Jumankekka,ny on Petrillä kireessä kunnossa oleva pirssi. Toivottavasti pääset Kalajoelle?MJF kirjoitti:http://youtube.com/watch?v=0ORzGa34bvY Testilähtö...
Minkälaiset puristussuhteet koneessa on kun käy tuollalailla? Nähdäänkö Mersu Kalajoella ens viikonloppuna?
11,90 300 D varttimaili
Voi hemmettiläinen
Jaksamista ja killautellaan.....
EDT: niin, ja Kalajoella nähään

EDT: niin, ja Kalajoella nähään

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
kuulostáa jo traktoripullingilta.mahtavat äänet .Vielä kun tulet pakoputken päästä,eikä konehuoneesta niin voip kuskia jo naurattaa 

Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Nyt olis laatikkoviat korjattu ja öljynsaanti laatikolle parannettu ettei laatikon puolesta enää pitäis olla ongelmia. Tuo viimekertainen rasvaus johtui kyllä aivan omasta mokasta (liian kiirus)
Kalajoella sitten nähdään josko alkais viimein toimimaan et sais jonkunlaista aikaa kortille
Kalajoella sitten nähdään josko alkais viimein toimimaan et sais jonkunlaista aikaa kortille

"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 5
- Liittynyt: Pe 20.07.2007 09:24
Petrillä taitaa olla jo aika hyvin kevennetty kori, mutta ainahan sitä voi jatkaa tekemällä muoviauton.
Ei siinä taida äänieristeet paljoa painaa tuon vääntömomentin kourissa
Ei siinä taida äänieristeet paljoa painaa tuon vääntömomentin kourissa

Lisää tietoa: www.skg.fi
fullerin suora laatikko,jokohan kestäisi ?
Kyllä se nykyinen vielä kestää kun hintoihinsa tulee.
Vanha viidakon sanonta


Kyllä se nykyinen vielä kestää kun hintoihinsa tulee.
Vanha viidakon sanonta
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Laaikko otettu alas taas vaihteeksi. Mitään teknistä vikaa ei löytynyt ainakaan ennen turbiinin koeponnistusta, mutta vahva epäilys on että öljy tuli ulos ylikuumenemisen johdosta.
Nyt on yksi pullonkaula tuohon ongelmaan laatikosta löytynyt ja se poistetaan ja samoin turbiinia muutetaan tuolla Repcon:illa että saadaan sen sisälläkin öljy virtaamaan paremmin.
Koko hässäkkä on todennäköisesti johtunut liian pienestä öljyn virtauksesta turbiinin läpi.
Seuraavaksi ajetaan jossain muualla kuin kilpailuissa ettei enää häiritä muiden kilvanajoa. Tarkoitus on kyllä ajaa vielä kelloakin vastaan kunhan saa todistettua että tekniikka toimii.
Nyt on yksi pullonkaula tuohon ongelmaan laatikosta löytynyt ja se poistetaan ja samoin turbiinia muutetaan tuolla Repcon:illa että saadaan sen sisälläkin öljy virtaamaan paremmin.
Koko hässäkkä on todennäköisesti johtunut liian pienestä öljyn virtauksesta turbiinin läpi.
Seuraavaksi ajetaan jossain muualla kuin kilpailuissa ettei enää häiritä muiden kilvanajoa. Tarkoitus on kyllä ajaa vielä kelloakin vastaan kunhan saa todistettua että tekniikka toimii.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 18:37
- Paikkakunta: Rovaniemi
Penkkejäkin on monenlaisia. Dyno Dynamics esim on omiaan tuollaseen ja kestää revitystä. Saahan sitä vaikka ajettua vartin siinä penkissä, tosin eihän se ihan realistinen välttämätä ole.JACKHAMMER kirjoitti:kuinkahan hyvin tämmöiseen testaamiseen kävis dynopenkki?
kestääkö dynot "pitkän" vedon kerta toisensa jälkeen?
pystyykö niihin säätämään vastustaytte kirjoitti:Penkkejäkin on monenlaisia. Dyno Dynamics esim on omiaan tuollaseen ja kestää revitystä. Saahan sitä vaikka ajettua vartin siinä penkissä, tosin eihän se ihan realistinen välttämätä ole.JACKHAMMER kirjoitti:kuinkahan hyvin tämmöiseen testaamiseen kävis dynopenkki?
kestääkö dynot "pitkän" vedon kerta toisensa jälkeen?
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Pitää tarkistaa esitteestä mutta muistelen että kyllä.koyama kirjoitti:pystyykö niihin säätämään vastustaytte kirjoitti:Penkkejäkin on monenlaisia. Dyno Dynamics esim on omiaan tuollaseen ja kestää revitystä. Saahan sitä vaikka ajettua vartin siinä penkissä, tosin eihän se ihan realistinen välttämätä ole.JACKHAMMER kirjoitti:kuinkahan hyvin tämmöiseen testaamiseen kävis dynopenkki?
kestääkö dynot "pitkän" vedon kerta toisensa jälkeen?
joo niinhä tuota on kuulunu kitinää että tullaan sillä noki kasalla sotkeen rata ja pilaan toisten kilipailu, mutta on se vaan jännä homma ko joku V8 lötkö levittää öliyt rajalle niin ei siitä palio kitistä. taitaa olla mosse kuskeilla peleko että kohtamennee tisseli mersu lujempaaSeuraavaksi ajetaan jossain muualla kuin kilpailuissa ettei enää häiritä muiden kilvanajoa
