja meinasi tukehtua --> sammua. nytkiminen on varsin yleistä KÄÄNTÄESSÄ! voiko ohjaus tehostin jarruttaa sitten niin paljon, että koneeseen kohdistuu kova vääntö ja jokin automatiikka syöttää lisää ruokaa ettei pääse sammumaan?
Onko vika varmasti tehostajassa? Joskus on isot pojat kertoneet, että jos alapallo on oikein jäykkä, niin silloin tehostaja joutuu tosi koville. Pysytkö kokeilemaan renkaiden kääntämistä ilman tehostinta (esim. etupää ilmassa)?
Tämä vastaus on sitten generoitu Stetson-Harrison -menetelmällä.
eiku niin perkele... eipä se kyllä paikallaan ollessa oo milläänlailla jäykkä..
mutta ajaessa välillä tuntuu, että jäykkyys vaihtelee kuin henry saaren munassa..
välillä on tosi löysä ja leppoisa käännettävä että yhellä kädellä on ilo työstää, mutta välistä tuntuu että ku 53 vuotisella zetorilla ajelis..
onko tosiaan että jos menee meno jäykäksi niin sitten alkaa automatiikka syöttämään ruokaa kehiin?
Migself kirjoitti:mistä se vilkuillaan? mitä öljyä tehostajaan voi työntää?
Tehostajaan tulee ihan automaattilootan öljyä (ATF)
Säiliön pitäisi olla siinä pumpun yläpuolella.
En tiiä miten se on toteutettu 190:ssä.
Todennäköisesti kuskin puolella moottorin kyljessä.
Siinä on pyöree kansilevy jonka keskellä pitäisi olla yksi mutteri tai joku muu vastaava.
Se irti ja kansi pois ja sit näät että onko siellä öljyä vai ei.
En voi millään uskoa että ohjaus tehostimella ois mitään tekoo käynti ongelmien kanssa .Ei sitten millään.
Sitten on pakko uskoa jos nykimiset tapahtuu käääntäessä auton ollessa paikallaan,mutta jos ne ajossa vasta tapahtuu....niin mietitään lisää
niin... totta tosiaan mutta kyllä se olevinaan "rätkii" hieman, kun kääntää paikalla tappiin, kierrokset laskee, ja kun antaa kaasua nopeesti, rykäsee silleen.
löysin semmosen kumi lörttänän, joka oletettavasti on joku.. mikälie. sitä en ainakaan saanu auki. nooh.. kahtelen huomenna että löydänkö sitä tehostajan öljy nutikkaa mistään
paljonkohan mahdollisesti maksaa sytkän säätäminen ja seoksen säätö?
summittainen arvio, että kauanko/paljonko menee aikaa --> rahaa.
Juu totta että tappiin asti käännettäessä pikkasen kierrokset notkahtaa,normaalia se on.
Sytkän säätö ja pakokaasu testi säätöineen jää ainaskin pirkanmaalla päin 20-30 euron tienoille ja "pitäis" kestää semmonen 15 minuuttia max.
Tai käy ostaan ajotuslamppu.maksaa vähän reilun kympin ja saa säädellä sytkää vaikka joka päivä
helvetti.. kävin paikallisessa liikkeessä kysymässä että "paljo otat jos säädät sytkän uusiks ja säädät ruiskun/seokset kohdilleen?" sano vaan ettei se vika sytytyksessä ole jos sitä ei ole muutettu.. noh. en minä tiijjä. sano että tuo tänne niin hän kahtoo vian kuntoon. on nimittäin semmonen ukko että ainakin löytää vian, mutta mutta... köyhä opiskelija kun olen niin pelkään kuollakseni sitä 500€ laskua
jospa tuo "suostuisi" pelkästään kahtomaan seokset ja sytytyksen..