Voihan vito....
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Piäisi käydä siellä motonetissä katsomassa että mitä sillä 139 eurolla saa. Pelkän akselin vai akselin niveleineen. 139e on kyllä halpa jos siinä on niveletkin mukana.
Mulla on vasen takapyöränlaakeri ollut jo vuosi sitten väljänä. Ostin silloin sinne uuden laakerinkin mutta kun rupesin sitä vaihtamaan niin hylkäsin koko homman. Vakaajan tanko olisi pitänyt rälläkällä katkoa ja muutenkin se laakerihässäkkä näytti työläältä vaihtaa. Lyhensin sitten laakeria puristavaa prikkaa niin että välys lähti pois.
Mulla on vasen takapyöränlaakeri ollut jo vuosi sitten väljänä. Ostin silloin sinne uuden laakerinkin mutta kun rupesin sitä vaihtamaan niin hylkäsin koko homman. Vakaajan tanko olisi pitänyt rälläkällä katkoa ja muutenkin se laakerihässäkkä näytti työläältä vaihtaa. Lyhensin sitten laakeria puristavaa prikkaa niin että välys lähti pois.
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Ja nyt on käyty. Tuollanen paketti sieltä lähti matkaan.
Merkki oli joku interparts
.
Tänään tuli vähän tarkastettua paikkoja. Etuvakaajan tanko oli irronnut.
Montuissa särähteli ikävästi. Kierteet korkanneet. Sain sen kiinni mutta sitten huomasin että alempi nivel oli väljä.
Merkki oli joku interparts

Tänään tuli vähän tarkastettua paikkoja. Etuvakaajan tanko oli irronnut.
Montuissa särähteli ikävästi. Kierteet korkanneet. Sain sen kiinni mutta sitten huomasin että alempi nivel oli väljä.
Kävin kans motonetissa, mut en tietenkään ostanu mitään
Noi vakaajan tangot näytti niin samalta, mitkä mulla oli hajonnu yhen talven aikana, niin kävin sitten ostaan orkkikset tilalle.
Vetarit näyttää kyllä hyvältä, näyttäis olevan alkuperäiset kumit
. Olisko Saksassa koottuja tms. Vaihdoin juuri äsken vetarin suojakumin ja alkuperäinen näytti juuri tuollaiselta.
Tuollainen orkkis sisänivelen kumi maksaa 75e, joten Motonetin vetarit on kyllä sopivan hintaiset..
Täytyy toivoa, että ei tarvi toiselta puolelta vaihtaa laakeria, kohtuu työläs homma.

Vetarit näyttää kyllä hyvältä, näyttäis olevan alkuperäiset kumit

Tuollainen orkkis sisänivelen kumi maksaa 75e, joten Motonetin vetarit on kyllä sopivan hintaiset..
Täytyy toivoa, että ei tarvi toiselta puolelta vaihtaa laakeria, kohtuu työläs homma.
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Ei taida olla alkuperäiset. Kumeissa lukee myös interpartskeef kirjoitti:Vetarit näyttää kyllä hyvältä, näyttäis olevan alkuperäiset kumit
113966 MB-8-14-302
http://www.interparts.eu.com/
http://www.partsinabox.co.uk/acatalog/O ... _5549.html
Kai noilla joku takuu on. Sehän ei ole mitään uutta että noi nivelet menee väljiksi, oli auto minkä merkkinen vaan.Noi vakaajan tangot näytti niin samalta, mitkä mulla oli hajonnu yhen talven aikana, niin kävin sitten ostaan orkkikset tilalle.
Käy sitten hakemassa uudet takuuseen jos ei kestä. Eikä noikaan hinnalla ollu pilattu. Saisi vaan olla noita viton osia enemmänkin tarvikkeena. Korjauspeltejä ym.
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Laitetaas vähän kulutuslukeamia kesältä. Sekalaisessa ajossa 7,6l/100km. Joka on aika paljon pienempi kuin mitä talvella oli suurin kulutus 14l/100km. Tosin silloin oli lämmitin päällä parituntia päivässä.
Ja lämmittimestä tulikin mieleen, että taidan repiä rego tehtaan asentaman lämmityshässäkän pois tuolta takaata. Ei sillä oikeen mitään tee. Kenno, putket ja letkut on kylmässä, niin lämmöt menee harakoille. Vitossa on tuo ilmasuutin myös taakse, niin se riittää. Nyt vaan täytyy asentaa pysäköintilämmitin uusiksi. Ja kytkentä lämmittimen kiertovesipumpulle niin että vesipumppu lähtee aina päälle tyhjäkäynnillä kun sisäkennon lämpö alkaa hiipumaan (termnostaattikatkasin letkun kiinni). Viime talvena pakkasella huomasi että lämpö ei riitä tyhjäkäynnillä.
Olisi taas vito jumpaa ensiviikolla kun töihin pitäisi mennä. Vetoakselit ym odottaa. Mikähän siinä on kun ei enään kesälomalla jaksa autoja rassata.
Alkaa vissiin alkuinnostus hiipumaan
Ja lämmittimestä tulikin mieleen, että taidan repiä rego tehtaan asentaman lämmityshässäkän pois tuolta takaata. Ei sillä oikeen mitään tee. Kenno, putket ja letkut on kylmässä, niin lämmöt menee harakoille. Vitossa on tuo ilmasuutin myös taakse, niin se riittää. Nyt vaan täytyy asentaa pysäköintilämmitin uusiksi. Ja kytkentä lämmittimen kiertovesipumpulle niin että vesipumppu lähtee aina päälle tyhjäkäynnillä kun sisäkennon lämpö alkaa hiipumaan (termnostaattikatkasin letkun kiinni). Viime talvena pakkasella huomasi että lämpö ei riitä tyhjäkäynnillä.
Olisi taas vito jumpaa ensiviikolla kun töihin pitäisi mennä. Vetoakselit ym odottaa. Mikähän siinä on kun ei enään kesälomalla jaksa autoja rassata.
Alkaa vissiin alkuinnostus hiipumaan

- On kyllä kohtuu hyvät kulutuslukemat, mulla menee se kymppi kesät talvet. Ilmeisesti kattoluukun
ilmanvastus nostaa lukemia kesäisin.
No joo, huomenna tehdään laakeri remppa MYÖS repsikanpuolelle. Vähän sitä epäilinkin että molemmat menossa. Täytyy vaan kirota, että samoja osia saa vaihtaa moneen kertaan. Siks täytyy ruveta ostaan alkuperäis osia, jos kestäis pitempään.
Muilla kokemuksia FAGin laakereista?

No joo, huomenna tehdään laakeri remppa MYÖS repsikanpuolelle. Vähän sitä epäilinkin että molemmat menossa. Täytyy vaan kirota, että samoja osia saa vaihtaa moneen kertaan. Siks täytyy ruveta ostaan alkuperäis osia, jos kestäis pitempään.
Muilla kokemuksia FAGin laakereista?
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Nyt on uudet vetarit paikallaan. Vanhoista ei ollut kuin vasen ulompi nivel ehjä. Katsotaan nyt kauanko noi uudet motonetin vetarit kestää. Ja, onhan niissä takuu
. Päällepäin noissa vetareissa ei juurikaan ole eroa. Vetokselin uusinta vitoon ei ole kovin kummoinen operaatio. Pyörä pois, alatukivarren etummainen pultti pois, sisänivelen kuusi pulttia pois(pulttipyssy jatko ja kuusiokoloavain/hylsy) ja sitten 32mm hylsyllä se navanpuolella oleva mutteri auki. Vanha pois ja uusi tilalle
.
Etuvakaajan niveltanko ei käynnyt
. Motonetin varaosa oli oikea, mutta paketissa oli väärä osa. Vitossahan on erillaiset tangot vasemmalla ja oikealla. Sain kuitenkin oikean osan(vasen nivel. paketissa oli oikeanpuolen nivel) kun kävin vaihtamassa. Nyt on eri valmistajan nivel.
Samalla tuli putsattua polttoaineen esisuodatin. En tiedä kuinka moni tuota on tiennyt putsailla. Juttua ei ole täällä tainnut olla. Esisuodatin on siinä kotelossa mihin pottoainesuodatin tulee kiinni. Suodatin oli aika likainen. Ainakin omassa vitossa tuon putsaus vaikutti käyntiin ja kulkuun. Puhtaaksi sain sen jarrukliinerillä, pensselillä ja paineilmalla. Suodatin puhdistuksen jälkeen. Samalla on ehkä syytä vaihtaa myös o-renkaat suodattimelle tuleviin putkiiin ja tuon esisuodattimen o-rengas. Nyt reagoi herkemmin kaasuun joka näkyy myös ahtopainemittarissa. Esisuodatin kannattaa putsata jos ei ole tietoa milloin on viimeksi putsattu. Ja samalla vaihtaa ne o-renkaat. On tuollainen vajaa puolentunnin homma.
Onkos kellään tietoa paljonko viton etujarrulevyjen minimi paksuus saa olla? Alkaa olla leimasin miehellä käynti edessä. Silmällä arvioituna levy on siinä rajalla. Ja mitalla mitattuna 18.3mm kumpikin puoli. Palaa oli vielä 5mm. Parashan olisi kun laittaisi kaikki uutta , mutta lomien jälkeen saldo näyttää nollaa.


Etuvakaajan niveltanko ei käynnyt

Samalla tuli putsattua polttoaineen esisuodatin. En tiedä kuinka moni tuota on tiennyt putsailla. Juttua ei ole täällä tainnut olla. Esisuodatin on siinä kotelossa mihin pottoainesuodatin tulee kiinni. Suodatin oli aika likainen. Ainakin omassa vitossa tuon putsaus vaikutti käyntiin ja kulkuun. Puhtaaksi sain sen jarrukliinerillä, pensselillä ja paineilmalla. Suodatin puhdistuksen jälkeen. Samalla on ehkä syytä vaihtaa myös o-renkaat suodattimelle tuleviin putkiiin ja tuon esisuodattimen o-rengas. Nyt reagoi herkemmin kaasuun joka näkyy myös ahtopainemittarissa. Esisuodatin kannattaa putsata jos ei ole tietoa milloin on viimeksi putsattu. Ja samalla vaihtaa ne o-renkaat. On tuollainen vajaa puolentunnin homma.
Onkos kellään tietoa paljonko viton etujarrulevyjen minimi paksuus saa olla? Alkaa olla leimasin miehellä käynti edessä. Silmällä arvioituna levy on siinä rajalla. Ja mitalla mitattuna 18.3mm kumpikin puoli. Palaa oli vielä 5mm. Parashan olisi kun laittaisi kaikki uutta , mutta lomien jälkeen saldo näyttää nollaa.
Nuo vetoakselin kumit näyttävät siltä, että otetaanpas niistä sitten kuva vuoden ikäisenä
Tuo esisuodatin, nyt kun se vihdoin löytyi (joskus sitä kyselin), kuuluu vaihdettaviin osiin merkkihuollon ohjelman mukaan. Ei muistaakseni maksaa montaa euroa. Olivat sen vaihtaneet mulle, ainakin laskun mukaan
Vetoakselin vaihdossa sitten tarkkana, ettei pyörien suuntaus muutu, tai varmuuden vuoksi voi suunnatakin, jollei ole aikoihin tehty. (Pultteihin merkki pistepuikolla ja samaan asentoon, no ainakin ne säätöpultit).
Eikös jarrulevyt menneet siten, että normipaksuus on 22mm ja hylkyraja 19 mm ? vai muistanko väärin. No se tieto löytyy ainakin brembon sivuilta. Minulla ne oli jo muutamankympin alle hylkyrajan kun ne vaihdoin. Ne kannattaa kyllä vaihtaa ajoissa, niin saa helpommin irtikin. Viton keväthuolto: jarrulevyt ja käsijarru
heh, toivotaan etteivät olleet unohtaneet tehtaalla rasvoja vetonivelten sisältä

Tuo esisuodatin, nyt kun se vihdoin löytyi (joskus sitä kyselin), kuuluu vaihdettaviin osiin merkkihuollon ohjelman mukaan. Ei muistaakseni maksaa montaa euroa. Olivat sen vaihtaneet mulle, ainakin laskun mukaan

Vetoakselin vaihdossa sitten tarkkana, ettei pyörien suuntaus muutu, tai varmuuden vuoksi voi suunnatakin, jollei ole aikoihin tehty. (Pultteihin merkki pistepuikolla ja samaan asentoon, no ainakin ne säätöpultit).
Eikös jarrulevyt menneet siten, että normipaksuus on 22mm ja hylkyraja 19 mm ? vai muistanko väärin. No se tieto löytyy ainakin brembon sivuilta. Minulla ne oli jo muutamankympin alle hylkyrajan kun ne vaihdoin. Ne kannattaa kyllä vaihtaa ajoissa, niin saa helpommin irtikin. Viton keväthuolto: jarrulevyt ja käsijarru

heh, toivotaan etteivät olleet unohtaneet tehtaalla rasvoja vetonivelten sisältä

Lisää tietoa: www.skg.fi
Itse kun käytin tossa keväällä pirssiä näytillä,niin levyistä tuli huomautus kun paksuus oli jotain 18mm luokkaa,muistaakseni se 19mm on hylkyraja.
Katsastusmies oli hyvälläpäällä ja antoi leiman vaikka oli maanantaipäivä
Minä olen saanut nuo vetarit vaihdettua ilman että irroittelee alatukivarren etummaista pulttia(ilman rälläkkää).
Katsastusmies oli hyvälläpäällä ja antoi leiman vaikka oli maanantaipäivä

Minä olen saanut nuo vetarit vaihdettua ilman että irroittelee alatukivarren etummaista pulttia(ilman rälläkkää).

- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Juu, saa ne irti ilman että tukivarren pulttia irrottaa. Pultti irti homma on vaan paljon helpompi tehdä kun ei tarvii ährätä sen vetarin paikalleen laiton kanssa. Pultti paikallaan joutuu vääntämään moottoria sivullepäin noin 4cm ennen kuin sisäpuoli menee koloonsa. Ja tuskimpa kulmat siitä pultin irrottamisesta mihinkään muuttuu, kun tukivarren kiinnityksissä ei ole säätöä.ronksu kirjoitti:Minä olen saanut nuo vetarit vaihdettua ilman että irroittelee alatukivarren etummaista pulttia(ilman rälläkkää).
Savuja tänään haisteltu. Alkutilanne


Kolmekierrosta "katsastusruuvia" kiinnipäin ja sitten näytti tältä

- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Väri vaihtunut. eiku . . . tuli kakkosauto hankittua, ja nyt olisi pientä (perinteistä) jumppaa konehuoneen puolella
.
Ketju poikki. Syyllinen on pumpun ennakonsäädin, rikki palasina.






Ketju poikki. Syyllinen on pumpun ennakonsäädin, rikki palasina.





Viimeksi muokannut vito500tkm, Ti 28.08.2007 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ahaa, sinä ostit sen bussin, hyvä, siitä tulee mielenkiintoinen projekti.
Hmmm, meinaat ettei kannata heti ottaa konetta pois korista
Hmmm, meinaat ettei kannata heti ottaa konetta pois korista

Lisää tietoa: www.skg.fi
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Koitetaan nyt ensin tuleeko tästä nykyisestä koneesta kalua vai ei ilman isompia purkamisia.
Ennakosäädin säpäleinä. Lainasin nyt rikkinäiset säätimen osat 200D:stä, jotka on oikeastaan täysin erillaiset kuin vitossa. Säätimet varmaan toimivat/säätyvät hieman erillailla. Kokeilen nyt kuitenkin kun se ei mitään maksa. Nokassa, nostajissa ja kannen päällä ei mitään vaurioita näkynyt.
Tuollasen sain näistä vito/200D osista kasattua:


Sitten mietiskelemään, että miten saan ketjun paikalleen, kun vanha ketju on poikki ja irti. Tuonne ja takasin se pitäisi jotekin saada, niin että konetta ei tarvisi purkaa

Ennakosäädin säpäleinä. Lainasin nyt rikkinäiset säätimen osat 200D:stä, jotka on oikeastaan täysin erillaiset kuin vitossa. Säätimet varmaan toimivat/säätyvät hieman erillailla. Kokeilen nyt kuitenkin kun se ei mitään maksa. Nokassa, nostajissa ja kannen päällä ei mitään vaurioita näkynyt.
Tuollasen sain näistä vito/200D osista kasattua:


Sitten mietiskelemään, että miten saan ketjun paikalleen, kun vanha ketju on poikki ja irti. Tuonne ja takasin se pitäisi jotekin saada, niin että konetta ei tarvisi purkaa


Eihän sitä saa, tai no mikä ettei.vito500tkm kirjoitti:Sitten mietiskelemään, että miten saan ketjun paikalleen, kun vanha ketju on poikki ja irti. Tuonne ja takasin se pitäisi jotekin saada, niin että konetta ei tarvisi purkaa![]()
Aika jännä, että merkkihuollon ratkaisu on vaihtaa koko kone (a' 12 000€), ja tässä on vielä hyvinkin toivoa, ettei männille ja venttiileille ole käynyt mitään, no kovin pahaa.
Ilmenikö mitään merkkejä miksi ennakonsäädin on hajonnut, onko se 600 tkm vain yksinkertaisesti liikaa, eli pitäisikö säädin varmuuden vuoksi uusia siinä puo,en miljoonan kohdalla. Kun kyseessä ei voi olla maanantaikappalekkaan, nimittäin kaikki Vitot ovat sellaisia.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Tosi harvinainen juttu tuo ennakonsäätimen hajoaminen. Ei ole koskaan tullut yhtään tommosta vastaan. Toinen ihme on, jos ei yhtään venttiiliä ole mutkalla. Nyt kannattaisi tehdä ohivuotomittaus, kun kone vielä on paikoillaan. Kyllä aina noista jokin venttiili vääntyy, jos jako menee sekaisin, mutta toisaalta nokka on ehjä, niin oisko tuurilla riittänyt nostimissa kasaanpainumisvara.
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Mistäs veskola sai sen 600tkm? Mittarissa on reilu 400tkm.
Ketjunlaahaimien perusteella ja nokka-akselin kuluman perusteella autolla on ajettu vähemmän kuin mustalla 520tkm ajetulla vitolla.
Ohivuotomittari olisi, mutta tuskin viitsin mitään alkaa mittailemaan. Omahommansa irrottaa noi hekut ja alkaa mittailemaan. Ketjupaikalleen ja käyntiin. Kyllä sen sitten kuulee että onko ehjä vai rikki. Jos on rikki niin käyn hakemassa toisen koneen.
200D:stä kun ketju hyppäsi ja venttiilit otti mäntiin kiinni, niin kansi säilyi ehjänä. Männissä ja venttiileissä oli jälkiä mutta mikään ei mennyt rikki. Ajoin autolla jako sekasin 10km.
On noita ennakonsäätimiä kuulemma joskus hajonnut
. Tosin yhtään en ole omin silmin nähnyt, tätä ennen.
Ketjunlaahaimien perusteella ja nokka-akselin kuluman perusteella autolla on ajettu vähemmän kuin mustalla 520tkm ajetulla vitolla.
Ohivuotomittari olisi, mutta tuskin viitsin mitään alkaa mittailemaan. Omahommansa irrottaa noi hekut ja alkaa mittailemaan. Ketjupaikalleen ja käyntiin. Kyllä sen sitten kuulee että onko ehjä vai rikki. Jos on rikki niin käyn hakemassa toisen koneen.
200D:stä kun ketju hyppäsi ja venttiilit otti mäntiin kiinni, niin kansi säilyi ehjänä. Männissä ja venttiileissä oli jälkiä mutta mikään ei mennyt rikki. Ajoin autolla jako sekasin 10km.
On noita ennakonsäätimiä kuulemma joskus hajonnut

- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37

Vedin kaksi keltaista sähköjohtoaylhäältä alas. Toinen pitkän laahaimen kautta ja toinen pumpulta alas. Kampiakselin pyörä ja stefa pois ja koukulla sai johdot ongittua ulos ja sitten juotin ne yhteen. Näin sain vetojohdon ketjulle, ja ketjun kiertämään kampiakselin hammaspyöränkautta ylös. Ei ollut mikään simppeli rasti.
Seuraavaksi moottorin ajoitus ja pumpun ajotus kohdalleen. Ketju kiinni ja +50syöttöä tarjoilemaan startille.
No huh huh, ja kun vielä tietää miten ahdasta tuolla on...se ei näy kuvista niin hyvin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Nyt rupeaa hermo palamaan pumpun rattaan kanssa.
Kerran se ennakonsäädin otti ja hajosi jakopään sisälle palasiksi. Sain ne kuitenkin ongittua sieltä pois ja säätimen kasattua uudelleen. Nyt on ongelmana pumpun ennakko en saa sitä kohdalleen. Pumppu lukittu ja ennako joko 7 jykk tai 18 jykk. Ei satu poorit kohdalleen niin että pumpun ajotuksen saa sinne viidentoista tuntumaan. Ei nyt sitten tiedä että kumpaan asentoon jättää. Taidan kuitenkin kokeilla sitä 18. Jos vaikka toi mun lukitustappi (10,5mm poranterä) antaa sen verran periksi että se ennakko jää sinne 18. Mutta jos ketju hieman löystyy käytössä niin silloin se 7 ennakko olisi se oikea.
Kerran se ennakonsäädin otti ja hajosi jakopään sisälle palasiksi. Sain ne kuitenkin ongittua sieltä pois ja säätimen kasattua uudelleen. Nyt on ongelmana pumpun ennakko en saa sitä kohdalleen. Pumppu lukittu ja ennako joko 7 jykk tai 18 jykk. Ei satu poorit kohdalleen niin että pumpun ajotuksen saa sinne viidentoista tuntumaan. Ei nyt sitten tiedä että kumpaan asentoon jättää. Taidan kuitenkin kokeilla sitä 18. Jos vaikka toi mun lukitustappi (10,5mm poranterä) antaa sen verran periksi että se ennakko jää sinne 18. Mutta jos ketju hieman löystyy käytössä niin silloin se 7 ennakko olisi se oikea.
Viimeksi muokannut vito500tkm, Pe 10.08.2007 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Jos nyt oikein muistelen niin ajotus tarkastettiin niin että pumppu on lukittu ja konetta pyöritetään myötäpäivään OT merkin ohi. Liikkeen pitäisi loppua siihen 15 tuntumaan, joka on se ennakko. Vai muistanko väärin?
Huomenna, tai siis tänään olisi vuorossa nokanketjupyörän asennus ja ketjun liittäminen. Lisäksi täytyy kävästä veholta kampiakselin etustefa, kun sen joutu rikkomaan. Hyvällä tuurilla huomenna sais vitosta savut.
Huomenna, tai siis tänään olisi vuorossa nokanketjupyörän asennus ja ketjun liittäminen. Lisäksi täytyy kävästä veholta kampiakselin etustefa, kun sen joutu rikkomaan. Hyvällä tuurilla huomenna sais vitosta savut.
Silleen sen ajotuksen pitäis mennä, paitsi tietysti ei se kauheasti pyöri se kone jos pumppu on lukossa ja ketju kireällä...ja pumppua kallistamalla on se parin asteen lisäsäätö.
Onko se booritus tosiaan noin paljon asteina, sehän on kohtuu tiuha
Onko se booritus tosiaan noin paljon asteina, sehän on kohtuu tiuha

Lisää tietoa: www.skg.fi
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Oliko toi uudella ketjulla (no oli tietty), jospa se siitä venyy asteen kun vetriytyy ekan startin yhteydessä...ja muutenkin se tilanne voi olla hiukan eri kun osat ja öljyt asettuu
Lisää tietoa: www.skg.fi
JUMALAUTA, ONNEKSI OLKOON !!!!
Kaivele nyt vielä myyjän haavassa veistä (jos hän lukee täällä) ja kerro paljonko oli eroa Vehon korjausarviossa ja nyt autoon menneessä rahassa

Kaivele nyt vielä myyjän haavassa veistä (jos hän lukee täällä) ja kerro paljonko oli eroa Vehon korjausarviossa ja nyt autoon menneessä rahassa



Lisää tietoa: www.skg.fi
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Ja niin se veitsi pyörähtää:
-Ketju 57e,
-kampiakselin etutiiviste 15e ja
-ketjunlaahainkisko 5e.
= 77e
+20h töitä
+Ennakonsäädin, löytyi tuolta romukasasta varastonperältä.
Veholla ~12500
Täytyy nyt vielä käytellä ja käydä koeajamassa. Sitten voi lopullisesti sanoa että toimiiko vai ei.
-Ketju 57e,
-kampiakselin etutiiviste 15e ja
-ketjunlaahainkisko 5e.
= 77e
+20h töitä
+Ennakonsäädin, löytyi tuolta romukasasta varastonperältä.
Veholla ~12500
Täytyy nyt vielä käytellä ja käydä koeajamassa. Sitten voi lopullisesti sanoa että toimiiko vai ei.
Viimeksi muokannut vito500tkm, La 11.08.2007 01:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.