Ainii

, nyt mää vasta muistin että mä uusin imusarjan tiivisteen viikonloppuna.
Alkaa toi viton rassaaminen olla jo niin tavallista että ei enää muista että mitä sitä tuli korjattua. hö.
Siitähän tuo ahtojen nousu johtuu

.
Mitähän kaikkee sitä on tullut vitosta korjattua kun ei enää itsekkään muista.
Kansiremontissa en hoksannut ostaa uutta imusarjan tiivistettä ja räkäsin vaan silikonit väliin. Nyt tuossa ohimennen paineistin ahtoputket ja imusarjan niin vuotihan se. Mätänetistä uusi tiiviste ja nyt ei sitten näköjään enää vuoda

.
Ja asiasta toiseen kuten tapana, niin mitehän käy jos vien syöttöpumpun huoltoon. Saakohan ne sen pumpun samoille säädöille vai pyörittääkö ne sen ihan uusiksi. Pumppupajalle kun soitin ja tiedustelin asiaa niin sanoivat "saadaa me sitä pumppua ruuvattua ja kulkua lisää", mutta sitten kun ilmoitin että syöttöä ruuvattu jo 2,5 kierrosta niin sano "hä? miten sitä niin paljon on ruuvattu". Meinasivat vissiin tehdä jotain pientä piristystä

. Minä kun taas meinasin että saisko siitä vielä lisää irti. Ei ne taida osata

.
Pahasti vaan pelkään että ne säätää pumpun niin että minä saan sitä säädellä sitten kaksiviikoa että saan edes entiselleen.
Tai sitten jos vaihtaisi itse sen laakerin sinne pumppuun. Teetättäis elementtikohtasen säädön siellä dieselpajalla.